Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 hvorfor kan ikke ms få streamet konferansen sin live over 360? det hadde bare vært nice :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Vi ligger en time etter Storbritania, så tiden i Norge blir: 19.30 den 1. Juni! Følgende står på norske xbox comSå det er E3 2009 med Xbox.Ikke glem at det hele sparkes i gang med Xbox-pressekonferansen på tirsdag 2. juni klokken 19.30 norsk tid Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hm... det der var rart Lakus. Enten så er det Xbox Norge som tulller eller så er det Xbox GB som tuller. For å være helt ærlig så satser jeg en tier på at det er Xbox GB som har rett.. Edit: Svenske Xbox sider: http://www.xbox.com/sv-SE/news-features/ne...etotheshow.html Detta är alltså E3 2009 med Xbox.Glöm inte att det hela drar igång med presskonferensen för Xbox kl 20:30 måndag 1 juni. När vi har planerat in så här mycket åt dig, vem behöver vara i Los Angeles? Endret 29. mai 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Microsoft sin pressekonferanse er på mandag første Juni. Kan hende det er en typo på en av sidene, men det er på mandag som er den første det hele setter igang. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Blir nok det samme opplegget som sist, hvor MS sin store konferanse vil bli lagt ut i deler i samarbeid med IGN eller noe sånt på Live. Husker godt jeg så en E3 på Live da de startet med et "amatør"-orkester av Halo-spillere. Endret 29. mai 2009 av Maury Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Microsoft sin pressekonferanse er på mandag første Juni. Kan hende det er en typo på en av sidene, men det er på mandag som er den første det hele setter igang. Bra vi fikk det avklart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg hadde opprinnelig 1. Juni i førsteposten og emnebeskrivelsen, men etter innligget om at det sto 2. Juni på Xbox.no byttet jeg frem til vi fikk oppklart det hele en gang for alle. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 YeYe Men uansett da, så gleder ihvertfall jeg meg til Microsoft sin E3 konferanse, ser for meg et veldig bra show med jævlig mye nyheter og annonseringer. Håper virkelig de klarer å overraske oss skikkelig i år Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Husker godt jeg så en E3 på Live da de startet med et "amatør"-orkester av Halo-spillere. Når du nevner det så husker jeg også det. Det var vel E3 2007, når de skapte så mye hype som et spill kan ta imot. Tror jeg leste noe om at utviklingen av Halo 3 kostet $30.000.000, og at markedsføringen kostet det samme.. :-/ Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Husker godt jeg så en E3 på Live da de startet med et "amatør"-orkester av Halo-spillere. Når du nevner det så husker jeg også det. Det var vel E3 2007, når de skapte så mye hype som et spill kan ta imot. Tror jeg leste noe om at utviklingen av Halo 3 kostet $30.000.000, og at markedsføringen kostet det samme.. :-/ hvordan går det an og bruke så mye på et dårlig spill (unskyld halo fanboys xP) Når vi snakker om xbox så håper jeg at vi får masse digg snacks om mafia 2, og kansje litt om den håndholdte konsollen som det ryktes de lager. Enten om det blir en funksjon på Zune HD eller en egen gadget.. Mandag er satt av til e3 flaks det er fri for eller så hadde Trym fått fravær på skolen Har ikke satt meg så mye inn i det, men hvilke av de streamsa er gratis? vil helst få info uten og betale for den B) Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Mandag er satt av til e3 flaks det er fri for eller så hadde Trym fått fravær på skolen Sitt du mykje att på skulen etter endt skuledag? Eller går klokka annleis i Bergen? (Bare gjettar villt etter måten du skriv på ) Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 *snip*Krige med Scarabs, Wraiths, Scorpions, Warthogs, Ghosts, Banshees, Hornets, Elephants osv. i gigantiske områder. Hadde ikke det vært gøy?! Vi har jo Halo Wars hvis du ikke misliker Strategi? Digger Halo Wars! Men jeg tror et Halo-spill, a la Battlefield, hadde vært vanvittig gøy. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Følgende står på norske xbox comSå det er E3 2009 med Xbox.Ikke glem at det hele sparkes i gang med Xbox-pressekonferansen på tirsdag 2. juni klokken 19.30 norsk tid Selføgelig er det 1. Juni, ville bare vise at norsk xbox com roter ^_^ Bare kjedelig for alle som ikke vet det faktisk er feil dag........ Endret 29. mai 2009 av Kewy Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Et Halo-spill med samme størrelse på banene som Battlefield hadde vært moro! Fly Phantoms og Pelicans rundt på banen med ikoniske Halo-kjøretøy hengende under. Det kunne blitt utrolig bra! Kan jo forsåvidt lage noe alá det med Sandbox og Forge. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Må si jeg blir veldig skuffet om vi ikke får noen skikkelige bilder av Forza 3. Har gledet meg til det spillet helt siden jeg ble ferdig med Forza 2! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Må si jeg blir veldig skuffet om vi ikke får noen skikkelige bilder av Forza 3. Har gledet meg til det spillet helt siden jeg ble ferdig med Forza 2! Da er vi 2. Håper på Gameplay Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hver E3 med Microsoft har virkelig ikke skuffet, de har liksom mer en bare en god nyhet hvert år. Mass Effect 2-trailern som ble sendt på Gametrailers i dag hypet den tittlen veldig hos meg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Gametrailers.com kom med en pille liten nyhet om Halo 3: ODST som var så mye som navnet på en av karaterene og hvem som spilte stemmen. Anbefaler også alle å se den nye GT TV. De hadde 15 eksklusive trailere eller noe sånt hvor av jeg gleder meg mest til just cause 2 bare på grunn av de sykt store brette som lett var 10 ganger så stort som GTA IV. Edit: skrive leif Endret 29. mai 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Alan Wake er bekreftet! http://www.joystiq.com/2009/05/29/return-o...ppearance-from/ Edit: http://xbox360.ign.com/articles/988/988140p1.html Enda mer hypet, nå! Endret 30. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) E3 09: Exclusive Mass Effect 2 Teaser Endret 30. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå