Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at EA har konferanse nå ikveld?

 

Uansett. Terningkast 5 for den konferansen. Veldig nær 6, men følte det manglet litt på nye franchiser. Var mye oppfølgere, selv om det så ut som noen fantastiske spill. Jeg trodde forøvrig Bungie skulle lage noe nytt. Ble skuffet når den store hemmeligheten deres var Halo Reach.

 

Godt show av Microsoft..MENNNNNN....

 

Er det bare jeg som ser problemet med neste MGS til Xbox? Når vi ikke har MGS4 fra før av..Hva er poenget? Hvem gidder å spille det neste MGS uten å ha spilt MGS4....Utrolig skuffendes :(

 

Det er da ikke noe problem. MGS rising har da ingenting med MGS 4 og gjøre. Har mer med MGS 2 å gjøre siden det var raiden.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

ME2 kommer vel på EA.konferansen senere idag. Da var det over, og jeg tror de fleste er enig om at det var en god konferanse. Herlig å se L4D2, Splinter Cell, Alan Wake, Halo 3:ODST og Halo: Reach, samt mye, mye mer. For min del var en første del av presentasjonen best, slutten var mindre interessant. Sa de forresten noe om når Natal kommer?

Lenke til kommentar
Godt show av Microsoft..MENNNNNN....

 

Er det bare jeg som ser problemet med neste MGS til Xbox? Når vi ikke har MGS4 fra før av..Hva er poenget? Hvem gidder å spille det neste MGS uten å ha spilt MGS4....Utrolig skuffendes :(

Med tanke på at det vil Hete MGS Rising (elns?) så er det vel ikke en direkte oppfølger.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Det jeg likte best var Metal Gear Rising og Project Natal :D :D

 

Fy faen så episk dem to var!!!

Jeg blir ikke lei meg siden et metal gear spill kom til 360 fordi jeg har jo alle maskinene så

 

Natal kan potentsielt slå WiiMoten :D

Så jævla bra start på E3!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Alt i alt en god konkurranse. Likte hvordan de ikke nevnte noen salgstall eller noe, Sony har vel tatt for mye innpå.. :p

 

Har du noen kilder på tall til dette? Trodde 360 lå komfortabelt foran PS3, og at sistnevnte ikke viste tegn til å ta innpå.

 

Når jeg tenker over det er vel dette bare noe jeg har sett for meg.

 

 

Fin konferanse, legger ganske stort press på Nintendo og Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...