Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg vil ikke se mer. Spare spillet til jeg sitter med det i hånda. Men klarer ikke se vekk... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som kan oppsummere hva som har blitt sagt og vist frem? Gikk glipp av den pga øving til mattetentamen i morgen. Det er blogger i førstepost sikkert. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er jo akkurat de samme våpnene som i god of war 2 jo, så langt ihvertfall Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dunedain: hehe, sånn har jeg vært med mange andre spill Lenke til kommentar
adriano_pes6 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvilken av live feedsa bruker dere, jeg bruker Gamespot selv, men syns det var litt dårlig kvalitet, og kan noen fortelle meg hvordan jeg får internetten til å refreshe seg selv slik at jeg slepper å trykke F5 hele tiden, takk Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Litt synd de ikke viste noen spill, bortsett fra Uncharted som var av interesse. Til nå er det bare Splinter Cell - Conviction og Metroid - Other M som har imponert. Håper mer kommer fram i løpet av uken. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 jau.... Har sagt det siden PS3 kom. Den dagen God of war 3 kommer kjøper jeg meg PS3 =) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Godt vi er to Gormers =) henrikrox, du må jo huske at det er en fortsettelse på GoWII - så så klart han beholder våpnene. Men er jo bekreftet flere forskjellige våpen som krever forskjellig spillestil, så bare vent. De vil sikkert ikke spoile alt nå Næmmen se der, der var jo boksehanskene gitt Endret 2. juni 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 GOW 3! Fantastisk jo!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Som mange trodde, kommer GOWIII i mars, 2010. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mars 2010 - Krigsguden blir lansert i krigsgudens måned - som jeg har sagt lenge Men godt å få det bekreftet =) Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 damn hadde håpet på 2009 release Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 GOW3 var noe brutalt, ja. Likte at det var nattracing i GT5, men så langt leder Forza for min del, gleder meg til reviews Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er den ferdig nå`? Ja Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Men spørsmål ang den GT5 filmen. Der var Nascar og WRC også med? Det vil si som i de andre GT spillene at det inneholder rally? Gjør dette også i Forza? Lenke til kommentar
Xabi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 GOW3 var rått sammen med Uncharted. Blir morsomt i årene framover! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Plagsomt at det hele tiden nevnes at det vi ser er kun mulig på PS3.. Såvidt jeg vet er sony de eneste som driver på med den slags type markedsføring enda.. Ellers var jo dette en meget god konferanse. Ganske treig start syns jeg, og litt for mye tall, men tok seg greit opp på slutten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå