Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Lakus

Anbefalte innlegg

En brøkdel. Man skyter seg gjennom 90-95% av Uncharted.

Når dere sa det så mistet jeg brått veldig mye av lysten til å teste dette spillet (uncharted 1), som jeg har hatt lyst på lenge^^

Hadde egentlig ikke tenkt på det, men tror jeg følger i mange av deres fotspor og kobler opp flatskjermen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg det utrolig digg! To streams gående på tv'n (G4 og GameSpot, IGN sin klikka på meg) samt en digg stol, dugelig med pepsi max og et så perfekt oppsett som en kan få. Tar bilde og laster opp iløpet av morgendagen. ^_^

Lenke til kommentar
Nå har jeg det utrolig digg! To streams gående på tv'n (G4 og GameSpot, IGN sin klikka på meg) samt en digg stol, dugelig med pepsi max og et så perfekt oppsett som en kan få. Tar bilde og laster opp iløpet av morgendagen. ^_^

Pepsi Max! WTF?!?

Cola ;)

Lenke til kommentar

Er litt usikker på Gametrailer's stream selv.. Den burde ha vært oppe nå. Det er ti minutter til vi er igang! Tror det bare er slik at de laster den opp i HD når showet er over. :-/

Edit: Iceman, har ikke Coca Cola Lemon eller Cherry Coke her, så da blir det Pepsi Max. ^^

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Nå skal jeg dusje, rydde og ta meg en røyk før det hele starter... hater å ha dårlig tid.

Kan noen være så nydelige å fortelle meg hvilke streams som er fine og stabile slik at jeg slipper å bruke tid på det også?

Lenke til kommentar

Pizzaen er satt i ovnen, PCen er rengjort for annledningen og (fjernet støv og vasket komponenter) sofaen er redd opp. Mangler bare noe drikke nå, så er jeg klar! :D Best dere ikke skuffer nå, Microsoft! :whistle:

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Hadde egentlig ikke tenkt på det, men tror jeg følger i mange av deres fotspor og kobler opp flatskjermen ;)

Anbefales. Koblet til min 46", flyttet sofaen så nærme som mulig. Skrudd opp anlegget. Da er det bare å samle drikke og snacks så er alt i boks.

Og der var laptoppen på og, slik at jeg kan skrive "omg SSX forever bekreftet!!!" når det vil skje, mens showet fortsetter ;)

Lenke til kommentar
Klikka IGN Insider streamen hos deg Laland? På hvilken måte da? Har ikke fått no problemer enda.

Kom ikke opp noe bilde og det tok absurde mengder maskinkraft.

Nå skal jeg dusje, rydde og ta meg en røyk før det hele starter... hater å ha dårlig tid.

Kan noen være så nydelige å fortelle meg hvilke streams som er fine og stabile slik at jeg slipper å bruke tid på det også?

G4 og GameSpot ser ut til å fungere bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...