LarZen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer veldig på hvordan dette Final Fantasy Online spillet blir...blir det et slags mmorpg spill tro? Lenke til kommentar
emveep Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Men Tiidus, har kattepusen vinger? Syns de så ut til å være kuttet av. Vi så den aldri fly heller, hvis jeg husker rett. Har to små vinger på ryggen - ser ut for meg ihvertfall. Mulig de er klippet av, ja, men er da fortsatt vinger. http://www.youtube.com/watch?v=WqvIITrYdyo 1:43 ca Men er nok for små til at de skal klare å lette det store beistet av en kattepus. ^_^ Endret 2. juni 2009 av Tiidus Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Heavy Rain klipp...ser veldig lovende ut. http://e3.gamespot.com/video/6210942/?hd=1...ries;play_btn;3 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Storfornøyd med konferransen. Gleder meg til å prøve ut mye av det som var vist her Hørtes ut som publikum mast pusten noen ganger Forresten, se hvem thesixthaxis.com fant i GT5 Traileren "It's not the fart that kills you, it's the smell" Endret 2. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Heavy Rain klipp...ser veldig lovende ut. http://e3.gamespot.com/video/6210942/?hd=1...ries;play_btn;3 Sjå der ja! Kvifor viste dei ikkje den under konferansen? Adventure med ein skikkelig film "feeling". Dersom historia er bra, blir dette heilt sjef! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ingen Heavy Rain før 2010. Da blir det hvertfall ingen PS3 før da. Om også noe mer interessant kommer da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Uncharted 2 hoppet nettopp opp på #1 på 'DO WANT' listen min etter å ha sett E3 demoen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen andre enn meg som ble skuffet over hvordan MAG ble vist og hvordan det så ut? Virker som bf 2 syntes nå jeg, og spillet (mag) hadde temmelig utdatert grafikk. Om ikke det blir et bra squad system blir ikke dette noe spesielt å glede seg til fra min side. Nå er jeg nesten lei av E3, det kommer for mange nyheter til at jeg har oversikten. Hardt å være gamer... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 ''It's har to be a gamer!'' MAG kommer ikke før 2010 (tror jeg), så de har god tid til å pusse opp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Noen andre enn meg som ble skuffet over hvordan MAG ble vist og hvordan det så ut? Virker som bf 2 syntes nå jeg, og spillet (mag) hadde temmelig utdatert grafikk. Om ikke det blir et bra squad system blir ikke dette noe spesielt å glede seg til fra min side. Nå er jeg nesten lei av E3, det kommer for mange nyheter til at jeg har oversikten. Hardt å være gamer... Synes det var litt vanskelig å se på streamen jeg så, var veldig kaotiskt og mye ting på skjermen på en gang der slik. Tror det kommer til å bli en mega hit når det kommer i salg uansett om grafikken ikke er tipp topp..men aventer å se noen high quality klipp for å se hvordan grafikken er. Og squad systemet så er alle i din squad menneske spillere, det er en stor kamp med max 256 spillere men du spiller ikke sammens med alle på en gang. Kampen er delt opp i flere biter hvor diverse squads må ta områder før alle knuser fienden, om alle "møtes" mot slutten vet jeg faktisk ikke. Og en skal levle opp og ha spilt endel før en får lov til å evnt være squad leader etter hva jeg husker. Egentlig ikke min type spill men tror nok dette kan bli veldig bra da det ikke er noe spesielt alternativ på denne skala til PS3. Endret 3. juni 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) MAG imponerte på ingen måte nei, men som _Larzen_ sier gjorde streamen det litt vanskelig å nyte det visuelle skikkelig. Men eg har troen på tittelen og håper de levere på alle fronter når den tid kommer GT PSP derimot imponerer kraftig! Endret 3. juni 2009 av Mala Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg håper også at det skal levere og bli et nytt eksemplar for utviklere for hvor standarten står i forhold til massive onlinespill, men jeg er redd for at det blir rotete, og et godt klan system må fungere om man skal spille dette. Det virker som man er avhengige av hverandre, og at oppgavene er en utfordring for hele laget. Jeg skal vente å se til jeg har fått sett mer fra spillet, eller hørt for den del. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Nytt klipp fra MAG http://e3.gamespot.com/video/6211067/?tag=...ries;play_btn;8 Endret 3. juni 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 crysis 2 pushes ps3 to limits Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 GT PSP derimot imponerer kraftig! Shit! Det der ser bedre ut enn Forza 2! Nei, har ikke lyst å starte en krig, men er det simulator spillet som kom sist. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sony skal visst komme med en uannonsert tittel i dag Kilde Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Akkurat det jeg trodde! At Sony ville komme med noe rett etter de er ferdig på E3. Gleder meg. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Konferansene er starten på E3... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Eh..jeg mente når de var ferdig med konferansen. Dette skal visstnok vær en ''big'' tittel. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sony skal visst komme med en uannonsert tittel i dag Kilde Oj oj! Hva kan det være tro? Blir litt små gal i hode av alle spillene nå....rofl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå