Gå til innhold

Sony - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke qore episoden lekket da?

Det er uansett meget uheldig for både Sony og Kojima at deres presentasjoner på E3 preges av en god dose forutsigbarhet.

Om alle har visst om MGS til PSP over lengre tid, da lurer jeg på hvorfor det har blitt diskutert om hva Kojimasiden prøver å fortelle oss.

Lenke til kommentar

Your dreams come true: ESRB rates FFVII for PS3/PSP

We're so used to Japan getting awesome PS1 titles that never come to the US or Europe, we just assumed Final Fantasy VII would be one of them. The ESRB says otherwise, however, as it has rated the game for both the PSP and PS3, meaning that we could see it release at any time. Wouldn't that make make a great E3 week treat?

Så forhåpentligvis kan alle som ikke har fått prøvd dette spillet, snart spille det på PS3/PSP.

Lenke til kommentar

Blir spillet pusset opp på noen som helst måte? For eksempel grafikken? Kan ikke se for meg at noen vil spille FFVII på en PS3, grafikken blir vel enda verre der... Tror jeg eventuelt skaffer meg dette til PSP!

Endret av Laland
fjernet unødvendig sitering
Lenke til kommentar

Vel da var MS sin pressekonferanse overstått og det var ikke noe dårlig show dem hadde på lur i år synes jeg! Jeg er nå VELDIG spent på hva Sony har å by på imorra...det var ikke så mye spill på MS sitt show som var ekslusivt som var et "tap" for PS3 eiere utenom Alan Wake og det nye Splinter Cell spillet.

Det som MS har gjort riktig tidligere og nå igjen gjør utrolig bra er å adde ting som Facebook,videoutleie,radio og generelt mer sosial deling. Jeg håper at Sony skjønner at dette er veien å gå også....men det finner vi ut imorra.

Gleder meg som en unge :D

Lenke til kommentar
Vel da var MS sin pressekonferanse overstått og det var ikke noe dårlig show dem hadde på lur i år synes jeg! Jeg er nå VELDIG spent på hva Sony har å by på imorra...det var ikke så mye spill på MS sitt show som var ekslusivt som var et "tap" for PS3 eiere utenom Alan Wake og det nye Splinter Cell spillet.

Det som MS har gjort riktig tidligere og nå igjen gjør utrolig bra er å adde ting som Facebook,videoutleie,radio og generelt mer sosial deling. Jeg håper at Sony skjønner at dette er veien å gå også....men det finner vi ut imorra.

Gleder meg som en unge :D

Enig. Spilnter Cell og Alan wake er noe jeg gjerne ville sett på PS3. Ellers var det jo en del fine updates som kan bygges videre på. MGS: Rising er vel en spin off som også kommer til PS3 så ikke noe stort tap. Var vel det samme som skjedde forrige generasjon (twin snakes?).

Facebook og twitter er jo ingen poeng da PS3 har nettleser som funker bra nok til akkurat det.

Er mest spent på Project Trico. Virker veldig spennede og håper på mer informasjon om det.

Endret av Xabi
Lenke til kommentar
Denne messen jeg gleder meg mest til. Tror ikke på dem andre desverre :)

Trekker du denne tilbake etter Ms sitt show i kveld ? :p

Nei eg gleder meg enda meire til Sony sitt show no, MS gjorde det bra ihvertfall :)

Trekker den tilbake med glans Mala, er man allekonsollelsker så er man det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Ja nå blir det spennede i kveld. Håper på nye spill som ikkje er blitt vist før.

Men blir intresangt og se hva dem har og vise!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...