Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ikke spillbart Hvilket spill? Mener kanskje at AC 2 ikke blir spilt akkurat nå? Ingen Jade Raymond i dag heller :-( Hun jobber ikke lenger på Assassins Creed. Har ikke gjort det siden det første spillet. Ubisoft is doing it wrong. Raymond gjorde det hele så mye.. penere å se på. Kanskje hun kommer hvis de viser I am alive (det skjer vel i framtiden, og ikke nå)? Flymode så kult ut, men rart at det stoppa på den måten. Endret 2. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og det var den éne flygesekvensen i AC2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 agent ligna jo helt på assasins creed? eller er det bare meg Det er assasins creed som spilles nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes han fløy litt vel langt og lett. Også skeptisk til at han skal lære seg å være en snikmorder. Ikke F om en skal kunne tenke seg at noen blir så god på såpass kort tid. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Der var flyvemaskina til Leo dau. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke spillbart Hvilket spill? Mener kanskje at AC 2 ikke blir spilt akkurat nå? Jeg mente at vi ikke fikk se AC2 spillbart i går. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Der var flyvemaskina til Leo dau. hahahaha... Dagens! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ser tøft ut, men det ser ut som slåssingen fortsatt vil være, "vent på attack, så countre" preget Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jade Raymond er da oppgitt som executive producer for AC2, men det betyr vel at hun bare har penger i prosjektet. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ser tøft ut, men det ser ut som slåssingen fortsatt vil være, "vent på attack, så countre" preget Og flott er det. Beste kampsystemet i denne generasjonen. Sjelden jeg har spilt et så belønnende kampsystem. Både taktikk og list må til i enkelte situasjoner. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Skal man måtte kjøpe PSP for å få alt på AC2? Lame. Endret 2. juni 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ff har jo nydelig grafikk, men liker ikke helt combat systemet det virker at det kommer til og bli.. for pokemon-ish Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Syntes det har vært så mange trailere og tall og så lite gameplay. Det startet jo så forbaskende bra med uncharted 2 og mag, og så kom det lange videor med spill trailere med 5-10 sekunder mellomrom. Får jo eplipsi. Vil se demonstrasjoner! GIEF! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Utrolig gode stemmer i FF! Har ikke hørt slikt stemmespill på en god stund! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ser tøft ut, men det ser ut som slåssingen fortsatt vil være, "vent på attack, så countre" preget Og flott er det. Beste kampsystemet i denne generasjonen. Sjelden jeg har spilt et så belønnende kampsystem. Både taktikk og list må til i enkelte situasjoner. Haha Å trykke på to knapper for å vinne alle kampene i spillet er ikke det jeg kaller taktikk Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Vanille ser nydelig ut. Synd hun bare en en dataskapt figur.. FFIXV? :o Endret 2. juni 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå