Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KOMMER METAL GEAR BARE TIL XBOX 360!?

 

Nei :p Mest sannsynlig ikke. Ble ikke nevnt som Xbox ekslusiv

Jo det ble det, de sa "the folloing games is for xbox 360 only!" så alt du fikk se fra det punktet kommer bare til

Men mellom MG og de ekslusive spillene, så kom det ting som facebook og twitter. Som ikke er spill.

Lenke til kommentar

Av spillene og tilbehør jeg gleder meg til fra MS er:

Alan Wake

Splinter Cell Conviction

Halo Reach

Project Natal

Forza 3, men da må jeg kjøpe enda et bilratt :p, blir litt dyrt for det spillet men!!!

 

Kansje Halo ODST, men kommer det på dvd da? Ellers så blir det ikke kjøpt :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Det ble jo sagt at fra nå av er alt du ser "Only on Xbox".. Hvordan dette kan tolkes er vell opp til en hver man.. Men det kan kanskje antas at MGSR er xbox only?

 

Ikke alt som ble vist var only on Xbox, tror jeg. Ble ikke L4D2 vist etter han sa det? Det kommer jo på PC også.

 

Og de kunne jo ikke ha Kojima før han sa det heller, han må jo være en stor finale.

Nettopp derfor det er litt vanskelig å si. Men "Only on Xbox" betyr kanskje bare i MS sine øyner at det hvertfall IKKE kommer til wii eller ps3..? :p Blir spennende å se hva det er for noe uansett.. Enten om det kommer kun til 360 eller ikke.. Savner å spille MGS, og vet jeg har gått klipp av noe stort da jeg har spilt MGS1, 2 og 3, men ikke MGS 4. Får håpe dette gjør det litt godt igjen.. :p

Lenke til kommentar
Jeg tror no MGS:rising kommer bare til xbox 360 men det vill ikke si at det ikke kommer enda et MGS spill til ps3. Kansje det kommer et med samme historie bare fra old snake sitt synspunkt, noe ala pokemon rød og blå.

 

Det hadde virkelig vært det beste, da hadde begge konsollene fått hvert sitt eksklusive Metal Gear.

 

 

Fantastisk show frå Microsoft i år òg. Dei leverer!

 

Krisemøte i Sony campen no? haha!

 

Store ord fra en som ikke jobber i Sony. Og hva mener du med i år òg? Såvidt jeg vet var de de dårligste i fjor?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

COD: Modern Warfare 2: Var sikker på at dette skulle bli rimelig likt 1'ern, og var derfor usikker på om jeg skulle kjøpe det, men etter det jeg har sett nå er det et veldig sikkert kjøp.

 

SC: Conviction: De første trailerne og gameplayvideoene var ikke noe å hoppe i taket av, men etter å ha sett presentasjonen nå - sikreste kjøpet på lenge. Liker hvordan Sam har blitt personlighetsmessig (Jack Bauer anyone?).

 

Forza 3: Aldri har jeg hatt så lyst på et bilspill som det jeg har nå - et sikkert kjøp.

 

Alan Wake: Endelig fikk vi se mer gameplay og det innfridde til 1000 - nok et sikkert kjøp.

 

Metal Gear Solid: Trenger jeg virkelig å si noe? Har både 360 og PS3, men Microsoft har virkelig slått til på stortromma nå.

 

Video Marketplace til Norge: ENDELIG! Dette har jeg ventet på lenge.

Project Natal: Spennende, men gjenstår å se om det blir så bra og presist som det de ville ha oss til å tro.

 

Alt i alt: en kjempekonferanse etter min mening.

Endret av JulianR
Lenke til kommentar

Jeg ser at det nye Metal Gear ikke er en DIREKTE oppfølger. Men jeg tror MGS4 er Konamis store metal gear spill, altså blir dette nye metal gear spillet ikke såpass gigantisk som MGS4. Jeg ønsker å spille Metal Gear 4, ikke en spin off med Raiden. Men det er vel bare meg :) men for all del, bra for Xbox. Men håpa jeg skulle slippe å kjøpe Ps3 for ett spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...