Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg sier igjeeennn :p ?

 

Er det bare jeg som ser problemet med neste MGS til Xbox? Når vi ikke har MGS4 fra før av..Hva er poenget? Hvem gidder å spille det neste MGS uten å ha spilt MGS4....Utrolig skuffendes???????

Hvorfor spørre igjen når du har fått svar?

 

Jeg har ikke det? Har ikke fått det med meg iallefall :(

Bla 2 sider tilbake :)

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
sony har jo allerede gitt ut en god del spill og annonsert en del spill hittil. Så regner ikke med at de kommer med mye i morgen. Jeg tror vi kommer til å få se nye mario, zelda og kid icarus fra nintendo. Og kanskje Kirby...det hadde vært rått.

 

Det som er artig med det, er at da er det større sjanser for at vi får se noe helt nytt, noe skikkelig spesielt. Noe som vil "rock our socks off" (intern). Sony er ikke dumme, de vet at de må ha noe bra for å stille godt i år.

Lenke til kommentar
Direkte oppfølger eller ikke. Jeg har ikke fått spilt MGS4 enda, så jeg ser ikke poenget i å spille "NESTE" spill i serien før det...Ble bare utrolig unødvendig, da kunne de i det minste annonsert at MGS4 også kommer.

 

MGS4 har ingenting med MGS Rising å gjøre. Det blir som å si du ikke kan spille Super Mario Bros 3 fordi du ikke har spilt SMB2.

Lenke til kommentar
Det ble jo sagt at fra nå av er alt du ser "Only on Xbox".. Hvordan dette kan tolkes er vell opp til en hver man.. Men det kan kanskje antas at MGSR er xbox only?

 

Ikke alt som ble vist var only on Xbox, tror jeg. Ble ikke L4D2 vist etter han sa det? Det kommer jo på PC også.

 

Og de kunne jo ikke ha Kojima før han sa det heller, han må jo være en stor finale.

Lenke til kommentar
Det ble jo sagt at fra nå av er alt du ser "Only on Xbox".. Hvordan dette kan tolkes er vell opp til en hver man.. Men det kan kanskje antas at MGSR er xbox only?

 

Ikke alt som ble vist var only on Xbox, tror jeg. Ble ikke L4D2 vist etter han sa det? Det kommer jo på PC også.

 

Og de kunne jo ikke ha Kojima før han sa det heller, han må jo være en stor finale.

 

MS regner det som eksklusivt så lenge det ikker kommer på PS3 eller Wii.

Lenke til kommentar

Ingen vet noe om eksklusiviteten enda. Det ble tidliger på showet sagt at alt fra nå av var Xbox only, så da kan det jo tolkes som at MGS rising faller under denne paraplyen. Dog er jeg usikker på om dette i det hele tatt følger den gamle MGS stilen. Kojima sa at det var en helt ny MGS opplevelse, samt at det stå nå på tittelbildet som gjorde at jeg tenkte FPS med engang. Husker ikke lenger helt eksakt hva det stod.

 

Milo-project? Whatt is datt?

 

Crazy interactiv boy

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...