Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Redd det ikke kommer så mye nytt fra Sony, bare gamle ting vi har sett før. Men håper på det beste Vil i det minste ha mer Uncharted 2 og GT5! Få med MAG, Heavy Rain, Trico, GOW 3 så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Endelig hjemme fra ferie, og venter nå spent på E3. Jeg gidder ikke å lese hele tråden, men noen som hvet hvor lenge den varer? Er det rundt en time ellernoe? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sett nettleseren under som unntaksprogram i brannmuren (XP, Vista, Seven). Slett cache og cookies. Restart og prøv deretter. I did, and now all my bookmarks and saved passwords are gone Yarrrrrr! Bruker du Firefox? Ligger alltid backup av bokmerkene i dine dokumenter. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) To timer rapporterete Geoff Keighley i sin twitter-oppdateringen i går. Endret 2. juni 2009 av nypis Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Redd det ikke kommer så mye nytt fra Sony, bare gamle ting vi har sett før. Men håper på det beste Vil i det minste ha mer Uncharted 2 og GT5! Få med MAG, Heavy Rain, Trico, GOW 3 så er jeg fornøyd. Right, glemte dem. Kan jo bli ganske bra dette her. Er bare så jævlig synd at Jak and Daxter Lost Frontiers kommer til PSP og PS2, hadde våte drømmer om et Jak and Daxter i full film-grafikk til PS3 på årets E3. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jess da er eg rimelig klar for dette Nintendo hadde minimalt av intresse for min del, så var ikkje heilt de store konferansen altså. Håper Sony gjør reint bord Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Satt meg klar nå! venter spent, hvilken nettside bruker dere for det her? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde ikke penger til noe snaskens til showet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Gamespot her, brukt dem på MS og Nintendo sine, funker helt fint! Blir spennede med sony nå Endret 2. juni 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 IGN Insider her, funket fett på konferansen til Nintendo, litt voice lag i starten. Men ja, håper på en problemfri streaming av Sony konferansen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gamespot vil ikke loade for meg i dag det. Fungerte helt fint i går med Microsoft, EA og Ubisoft, men i dag vil det ikke virke. Sitter da å stresser med å finne ut av hvilken som fungerer best for meg, noe som ikke er lett da det ikke er i gang enda. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 noen som vet hvor lenge den varer? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Då er det berre å benke seg framfor skjermen og vente på tidenes e3 konferanse frå sony =) EDIT: den varer i 2 timer Endret 2. juni 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ahahahaha! Gleder meg Men jeg får nok ikke sett mer enn en halvtime pga en drittdata <_< Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ok da er jeg klar! Sitter her med Pringles og Tuborg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Prøver ign:) ja føler Sony har ufattelig mye å bevise nå for å nå høyt:) jeg så riktignok ikke MS sin=) men det jeg så av Alan wake dro meg ikke over i boksen hvor jeg skal være sjukt imponert! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da braker det løs. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kjører ign nå, fungerer fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og der kom naboen og ville ha meg til og fikse mailen hans^^ Nei, det får vente til i morgen. Nå skal sony sin konferanse ses! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kjører ign nå, fungerer fint. Insider? Jeg er ikke Insider så jeg blir veldig lei av å ikke få sett full-screen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå