Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
20 Dollar?! Sykt billig.

Og der sluttet alle i Norge å bruke play.com :p

 

Ja, var bare Splinter Cell som imponerte meg. Håper de kan overgå Chaos Theory denne gang. Ser meget lovende ut. Langt mer dynamisk nå. Godt de gikk vekk fra det først konseptet.
Hva var det første konseptet igjen? Noe greier med at han var blitt en jævla boms og greier?

Stemmer. Eg og er glad for at dei valgte å gå vekk i frå det.

Haha, bra sagt^^ Det spillet imponerte mest her i gården og faktisk. Alan wake så visuelt spennende ut, men vi får se hvor morsomt gameplayet blir.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hva skjer med at det er Dollar og ikke MS points? Ser vi kanskje en endring på den fronten også?

er sikkert for at man skal kunne sammenligne lettere med andre butikker og heller kjøpe der

 

edit: jeg kan nesten garantere at det ikke er dollar i norge, blir nok Euro eller pund, blir nok mest sannsynlig ikke dollar nei :/

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar
Hva skjer med at det er Dollar og ikke MS points? Ser vi kanskje en endring på den fronten også?

er sikkert for at man skal kunne sammenligne lettere med andre butikker og heller kjøpe der

 

edit: jeg kan nesten garantere at det ikke er dollar i norge, blir nok Euro eller pund, blir nok mest sannsynlig ikke dollar nei :/

Og da blir det sikkert dyrere, og det kan fortsatt lønne seg å kjøpe retail eller "fysisk" spill, i visse nettbutikker.

 

edit: jaja :D

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
På tide å slutte med spilling ser jeg. Ikke faen om jeg spiller veiving med armene som en jævla tulling.

 

Sony kommer vel snart ut med noe lignende drit.

 

Må vel tilbake til PC spilling igjen, som jeg ga opp for flere år siden. Drit.

ha det fint da :) Skal kose meg når jeg veiver med armene som en jævla tulling jeg :)

Lenke til kommentar
Hva skjer med at det er Dollar og ikke MS points? Ser vi kanskje en endring på den fronten også?

er sikkert for at man skal kunne sammenligne lettere med andre butikker og heller kjøpe der

 

edit: jeg kan nesten garantere at det ikke er dollar i norge, blir nok Euro eller pund, blir nok mest sannsynlig ikke dollar nei :/

Kunne gjerne byttet ut MS points med Euro for min del! Vi kan egentlig like greit få Euro først som sist i Norge også, som Høyre har foreslått. Da hadde alt blitt mye greiere. Liker ikke å veksle om til egen MS valutta....

Lenke til kommentar
På tide å slutte med spilling ser jeg. Ikke faen om jeg spiller veiving med armene som en jævla tulling.
Er ikke verre enn å ikke kjøpe spillene du ikke vil ha.

 

Hva skjer med at det er dollar og ikke MS points? Ser vi kanskje en endring på den fronten også?

Poengystemet til Microsoft vil ikke bli borte (uheldigvis), men du vil få muligheten til å betale i kroner i tillegg til poengene. Hvorfor de ikke bare kaster hele poengsystemet på havet er kun fordi de tjener penger på det. Men en ting er sikkert: Den dagen poengsystemet forsvinner og dashbordet er raskt og responsivt, da skal jeg feire.

 

Ingen med Xbox her kjøper spill uansett.

Du tar så feil at jeg vurderer å overta ca 1000 Fail slik at du iallefall får litt mindre av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...