Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 En brøkdel. Man skyter seg gjennom 90-95% av Uncharted. Når dere sa det så mistet jeg brått veldig mye av lysten til å teste dette spillet (uncharted 1), som jeg har hatt lyst på lenge^^ Hadde egentlig ikke tenkt på det, men tror jeg følger i mange av deres fotspor og kobler opp flatskjermen Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er ikke det nærmeste vi kommer Uncharted på 360 Tomb Raider underworld? Uncharted er en PS-ekslusiv tittel som vi med 360 bare må misunne dem er jeg redd :-/ Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen gratissteder som viser live stream? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Men tomb raider er jo mer 10% løp i sirkler og skyt med automatisk sikte, og 89% frustrerende klatregameplay (+1% kjøring). Endret 1. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen gratissteder som viser live stream? Se førsteposten. De fleste har gratis stream. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde egentlig ikke tenkt på det, men tror jeg følger i mange av deres fotspor og kobler opp flatskjermen Anbefales. Koblet til min 46", flyttet sofaen så nærme som mulig. Skrudd opp anlegget. Da er det bare å samle drikke og snacks så er alt i boks. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen gratissteder som viser live stream? Se førsteposten. De fleste har gratis stream. Logisk nok. Takker Hva håper folk å se da? Ryktene vil ha det til at Halo: Reach annonseres. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nå har jeg det utrolig digg! To streams gående på tv'n (G4 og GameSpot, IGN sin klikka på meg) samt en digg stol, dugelig med pepsi max og et så perfekt oppsett som en kan få. Tar bilde og laster opp iløpet av morgendagen. ^_^ Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvor blir det av GT sin stream? Blir den satt opp først akkurat når showet starter? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nå har jeg det utrolig digg! To streams gående på tv'n (G4 og GameSpot, IGN sin klikka på meg) samt en digg stol, dugelig med pepsi max og et så perfekt oppsett som en kan få. Tar bilde og laster opp iløpet av morgendagen. ^_^ Pepsi Max! WTF?!? Cola Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Er litt usikker på Gametrailer's stream selv.. Den burde ha vært oppe nå. Det er ti minutter til vi er igang! Tror det bare er slik at de laster den opp i HD når showet er over. :-/ Edit: Iceman, har ikke Coca Cola Lemon eller Cherry Coke her, så da blir det Pepsi Max. ^^ Endret 1. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Klikka IGN Insider streamen hos deg Laland? På hvilken måte da? Har ikke fått no problemer enda. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Nå skal jeg dusje, rydde og ta meg en røyk før det hele starter... hater å ha dårlig tid. Kan noen være så nydelige å fortelle meg hvilke streams som er fine og stabile slik at jeg slipper å bruke tid på det også? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Pizzaen er satt i ovnen, PCen er rengjort for annledningen og (fjernet støv og vasket komponenter) sofaen er redd opp. Mangler bare noe drikke nå, så er jeg klar! Best dere ikke skuffer nå, Microsoft! Endret 1. juni 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde egentlig ikke tenkt på det, men tror jeg følger i mange av deres fotspor og kobler opp flatskjermen Anbefales. Koblet til min 46", flyttet sofaen så nærme som mulig. Skrudd opp anlegget. Da er det bare å samle drikke og snacks så er alt i boks. Og der var laptoppen på og, slik at jeg kan skrive "omg SSX forever bekreftet!!!" når det vil skje, mens showet fortsetter Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Pizza i ovnen her også, venter bare på GT streamen. Hvis den ikke dukker opp får Gamespot overta Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Klikka IGN Insider streamen hos deg Laland? På hvilken måte da? Har ikke fått no problemer enda. Kom ikke opp noe bilde og det tok absurde mengder maskinkraft. Nå skal jeg dusje, rydde og ta meg en røyk før det hele starter... hater å ha dårlig tid. Kan noen være så nydelige å fortelle meg hvilke streams som er fine og stabile slik at jeg slipper å bruke tid på det også? G4 og GameSpot ser ut til å fungere bra. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Forresten, får man ikke fullscreen på IGN uten å være insider? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nei, må være insider for fullskjerm og HD. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Her er det grillmat, ei kald CB og laptop, alt ute i det varme Sørlandsværet ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå