Gå til innhold

Sony - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Tiidus, har kattepusen vinger? Syns de så ut til å være kuttet av. Vi så den aldri fly heller, hvis jeg husker rett.

Har to små vinger på ryggen - ser ut for meg ihvertfall. Mulig de er klippet av, ja, men er da fortsatt vinger. :(

http://www.youtube.com/watch?v=WqvIITrYdyo

1:43 ca

Men er nok for små til at de skal klare å lette det store beistet av en kattepus. ^_^

Endret av Tiidus
Lenke til kommentar

Storfornøyd med konferransen. Gleder meg til å prøve ut mye av det som var vist her :D

Hørtes ut som publikum mast pusten noen ganger :p

Forresten, se hvem thesixthaxis.com fant i GT5 Traileren :D

90bb6717bf97b97cc6631c84031a22e2.jpg

"It's not the fart that kills you, it's the smell"

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som ble skuffet over hvordan MAG ble vist og hvordan det så ut? Virker som bf 2 syntes nå jeg, og spillet (mag) hadde temmelig utdatert grafikk. Om ikke det blir et bra squad system blir ikke dette noe spesielt å glede seg til fra min side.

Nå er jeg nesten lei av E3, det kommer for mange nyheter til at jeg har oversikten. Hardt å være gamer...

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som ble skuffet over hvordan MAG ble vist og hvordan det så ut? Virker som bf 2 syntes nå jeg, og spillet (mag) hadde temmelig utdatert grafikk. Om ikke det blir et bra squad system blir ikke dette noe spesielt å glede seg til fra min side.

Nå er jeg nesten lei av E3, det kommer for mange nyheter til at jeg har oversikten. Hardt å være gamer...

Synes det var litt vanskelig å se på streamen jeg så, var veldig kaotiskt og mye ting på skjermen på en gang der slik. Tror det kommer til å bli en mega hit når det kommer i salg uansett om grafikken ikke er tipp topp..men aventer å se noen high quality klipp for å se hvordan grafikken er.

Og squad systemet så er alle i din squad menneske spillere, det er en stor kamp med max 256 spillere men du spiller ikke sammens med alle på en gang. Kampen er delt opp i flere biter hvor diverse squads må ta områder før alle knuser fienden, om alle "møtes" mot slutten vet jeg faktisk ikke.

Og en skal levle opp og ha spilt endel før en får lov til å evnt være squad leader etter hva jeg husker. Egentlig ikke min type spill men tror nok dette kan bli veldig bra da det ikke er noe spesielt alternativ på denne skala til PS3.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg håper også at det skal levere og bli et nytt eksemplar for utviklere for hvor standarten står i forhold til massive onlinespill, men jeg er redd for at det blir rotete, og et godt klan system må fungere om man skal spille dette. Det virker som man er avhengige av hverandre, og at oppgavene er en utfordring for hele laget. Jeg skal vente å se til jeg har fått sett mer fra spillet, eller hørt for den del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...