mariusnp Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Noen som har erfaring med kutting av det plexiglasset eller plastikk-glasset som sitter i sida på Lian Li pc6099???? Tenkte å lage et hull til ei vifte. på forhånd takk.. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg antar at lian-li ikke bruker no overmysifimystisk plexi glass så da funker det greit med stikksag eller dremel... masker plata godt så du ikke riper opp... Lenke til kommentar
wanvik Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Bruk et fint blad dersom du bruker stikksag. Dersom du bruker et blad som er beregnet for mykt tre med grove tenner (er vel som regel det som står på stikksagene) er det veldig lett for at glasset sprekker.. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 har kappa mye plexi med stikksag (dremel smelter bare) jeg har funnet ut at baufilblad på lag hastighet og mye "huggung" (eller hva det nå kalles.. hvor mye bladet går frem og tilbake) der det beste.. sprekker skjeldent.. men ta lite om gangen eller så smelter det lett... på tykkere glass er faktisk grovtannede (helst helt nye) blad fine.. KAN bli bittesmå hakk på undersiden av det da.. Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Sånn da var jeg ferdig Merket opp med passer og smeltet hull med dremmel.. så brukte jeg en sandpapir-rull på en borremaskin og fick det silky-smooth.. ser faktisk skikkelig najs ut Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hvis du har non små hvite hakk rundt inni hullet kan det være en ide å blåse over dr for sikti m en gassbrenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå