Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Digge skjermer i Sony sitt auditorium. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gametrailers funker ypperlig her med god lyd og bra bildekvalitet, Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dem så sier dette er søvndyssende er vel innlysende Xbots desverre. Synes det han sier er overbevisende nok, ikke noe casual fokus enda Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kommer fort til sak hvertfall. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 FUCK YEAH! Uncharted 2 gameplay! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Trenger ikke legge opp til krangel her nå. Vi kan vel alle bare nyte Uncharted slik det er. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 UNCHARTED 2 ser så nydelig ut! Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dem så sier dette er søvndyssende er vel innlysende Xbots desverre. Synes det han sier er overbevisende nok, ikke noe casual fokus enda Spar oss for fanboy-kranglingen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sweeeet!!! Sykt For en grafikk!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hele spillet ser ut som en film! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dem så sier dette er søvndyssende er vel innlysende Xbots desverre. Synes det han sier er overbevisende nok, ikke noe casual fokus enda Selvfølgelig.... Uncharted ser gøysomnt ut , en av spilla som gjør meg mest keen på en ps3. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Uncharted 2 Så sykt pent ut :o Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hele spillet ser ut som en film! Ja, veldig god presentasjon eller hva man kaller det, de snakker jo sammen osv mens man spiller^^ edit: virker som dette er live, noe som er bra Endret 2. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Forventer mye fra Sony nå, siden dem starter med Uncharted gameplay! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dekningsystemet ser jo riktig bra ut! Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bare meg det irriterer når man både i uncharted 2 og Splinter Cell: Conviction at man blir skutt i hodet med .50 kaliber og overlever fint? Regner med at de spiller techdemoene på easy easy, men fortsatt. Uncharted 2 ser absolutt stunning ut. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Der ja. Gametrailers ble min redning. Uncharted ser meget bra ut. Gleder meg til den tittelen gitt. Må vel karre til meg 1'ern før den tid å få pløyd gjennom det, men, lol at HIND som ikke klarer å skyte gjennom kontormøbler Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vannvittig lav bitrate på GT.com. Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Dem så sier dette er søvndyssende er vel innlysende Xbots desverre. Synes det han sier er overbevisende nok, ikke noe casual fokus enda Awww... Du må ikke ta alt som sies bittelitt negativt om PS3 så fryktelig! Edit: Ja, Laland, samme her. Endret 2. juni 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lyden til AK47-en var som om noen slo på noe metall. Men ser lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå