cavumo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg griner. Kommer det i høst? I think so. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Heeeeftig! Dette må kjøpes! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har aldri sett en E3-konferanse før, så jeg regner med at jeg ikke er like opphisset som dere, siden jeg ikke har noe å sammenligne med. Men artig med Alan Wake gameplay Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette blir veldig fort tidenes spillhøst for min del! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dere visste vel at Alan Wake og Halo skulle bli vist.. For et oppstyr... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Var det ikke noen regler med å ha kun ett eller to ord i innleggene sine, eller tar jeg veldig feil her? Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dere visste vel at Alan Wake og Halo skulle bli vist.. For et oppstyr... Alan Wake og ODST ja. Har ikke hørt om Halo Reach før... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Var det ikke noen regler med å ha kun ett eller to ord i innleggene sine, eller tar jeg veldig feil her? Det var på Diskusjon.no. Edit: TCi, entusiasme vet du. Første gang vi får se gameplay av så høyprofillerte titler må da kunne rettferdiggjøre det? Endret 1. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 På grensen til at noen burde slette halve tråden Men ja, selv om jeg visste dette så "I jizzed in my pants". Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) De kunne jo valgt en litt mer karismatisk fyr til å spille Alan Wake. Han her er jo hogget ut i stein. Altså han som spiller spillet på scenen. Endret 1. juni 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Dette må være den dårligste E3 når det gjelder steaming i historien. Aldri opplevd en så dårlig kvalitet før. For meg er alt nede. Forundrer meg ikke om at det er den pokkers nettlinjen min. Endret 1. juni 2009 av TCi Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 De viser virkelig fram lys effektene. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Herre gud, så lenge til Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 På grensen til at noen burde slette halve tråden Men ja, selv om jeg visste dette så "I jizzed in my pants". me to! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 OKey, slutt på spilla Men utrolig bra. Håper en siste overraskelse dog. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Og det kommer våren 2010 . Hadde håpet før, men det kommer vel så mye bra i høst at det ikke gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå