Mr. Pants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes det var en bra presentasjon jeg. PSP har solgt veldig bra de siste årene, så det skulle bare mangle at de gir den den støtten den fortjener. PS3-sakene var også solide. Uncharted 2, The Last Guardian, ModNation og God of War 3 var de spillene som gjorde mest inntrykk på meg. Lovende spill alle sammen. Når det gjelder den motion control-dingsen så tror jeg at de har et godt stykke igjen før de kan plassere den i butikkene. Mens Project Natal virket som en fullverdig demonstrasjon av et kommende produkt så virket dette som en stor serie med tech demoer. Når det er sagt så synes jeg at fremtiden er lys når det gjelder kontrollmuligheter i spill. Godt å vite at både MS og Sony har omfavnet fremtiden. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er det mulig å få lastet ned pressekonferansen? Glemte det helt av. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Er det løye det er stille da det kryr av 360 folk..., Halve tråden var jo bare syt fra 360 eiere om PS3 sin konferanse, så mye syt var det ikke fra Sony folk som så MS sin konferanse, satt litt på spissen... Jeg var helt revet med når dem viste Uncharted 2 og God Of War 3 gameplay , beste av alle gameplay av det som ble vist av alle 3 konkurentene ;] Endret 2. juni 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Herregud, Toman du har fått 100 svar på disse innleggene dine men du svarer ikke. Rapporterer deg til moddene om din eneste funksjon her på forumet skal være å lage fanboy-kriger!' PS: Kan du vær så snill å adressere til innlegget mitt nå? Har sendt deg PM noen ganger før, men du svarer aldri. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Synes dette var en bra pressekonferanse av Sony. Det var helt klart litt dødtid, men alt i alt synes jeg Sony vant E3 i år. Uncharted traileren var enorm. Litt usikker på MAG, men virker som de har klart å organisere 256 spillerkamper på en bra måte. Er utrolig spent på Rockstar sitt Agent og håper vi får mer informasjon om det snart. PSP Go skal jeg ha meg. Blir rett og slett en vanvittig dyr spillhøst. ModCars Racing eller hva det no het virker veldig tøft. Edit: Eneste jeg synes manglet var releasedatoer. Endret 2. juni 2009 av Pesico Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Likte pressekonfreansen godt, men alikevel følte jeg Microsoft kom de virkelig avsløringene rundt nye spill. Mange av spillene vist her var vist fra før, og det ble jo også litt unødvendig å vise fram så mye av AC2 når det er pressekonferansen til Sony, ikke Ubisoft. Men når det kommer til håndholdt, så er Sony den soleklare vinnern. Nintendo hadde ikke like stor lineup, eller noe nærheten av nye DS-spill. Og Microsoft, vel de har ikke akkurat noe. Alikevel ble jeg mer hypa på MAG, og ModNation tror jeg blir en tittel jeg kjøper en gang. AC2 ble jeg også mer lysten på, selv om jeg ikke likte den gørrkjedelige forgjengern. Å hvor the frack er LA Noire? Endret 2. juni 2009 av Maury Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Er det løye det er stille da det kryr av 360 folk..., Halve tråden var jo bare syt fra 360 eiere om PS3 sin konferanse, så mye syt var det ikke fra Sony folk som så MS sin konferanse, satt litt på spissen... Tror mange av de 360 eierne du refferer til har en ps3 meg inkludert. Hvis du syntes ps3 sin konferanse var best flott for deg, og det er jo det som betyr noe. Hva du selv syntes ikke hva alle andre syntes. Akkurat som jeg syntes at det var total mangel på release datoer, gt5 viser enda en trailer som de har gjort i et par år nå. Etter å sett bonus rounds på gametrailers og alt det hypet som var med ps3, at de bare skulle vise game demoer av det storslagne spilelt etter det andre så var det fint lite. team ico virket bra, men fortsatt bare en trailer. gt5 likewise. uncharted 2 vet jeg blir bra, og har allerede sett game demos. god of war 3 blir sikkert knall, men etter de 2 første er jeg litt lei hack & slash spillestilen. Jeg hadde bare forventet mer. La Noir og heavy rain savnet jeg. Og motion controlleren virket uferdig og hastet frem. Allikevel en bra konfereanse, bare syntes de brukte altfor mye tid på spill som allerede har blit visst, og spill som ikke er ps3 eksklusive Endret 2. juni 2009 av henrikrox Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vet ikke hvor mye MS betalte for å få Kojima San til å snakke Engelsk for eksempel. Tipper rundt tretti sølvmynter, hvis jeg skal svare litt "historisk". Nokon som er ein anelse bitre, eller? Var litt labert til tider, enig der. Og når det gjelder motion-dildoen var den overraskande responsiv. Og mangel på knappar (og ikkje minst utsjånad) kan vel alltids endrast. Det var, som dei nevnte, ein prototype. Skal bli spanande å sjå kva alle tre får til med motion control dei komande åra. Uncharted 2 er eit sikkert kjøp, det var klart lenge før traileren på E3. FF-serien bryr meg ca der ryggen sluttar. The Last Guardian ser spanande ut, sjølv om eg ikkje har spelt dei to forrige spela (men musikken... Elsk!). MAG er eg ikkje heilt sikker på. 256 online vil i dei fleste tilfeller berre bety 255 idiotar som spelar online med deg, der 128 av dei prøver å drepe deg, og dei 127 andre prøver å irritere deg Eg fekk nesten litt lyst på ein PSP med all den fokusen på den plattforma, men ein PSP Go! til 250 euro? Drøyt... Men INGENTING om ny funksjonalitet til PS3 anna enn ein prototype og meir Home (med fokus på micro-transactions, yay!)? Skuffa! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Herregud, Toman du har fått 100 svar på disse innleggene dine men du svarer ikke. Rapporterer deg til moddene om din eneste funksjon her på forumet skal være å lage fanboy-kriger!' PS: Kan du vær så snill å adressere til innlegget mitt nå? Har sendt deg PM noen ganger før, men du svarer aldri. Lager jeg kriger? Jeg ser selv dette nå på alle E3 konferansetråder at det er mest syt hos Sony sin messe... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes sony etter en litt treg start leverte en fabelaktig presentasjon. I tillegg til å ha nærmest alt 360 hadde med unntak av halo og splinter cell som jeg bryr meg fint lite om, pøste de på med exclusive spill for gamere (trico, agent, ffxiv, ratchet & clank, uncharted 2, mag, gt5, god of war 3) i motsetning til causal fjas. Det er lett å se hvem som har de beste første party studioene og spillene i hvertfall Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 249 euro PSP go var også forkastelig. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 249 euro PSP go var også forkastelig. Det er sant Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og det jeg savnet kanskje enda mer på konferansen, som bonus round snakket om, price drop? Trodde det skulle komme. Jeg mener, det vil jo selge konsoller. Men men Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Dropp alt snakket om fanboy-anklager og innlegg som utelukkende bidrar til dårlig stemning! Innlegg vil slettes, tråden vil stenges og involverte brukere vil merke reaksjoner hvis det ikke slutter med èn gang! Endret 2. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes sony etter en litt treg start leverte en fabelaktig presentasjon. I tillegg til å ha nærmest alt 360 hadde med unntak av halo og splinter cell som jeg bryr meg fint lite om, pøste de på med exclusive spill for gamere (trico, agent, ffxiv, ratchet & clank, uncharted 2, mag, gt5, god of war 3) i motsetning til causal fjas. Det er lett å se hvem som har de beste første party studioene og spillene i hvertfall Sant i det, men vi fikk demo av 3 av de spilla du nevnte. Det som jeg syntes er kjipt. Samt ingen release datoer på de uten gameplay. Og du glemte left for dead 2, crackdown, forza 3++, bare sånn i tifelle du glemte de Samt at ps3 ikke hadde noen mutlimeda tjenester, greit noen syntes det bare er dritt, men film leie syntes jeg var genialt. Dette er noe jeg savner på ps3. Facebook og twitter dritten klarer jeg meg fint uten Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og det jeg savnet kanskje enda mer på konferansen, som bonus round snakket om, price drop? Trodde det skulle komme. Jeg mener, det vil jo selge konsoller. Men men Når dei akkurat har lansert PSP Go! til €249,- tør dei vel neppe å komme med ein RRP for PS3 på €300 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) edit: faen, leste ikke moderatorposten. Den her kan slettes. No need for shutdown. Endret 2. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg synes ikke at det burde komme priskutt fordi det følger med så mye . Men dette E3 var det beste hitill, fikk mangen ønsker og dem kom!!! Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og det jeg savnet kanskje enda mer på konferansen, som bonus round snakket om, price drop? Trodde det skulle komme. Jeg mener, det vil jo selge konsoller. Men men Når dei akkurat har lansert PSP Go! til €249,- tør dei vel neppe å komme med ein RRP for PS3 på €300 Doh, haha, glemte å få med meg prisen på psp go. Ja da var jo det bare å glemme Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Denne konferansen gav meg så ufattelig mye meir enn Nintendo ihvertfall. Tretton var virkelig i slaget denne gangen, liker den karen der. Største skuffelsen var jo MGS til PSP..derimot syns eg PSP GO var sinnykt sleek. Uncharted 2 demoen var meget flott, MAG skuffet og GOW3 var bare så epic og brutalt som forventet GT5 maset begyner eg å bli lei faktisk, men spillet ser bra ut og byr på rally og NASCAR i tillegg, så rom for litt variasjon der ihvertfall. Likte også det nye i såg fra FF13 meget godt, og eg måtte måpe når nyheten om FF14 kom...menne MMO = fail for min del. Eg likte også tech klippene fra den nye kontrollen til Sony. Ser ut til å gå Wiimoten en god gang ihvertfall. Høgdepunktet, The Last Guardian brakte frem høglytt jubel og ekstase over middagstallerkenen her i huset. Eg bare elsket traileren, gleder meg enormt til den tittelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå