LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Mario Kart rip off også, så flott Sony! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 FY FABIAN STANG! Dagens B) Jeg har brukt Fabian Stang som banneord siden første gang jeg hørte navnet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fortsetter med litt dildo diss: For ikke å snakke om at kontrollen ikke har knapper osv, wiimote + nunchuck kan tilpasses til mange spill pga knapper og stryespak. Når man har en slik ting som det sony har så blir det vanskelig å lage noe mer enn et eyetoy type spill. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sonys svar på Mario Kart tydeligvis. Men mangler Mario - Monkeybutler er ikke like feet. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 TCi: Så jo bedre ut enn Wii-moten da! Utrolig presis. Tror likevel ikke Nintendo vil lide stort, de fortsetter nok å printe ut penger noen år til. Syns ikke det ser bedre ut. Når det gjelder presisjonen virker det som en betydelig forsinkelse til tider. Gi teknologien et år eller to så kanskje det blir noe verdt å lansere. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 FY FABIAN STANG! Dagens B) Jeg har brukt Fabian Stang som banneord siden første gang jeg hørte navnet. Har du hørt mannen snakke da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mario kart + trackmania= Dette spillet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det bilspillet var imponerende! Utrolig potensiale for UGC! Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Får bare lyst på Trackmania til konsoll når jeg ser dette jeg. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Likte bilspillet, men minner mer om et PSN spill en "vanlig" Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Så dette spillet er trackmania + mariokart + little big planet. Kan vel ikke kalles ripoff da ? Endret 2. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Blanding av Mario Kart, sims og lpb? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det var da grævligt mye syting, så mye syt var det ikke på Microsoft's konferanse, så slutt å syt... Da er det ihvertfall innlysende at det er større 360 fanskare her inne desverre Jeg er ihvertfall imponert, beste konferansen på E3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "I think we got something here...." Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tenk om det heller hadde vært Sackboy istedet for Monkeybutler - da hadde jeg falt mer for det. Men er klart potensial her. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bra det tar kort tid å lage bane. LBP er jo tidskrevende som faen. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Time is running out O.o Får vi tid til GoW 3 og Trico ? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette bilspillet blir et kjøp av meg. Kommer MGS:PW bare til PSP? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tenk om det heller hadde vært Sackboy istedet for Monkeybutler - da hadde jeg falt mer for det. Men er klart potensial her. enig der, karen deres var litt for sackboy wannebe...kunne gjerne brukt sackboy i det spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå