Jikla Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 sony har jo allerede gitt ut en god del spill og annonsert en del spill hittil. Så regner ikke med at de kommer med mye i morgen. Jeg tror vi kommer til å få se nye mario, zelda og kid icarus fra nintendo. Og kanskje Kirby...det hadde vært rått. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 KOMMER METAL GEAR BARE TIL XBOX 360!? Nei Mest sannsynlig ikke. Ble ikke nevnt som Xbox ekslusiv Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 KOMMER METAL GEAR BARE TIL XBOX 360!? Ro deg ned, vi vet ikke. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Og jeg sier igjeeennn ? Er det bare jeg som ser problemet med neste MGS til Xbox? Når vi ikke har MGS4 fra før av..Hva er poenget? Hvem gidder å spille det neste MGS uten å ha spilt MGS4....Utrolig skuffendes??????? Hvorfor spørre igjen når du har fått svar? Jeg har ikke det? Har ikke fått det med meg iallefall Bla 2 sider tilbake Endret 1. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 en helt utrolig E3 for Microsoft !!! gleder meg til allet!!! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Direkte oppfølger eller ikke. Jeg har ikke fått spilt MGS4 enda, så jeg ser ikke poenget i å spille "NESTE" spill i serien før det...Ble bare utrolig unødvendig, da kunne de i det minste annonsert at MGS4 også kommer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 KOMMER METAL GEAR BARE TIL XBOX 360!? Det er litt usikkert. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 sony har jo allerede gitt ut en god del spill og annonsert en del spill hittil. Så regner ikke med at de kommer med mye i morgen. Jeg tror vi kommer til å få se nye mario, zelda og kid icarus fra nintendo. Og kanskje Kirby...det hadde vært rått. Det som er artig med det, er at da er det større sjanser for at vi får se noe helt nytt, noe skikkelig spesielt. Noe som vil "rock our socks off" (intern). Sony er ikke dumme, de vet at de må ha noe bra for å stille godt i år. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det ble jo sagt at fra nå av er alt du ser "Only on Xbox".. Hvordan dette kan tolkes er vell opp til en hver man.. Men det kan kanskje antas at MGSR er xbox only? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen skrev det her^^ 2009: The Milo project is announced and revealed to the world.2010: Milo becomes self-aware, feels humanity is a threat to its existence, launches preemptive nuclear strikes on a global level. GAME OVER. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) L4D2 preview hos Rockpapershotgun: Endret 1. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Direkte oppfølger eller ikke. Jeg har ikke fått spilt MGS4 enda, så jeg ser ikke poenget i å spille "NESTE" spill i serien før det...Ble bare utrolig unødvendig, da kunne de i det minste annonsert at MGS4 også kommer. MGS4 har ingenting med MGS Rising å gjøre. Det blir som å si du ikke kan spille Super Mario Bros 3 fordi du ikke har spilt SMB2. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 @Shampoo: 20:52 Raiden får hovedrollen i spillet, ikke Solid Snake.20:51 Neste spillet heter Metal Gear Solid Rising og kommer på 360. 20:50 Metal Gear kommer til 360. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Milo-project? Whatt is datt? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 KOMMER METAL GEAR BARE TIL XBOX 360!? Nei Mest sannsynlig ikke. Ble ikke nevnt som Xbox ekslusiv Jo det ble det, de sa "the folloing games is for xbox 360 only!" så alt du fikk se fra det punktet kommer bare til Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det ble jo sagt at fra nå av er alt du ser "Only on Xbox".. Hvordan dette kan tolkes er vell opp til en hver man.. Men det kan kanskje antas at MGSR er xbox only? Ikke alt som ble vist var only on Xbox, tror jeg. Ble ikke L4D2 vist etter han sa det? Det kommer jo på PC også. Og de kunne jo ikke ha Kojima før han sa det heller, han må jo være en stor finale. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det ble jo sagt at fra nå av er alt du ser "Only on Xbox".. Hvordan dette kan tolkes er vell opp til en hver man.. Men det kan kanskje antas at MGSR er xbox only? Ikke alt som ble vist var only on Xbox, tror jeg. Ble ikke L4D2 vist etter han sa det? Det kommer jo på PC også. Og de kunne jo ikke ha Kojima før han sa det heller, han må jo være en stor finale. MS regner det som eksklusivt så lenge det ikker kommer på PS3 eller Wii. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 uhm...er på jobb under sony sin stream og nintendo sin i morgen. Er det noen plasser jeg kan se de ETTER stream? Blir vell jobb til 00:00 i morgen Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Ingen vet noe om eksklusiviteten enda. Det ble tidliger på showet sagt at alt fra nå av var Xbox only, så da kan det jo tolkes som at MGS rising faller under denne paraplyen. Dog er jeg usikker på om dette i det hele tatt følger den gamle MGS stilen. Kojima sa at det var en helt ny MGS opplevelse, samt at det stå nå på tittelbildet som gjorde at jeg tenkte FPS med engang. Husker ikke lenger helt eksakt hva det stod. Milo-project? Whatt is datt? Crazy interactiv boy Endret 1. juni 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Litt for mange sider å lese gjennom... men synest jeg kunne se Norge flagget på ZUneTV film og serier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå