Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantastisk show frå Microsoft i år òg. Dei leverer!

 

Krisemøte i Sony campen no? haha!

 

Hmm, merkelig utsagn men men. Konge start men noen av dem arcade spillene var direkte pinlige, og kaller dem "blockbusters"...

 

Jeg tror kansje dette blir beste E3 of all time viss Sony og Nintendo gjør noe det samme!!!!

Lenke til kommentar
Fantastisk show frå Microsoft i år òg. Dei leverer!

 

Krisemøte i Sony campen no? haha!

 

Hmm, merkelig utsagn men men. Konge start men noen av dem arcade spillene var direkte pinlige, og kaller dem "blockbusters"...

 

Jeg tror kansje dette blir beste E3 of all time viss Sony og Nintendo gjør noe det samme!!!!

Nintendo kommer sikkert til å snakke om kjeledyr og vise et nytt Wii Fit spill <_< Håper Sony kommer med noe bra, men er redd det blir mye salgstall igjen, var jo det i fjor.

 

Hvertfall deilig å eie alle konsollene ^_^

Lenke til kommentar
Fantastisk show frå Microsoft i år òg. Dei leverer!

 

Krisemøte i Sony campen no? haha!

 

Hmm, merkelig utsagn men men. Konge start men noen av dem arcade spillene var direkte pinlige, og kaller dem "blockbusters"...

 

Jeg tror kansje dette blir beste E3 of all time viss Sony og Nintendo gjør noe det samme!!!!

Nintendo kommer sikkert til å snakke om kjeledyr og vise et nytt Wii Fit spill <_< Håper Sony kommer med noe bra, men er redd det blir mye salgstall igjen, var jo det i fjor.

 

Hvertfall deilig å eie alle konsollene ^_^

 

 

Haha kjæledyr!!! Helt enig i siste setninga, hadde jeg ikke eid alle konsollene så hadde jeg slutta som hardcoregamer :p

Lenke til kommentar

Herlig presentasjon! Microsoft leverte varene i år også. :) Alan Wake, Splinter Cell, Halo Reach og Crackdown 2 er de spillene som jeg er mest interessert i akkurat nå. Left 4 dead 2 og Halo 3 ODST er også spennende spill, men jeg vil se mer av de.

 

Project Natal var det som overrasket meg mest. Jeg begynte å se på presentasjonen i den tro at dette vil være en eller annen oppfølger til You're in the movies. Jeg tok heldigvis feil. Det ser jo skikkelig imponerende ut.

 

MS får 9/10 av meg i år. Håper Sony og Nintendo kommer til å ha like gode presentasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...