Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kjenner jeg er spent nå! Håper IGN kan sette igang med noen intervjuer og personer snart, er grundig lei den loopen Jeg har sett det samme Uncharted 2-gameplayet noen ganger nå. Utrolig nok får jeg mer og mer lyst til å kjøpe en PS3. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Haha, sant det. Uncharted 2 ser rålekkert ut! Har MS noen svar på det, enten gameplay eller grafikkmessig? (uten å by opp til flamewar!) Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mass Effect 2!! Gleder meg sykt. Btw, er det sånn at IGN ligger etter? Klokka dems viser : 10:50:08am...Når den er 18.53 her. For hvis det er sånn, holder jeg meg unna forumet Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 360 har jo Gears of War, Laland. Uncharted er jo GeoW bare i muntrere miljøer =) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bare 30 minutter igjen folkens. GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 360 har jo Gears of War, Laland. Uncharted er jo GeoW bare i muntrere miljøer =) Men det kommer ikke noe nytt Gears of War denne E3. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Gears of War og Uncharted er to helt forskjellige sjangere. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Counting down, are we? Håper GT får opp streamen sin snart, vil heller støtte dem enn IGN.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har ventet på dette i laang tid nå. Siden sist E3! Og nå er det igjenn om ca 30 min Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 GeoW og Uncharted er jo i bunn og grunn samme type spill. Ta dekning, skyt the badguys - hvis vi tenker litt primitivt ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Haha, sant det. Uncharted 2 ser rålekkert ut! Har MS noen svar på det, enten gameplay eller grafikkmessig? (uten å by opp til flamewar!) Det nærmeste vi kommer er kanskje Alan Wake eller beyond good and evil 2. Det er dem spilla jeg kommer på da. Gears 2 er egentlig like nærme og, men har ikke klatring. Endret 1. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 starter ikke gametrailers sin stream før rett før denne greia starter? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) @ Dunedain: Da skal du tenke veeeldig primitivt! Endret 1. juni 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Haha, sant det. Uncharted 2 ser rålekkert ut! Har MS noen svar på det, enten gameplay eller grafikkmessig? (uten å by opp til flamewar!) Det nærmeste vi kommer er kanskje Alan Wake eller beyond good and evil 2. Det er dem spilla jeg kommer på da. Gears? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Tenker at Uncharted er mer et "action adventure", mens gears er mer 3person shooter med noen kjøresekvenser av og til. Nå vet jeg ikke hvor mye klatring osv det var i Uncharted da Endret 1. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hehe Iceman© Joda, Unchated byr på litt mer klatring og gåter, mens GeoW satser mer på våpen og episke kamper. Men i bunn og grunn så er det fortsatt ta dekning og skyt the badguys Godt å se at flere er enig med emg =) Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 En brøkdel. Man skyter seg gjennom 90-95% av Uncharted. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Feeden til G4 er nå oppe, for den som ønsker å benytte seg av den: http://e3.g4tv.com/e32009/pressconference/microsoft/19/ Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fikk "error" på IGN nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå