Lakus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) E3 er en årlig spillmesse hvor utviklere og utgivere viser frem hva de driver med av både spill og hardware. Det er klart spillernes høydepunkt når det gjelder nyheter ang deres favorittspill, til tross for at E3 opprinnelig kun var ment for utviklere. Og det er ikke uten grunn. Det er på E3 de store avsløringene og de spennende nyhetene virkelig får slå fra seg, og det er her utviklerne virkelig vil vise hva de kan. Det er som amfetamin for nerder. I år er det Microsoft som skal åpne showet i Las Vegas, og det skjer på Mandag 1. Juni klokken 19:25. Sørg for å finne deg en Live Stream å følge med på! Live Feeds for kvelden over alle kvelder Linkene fører nå til Microsoft sin presentasjon. . . Live Blogger for den som ikke streamer G4tv Major Nelson Dagbladet Joystiq Linker til nyheter fra messen Ekstrautstyr og kostymer ifra spill til Avataren din er bekreftet Det ble bekreftet at man vil kunne laste ned hele XBox 360 spill via Marketplace En ny kontroll ved navn "Project NATAL" ble vist frem og det er er en kontroll uten behov for noen kontroll. Metal Gear Solid: Rising ble annonsert til Xbox 360, med Raiden i hovedrollen Twitter til xboxen! ^^ Facebook til Xboxen ^^ Muligheten til å se filmer og tv-serier SAMMEN med andre folk via xbox live! last.fm, 1080p-filmer og TV-serier TIL NORGE! Alan Wake trailer og gameplay (som så AWESOME ut). Kommer våren 2010. Halo: Reach ble annonsert, en prequel til alle Halo spillene Halo 3 odst kommer 21 september. første gameplay ble vist Forza 3 ble annonsert, og diverse gameplay-videoer ble vist Splinter Cell: Conviction trailer + gameplay Left 4 Dead 2 ble annonsert Crackdown 2 ble annonsert (endelig) Big Park Games annonserte Joy Ride, et XBLA bilspill. Pris: 0 EPIC games annonserte sitt første XBLA-tittel, Shadow Complex Et brett av Final Fantasy XIII ble vist, med en forventet release tidlig 2010 Modern Warfare 2 gameplay ble vist Tony hawk: Ride kontrollen ble vist frem The Beatles: Rock Band 9. september, 2009 Linker vil bli lagt til etterhvert... Endret 1. juni 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sånn, da er tråden åpnet for posting! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 har noen av live feedene maks antall kikkere eller er det bare å hive seg på første og beste? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tenker Gametrailers.com sin stream vil ha mer enn nok båndbredde å gå på. De hoster terabytes med hd-video helt gratis, og kommer nok til å ha kapasitet for en GOD del streamere. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det er opp til dere hvilken som blir brukt. IGN sin på best kvalitet koster vel et Insider-abonnement. Ellers er det bare å velge det som passer deg best eller et som ikke er hardt belastet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kommer til og satse på GT her. Vill tro dem er stabile! Dagene går sein nå frem til mandag^^ Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mirosoft ? Det heter vel Microsoft...Morsomt trådnavn. Har egentlig ingen spesielle ønsker, men håper MGS4 til 360. Selvom det er litt sent nå :/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Vet ikke hvordan du liker å lese ordet Microsoft, men jeg pleier å lese det med c Om noen har noen linker eller forslag til tråden så post det her eller send til meg på PM Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg rettet på tittelen kort tid etter han merket det Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg var storfornøyd med fjorårets konferanse, så jeg stoler på at de leverer sakene i år også. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Man kan også se live stream på Xbox.com. Kun den britiske siden. http://www.xbox.com/en-GB/e309/default.htm Endret 28. mai 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jau, ifjor hadde Microsoft eit bra show. Håpar på det same i år! Gledar meg! Håpar på mykje stoff frå Alan Wake! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Man kan også se live stream på Xbox.com. Kun den britiske siden. http://www.xbox.com/en-GB/e309/default.htm It is now in førstepost Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Man kan også se live stream på Xbox.com. Kun den britiske siden. http://www.xbox.com/en-GB/e309/default.htm It is now in førstepost Reminder lagt til i outlook :-) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Følgende står på norske xbox com Så det er E3 2009 med Xbox.Ikke glem at det hele sparkes i gang med Xbox-pressekonferansen på tirsdag 2. juni klokken 19.30 norsk tid Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ting jeg ser frem til på E3: Spill som er bekreftet, håp og litt drømming. Bekreftede spill: *Mafia II *Just Cause 2 *FIFA 10 *NHL 10 *Battlefield: Bad Company 2 *PES 2010 *Modern Warfare 2 Håp: *Halo 3: ODST (Gameplay, ny trailer, lanseringsdato) *Alan Wake (Gameplay, lanseringsdate 09) *Zune Video Marketplace (tidligere Video Marketplace) tilgjengelig i Norge *XBLA og XNA-spill til Zune HD *Perfect Dark til XBLA Litt drømming: *Halo 4 (En liten teaser) *Halo: "Battlefield": 16 vs 16/32 vs 32. UNSC vs Covenant. Krige med Scarabs, Wraiths, Scorpions, Warthogs, Ghosts, Banshees, Hornets, Elephants osv. i gigantiske områder. Hadde ikke det vært gøy?! Endret 29. mai 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 *snip*Krige med Scarabs, Wraiths, Scorpions, Warthogs, Ghosts, Banshees, Hornets, Elephants osv. i gigantiske områder. Hadde ikke det vært gøy?! Vi har jo Halo Wars hvis du ikke misliker Strategi? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) I år er det Microsoft som skal åpne showet i Las Vegas, og det skjer på Tirsdag 2. Juni klokken 19:30.! MS: 1 juni 19:30 Noe som ikke stemmer her! Enda mer "bevis": Vi ligger en time etter Storbritania, så tiden i Norge blir: 19.30 den 1. Juni! Endret 29. mai 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ved å bruke "Remind me" knappen på http://www.xbox.com/en-GB/e309/default.htm så får ein ein påminnelse i Outlook. Denne vil bli automagisk omrekna til Norsk tid, og denne legg seg i kalenderen min med kl 19.30. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Eg skal ikkje ha noe problem med og huske konferansen vertfall Kommer sikkert till og sitte klar flere timer før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå