Gå til innhold

Sony - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

e3color1.jpg

Sony

Pressekonferanse 2. juni klokken 20:00 (Norsk tid)

Hva skal diskuteres her?

Dette er tråden for diskusjon og spørsmål vedrørende Sonys pressekonferanse på årets E3-messe. Pressekonferansen vil bli avholdt klokken 20:00 norsk tid den 2. juni.

Live Feeds:

gt-feed.jpg (HD) gs-feed.jpg ign-feed.jpg g4-feed.jpg

Takk til TCi

Linker til viktige nyheter:

- PSP Go!

- Gran Turismo for PSP bekreftet

- God Of War 3 kommer mars 2010

- PSP Go! kommer til høsten

- AC2 bekreftet. Finner sted i gamle Italia

- Nytt innhold til Little Big Planet på vei

- Ny trailer fra GT5 sluppet. WRC og Nascar

- PSP Go! vil ikke erstatte PSP 3000

- PSP Go! får noen eksklusive funksjoner

- Trailer fra Team ICOs nyeste prosjekt

- Ny motion kontroller fra Sony

Mer kommer senere

Norske spill/IT-sider som undertegnede tipper kommer til å holde oss oppdatert rundt messen:

www.gamer.no

www.itavisen.no

www.spillverket.no

www.gamereactor.no

www.ign.no

www.vg.no/spill

www.dagbladet.no/spill

www.spiller.no

www.spillmagasinet.no

www.pressfire.no

Mangler eller feil?

Noe som mangler eller noe jeg har skrevet som ikke stemmer? Send PM eller rapporter i denne tråden!

Skal prøve å holde tråden ganske oppdatert med nyheter og linker før og etter pressekonferansen. Om noen vet om en bedre banner vi kan bruke er det bare å skrike ut!

Kjør debatt!

E3-logoen på toppen er hentet fra denne tråden.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper vi får se noe helt nytt jeg...har liksom sett bilder og hørt om dem fleste spillene i lang tid nå.

På tide med noe nytt ja. Mitt største ønske er dog et nytt Jak and Daxter spill :)

Husk at dere kan sende PM om det er noe mer dere ønsker å ha med i førsteposten!

Lenke til kommentar
Tror vi garantert får et nytt MGS spill.

Er litt forsiktig med å håpe på dette. Etter høstens teaser, som førte til et iPhone-spill så er det ikke lett å vite. I verste fall så blir det porting av MGS 3 til Wii, eller et nytt MG til PSP. Skal nok se at det blir underwhelming.

Lenke til kommentar
Tror vi garantert får et nytt MGS spill.

Er litt forsiktig med å håpe på dette. Etter høstens teaser, som førte til et iPhone-spill så er det ikke lett å vite. I verste fall så blir det porting av MGS 3 til Wii, eller et nytt MG til PSP. Skal nok se at det blir underwhelming.

Haha, ja det kan jo være MG til PSP. Men har troa på at det blir noe nytt ala prequel spill.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har lyst til å vite bittelitt mer om, er "Trico" fra Team ICO.

GoW III er et sikkert kjøp allerede, så trenger ikke flere scener fra dette. Uncharted 2 byr på mer av det samme for originalen, sikkert kjøp. Og det meste av andre kjente spill har vi sett nok av fra før av.

Ellers så tar jeg en "_LarZen_" og håper på noen nye spill som kan både overraske og imponere

Lenke til kommentar

Er sjølvsagt spent på kva spel Sony (og andre) vil vise fram for PS3, men håpar også på meir informasjon rundt ein ny firmware, kanskje 3.0?

PSP Go! kan også bli interessant og få vite meir om, både specs og ikkje minst pris. Socom Fireteam Bravo 3 ser veldig bra ut!

Lenke til kommentar
En annen tittel jeg håper på å høre mer om er Final Fantasy XIII. Er det noen som vet om SE skal si noe mer om dette? Har ikke hørt noe fra den kanten.

20090524095234qcbK.jpg

Med tanke på at LA ser sånn ut for tiden, så går jeg ut ifra at Square skal vise frem noe nytt snacks. Mener også å ha lest at de stiller med nye bilder og trailer av FF XIII, men ikke noe som helst fra Versus XIII.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...