Lakus Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Det er jo tross alt ikke et fullvokst spill. Det en det kun en ekspansjon til Halo 3, selv om det er en veldig stor ekspansjon. Bygget på samme motor, på samme navn og av de samme personene. Jeg har aldri sett en utvidelse som gir like mye spillbarhet i campaignen som "utgangspunktet". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Såvidt jeg husker så skal det ikke gå for fullpris, så det gjør det litt mer overkommelig. Tror det blir litt mer enn de tre-fire timene de snakket om i de første intervjuene om det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nå er det fortsatt DVD lansering, så vi får se hvor mye butikkene vil ta for spillet. Skjønner at dem pleier ikke være lengre enn "hovedspillet", men så var jo halo 3 ganske kort. Og så vil vel halo odst så vidt jeg vet være mulig å spille uten å trenge halo 3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Half Life, Episode 1 og 2 var/er vel også mulige å spille uten selve Half LIfe 2, og de koster ikke allverdens. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Nå var de også til pc og. Halo ODST vil være en pioneer innen konsollspill hvis det vil være merkbart billigere enn vanlig lanseringspris (som half life episodene kontra half life 2). Men ja du har nok rett. Endret 31. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Snakket ikke de om 30$, dvs 300 norske? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tror det var noe sånt. Realistisk er vel mer 400,- her til lands, men de sa det skulle bli $30-40. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Fikk halo 3 for 399 hos elkjøp på lanseringsdatoen til spillet edit: elkjøp kan selvfølgelig gjøre det samme igjen og selge spillet for 200, men jeg tror ikke det skjer. Endret 31. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Spille Bingo under pressekonferansen til MS på E3? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ville ikke satset på å fylle hele det brettet. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kjenner eg glder meg så utrolig no Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Spille Bingo under pressekonferansen til MS på E3? *printe ut* Nå er det bare snakk om timer før vi er igang. Dette blir bra! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen som har en god live stream? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 IGN og Gametrailers.com har jeg troen på. Forøvrig så er jo dette noe å stusse litt på: http://twitter.com/geoffkeighley/status/1985201213 Xbox just moved up its briefing start to 10:25 am tomorrow due to a very special last-minute surprise. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hva? Det skjønte jeg ikke helt, vil Xbox-konferansen være i morgen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Imorgen for statene, ikveld for oss. Den begynner fem minutter tidligere fordi Microsoft vil ha med ekstra innhold - det liker vi! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kjenner det kribler i magen her Bare det blir vist gameplay fra Alan Wake så er jeg fornøyd, men det skader ikke å få se noe nytt fra Microsoft da. Synd at jeg ikke får sett Nintendo's eller Sony's pressekonferanser i morgen på grunn av jobb Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Keighley har sagt at det blir ihvertfall to nye IP'er fra MS. Selv håper jeg mest på noe om Halo: Reach og Alan Wake. Lurer på hvordan Alan Wake ser ut idag iforhold til 2005! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg tror ikke jeg skal satse på Gametrailers.com siden den har hatt mye problemer (hos meg?) i går og i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå