sfRoyal_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Trico og GOW3 gjenstår Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bare jeg som håper på FW med private voice chat? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vett at bueskytinga var akkurat det samme som Nintendo ga oss før idag, men er mye mer intressant å se monstre bli skutt, enn en blink. Og ninjastjerner virket moro! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Skjønner ikke hvorfor alle disser dildoen. Ser ikke ut til å fungere noe dårligere enn Natal eller M+. Var jo ganske likt som wii da. Og presantasjonen var ikke så god i førsten. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 FY FABIAN STANG! Dagens B) Lenke til kommentar
emveep Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For første gang i mitt liv fikk jeg lyst på en dildo. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er større sjangs for at denne dildoen funker bedre enn 360 sin versjon. Jepp, men om 360 sin Natal viker som den skal er det mye større nyheter enn en Wiimote 2.0. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) @bebeluv, Why? Edit: Lol skulle det der kun være mulig på PS3? Hva var isåfall det andre alternativet? En brødrister? Endret 2. juni 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Taper ikke Wii mye på at både 360 og PS3 har kommet med Natal og dildoen? Egentlig ikke. På grunn av to hovedgrunner. 1. Kontrollen kommer ikke som standard. 2. Det finnes absolutt ingen spill til dette ennå. Igjen, dette virker mest som en hastejobb for å svare på både Nintendos og Microsoft sine løsninger. Greit som en teknologidemo, men veldig langt unna et ferdig produkt. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Flere enn meg som tror PS3-salget kommer til å øke? Nei, fordi fortsatt så er wii billigere enn ps3, samt billigste xbox360en er mye billigere enn ps3 og der kommer jo motion controller også. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når jeg forteller dette til vennen min som har Wii blir han sur. Bilspill? Inspirert av LittleBigPlanet? Spennende. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Best on PS3... Only on PS3... Only possible on PS3.. osv osv Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ikke ta den diskusjonen her. Her snakker vi om Sony's E3 pressekonferanse, ikke Microsoft. (@Lakus/Bebeluv/Konamixx) Endret 2. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 'Weapons is allways good.''''Espescially large ones' Samme tankegangen som giant enemy crabs? Jaja, good luck med det Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) TCi: Så jo bedre ut enn Wii-moten da! Utrolig presis. Tror likevel ikke Nintendo vil lide stort, de fortsetter nok å printe ut penger noen år til. Endret 2. juni 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Faen det bilspillet så morsomt ut! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Slettet ett innlegg som bare oppfordret til off-topic og krangling. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det bilspillet ser jo fett ut! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gameplayet (kjøringen) ligner på Mario Kart. Og jeg ELSKER MARIO KART! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå