hvo91 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ser ut som tittelen ikke blir annonsert før 5-6 i morgen tidlig norsk tid. Må nok smøre oss med tålmodighet Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg også blir ganske gal, _LarZen_. :wacko: Imorgen? Den ble jo skrevet igår! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Los Angeles ligger 9 timer etter oss. For dem er det "i dag". Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Regner med senere ikveld eller tidlig inatt at vi burde høre noe...lurer på hva dette kan være...hmmm Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som vet hvor de kommer til å streame konami sin konferanse?:o hvis de dog har en! har googla meg ihjel, har ikke funnet noe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er ikke det et tegn på at dem ikke har? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sjekket E3 Schedule på IGN, fant ingen Konami der. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tekken 6 kommer til X360,PS3 og PSP. Ingen forskjeller på X360 og PS3 vistnok, dette fra live showet til Gamespot som går akkurat nå. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tekken 6 var da annonsert til 360 og PS3 for en stund siden, var det ikke? Men har sett at de har annonsert Pixeljunk Monster deluxe på E3, men har bare sett den i PSP sammenheng, noen som vet om Deluxe funker til PS3 også? Har ikke fått sumlet meg til og få kjøpt det spillet enda så vet ikke om jeg skal kjøpe monster + encore eller vente til Deluxe (hvis det funker på ps3) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Viser Pixel Junk Shooter @ Gamespot nå, spillet ser faktisk veldig kult ut. Vann,lava fysiken virker skikkelig heftig... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Vet ikke om dette er old news men anyways; Metal Gear Solid Rising er ikke ekslusivt til X360 det er heller ikke timed ekslusivt og vi kan forvente å ha spillet på samme dag som X360 eiere. Snake...SNAAAAAAAAAKE!!!!! Lenke til kommentar
Teqnology Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen andre som har vært inne på tanken med motion sense kontrollene til bruks i Final Fantasy XIV? Det ville vært win Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ser ikke helt for meg motion controls i et MMO? Heller noe helt nytt som er bygget opp med motion controls i fokus. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Vet ikke om dette er old news men anyways; Metal Gear Solid Rising er ikke ekslusivt til X360 det er heller ikke timed ekslusivt og vi kan forvente å ha spillet på samme dag som X360 eiere. Snake...SNAAAAAAAAAKE!!!!! hvordan vet du det?:o og hvilken tids periode tror dere det er fra? håper på mellom mgs 2 og 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Vet ikke om dette er old news men anyways; Metal Gear Solid Rising er ikke ekslusivt til X360 det er heller ikke timed ekslusivt og vi kan forvente å ha spillet på samme dag som X360 eiere. Snake...SNAAAAAAAAAKE!!!!! hvordan vet du det?:o og hvilken tids periode tror dere det er fra? håper på mellom mgs 2 og 4 http://kotaku.com/5277716/sony-expects-met...n-ps3-at-launch Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kom det noen info om det hemmelige spillet inatt? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Kom det noen info om det hemmelige spillet inatt? hvis du snakker om Project Mask fra KojiPro var det et nytt Castlevania spill, Castlevania: Lords of Shadow. Utvikles i Spania, PS360 Endret 4. juni 2009 av zeox Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Trodde det skulle komme et spill eksklusivt til PS3. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Trodde det skulle komme et spill eksklusivt til PS3. Var det jeg trodde også...snoket på nettet i hele går men ikke noe news. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Finnes det noe sted jeg kan se hele Sony's messe uten å måtte bytte mellom forskjellige videoer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå