LucarioX Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Sony Pressekonferanse 2. juni klokken 20:00 (Norsk tid) Hva skal diskuteres her? Dette er tråden for diskusjon og spørsmål vedrørende Sonys pressekonferanse på årets E3-messe. Pressekonferansen vil bli avholdt klokken 20:00 norsk tid den 2. juni. Live Feeds: (HD) Takk til TCi Linker til viktige nyheter: - PSP Go! - Gran Turismo for PSP bekreftet - God Of War 3 kommer mars 2010 - PSP Go! kommer til høsten - AC2 bekreftet. Finner sted i gamle Italia - Nytt innhold til Little Big Planet på vei - Ny trailer fra GT5 sluppet. WRC og Nascar - PSP Go! vil ikke erstatte PSP 3000 - PSP Go! får noen eksklusive funksjoner - Trailer fra Team ICOs nyeste prosjekt - Ny motion kontroller fra Sony Mer kommer senere Norske spill/IT-sider som undertegnede tipper kommer til å holde oss oppdatert rundt messen: www.gamer.no www.itavisen.no www.spillverket.no www.gamereactor.no www.ign.no www.vg.no/spill www.dagbladet.no/spill www.spiller.no www.spillmagasinet.no www.pressfire.no Mangler eller feil? Noe som mangler eller noe jeg har skrevet som ikke stemmer? Send PM eller rapporter i denne tråden! Skal prøve å holde tråden ganske oppdatert med nyheter og linker før og etter pressekonferansen. Om noen vet om en bedre banner vi kan bruke er det bare å skrike ut! Kjør debatt! E3-logoen på toppen er hentet fra denne tråden. Endret 2. juni 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sånn, da er tråden åpnet for posting! Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gametrailers har lagt ut sin countdown: Most anticipated games of E3 2009 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Flott tråd! Jeg satser å se mer rundt psp go!, God of war III, Uncharted 2 og ratchet & clank: A crack in time. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tror vi garantert får et nytt MGS spill. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gleder meg mest til Modern Warfare 2 og Uncharted 2, så jeg håper vi får høre litt om dem! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gleder meg mest til å høre mer om Uncharted 2, men det spillet som jeg håper på å høre fra er MAG Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Håper vi får se noe helt nytt jeg...har liksom sett bilder og hørt om dem fleste spillene i lang tid nå. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Håper vi får se noe helt nytt jeg...har liksom sett bilder og hørt om dem fleste spillene i lang tid nå. På tide med noe nytt ja. Mitt største ønske er dog et nytt Jak and Daxter spill Husk at dere kan sende PM om det er noe mer dere ønsker å ha med i førsteposten! Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tror vi garantert får et nytt MGS spill. Er litt forsiktig med å håpe på dette. Etter høstens teaser, som førte til et iPhone-spill så er det ikke lett å vite. I verste fall så blir det porting av MGS 3 til Wii, eller et nytt MG til PSP. Skal nok se at det blir underwhelming. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tror vi garantert får et nytt MGS spill. Er litt forsiktig med å håpe på dette. Etter høstens teaser, som førte til et iPhone-spill så er det ikke lett å vite. I verste fall så blir det porting av MGS 3 til Wii, eller et nytt MG til PSP. Skal nok se at det blir underwhelming. Haha, ja det kan jo være MG til PSP. Men har troa på at det blir noe nytt ala prequel spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Håper å se noe nytt fra det nye spillet som folkene bak Ico og SotC holder på med. Når er det egentlig Uncharted 2 skal komme, noen som vet? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Gleder meg til å høre alt om God of War III, Kojimas neste prosjekt, Team ICO's neste prosjekt og såklart Heavy Rain EDIT: Og vi må ikke glemme Brütal Legend! Endret 28. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det eneste jeg har lyst til å vite bittelitt mer om, er "Trico" fra Team ICO. GoW III er et sikkert kjøp allerede, så trenger ikke flere scener fra dette. Uncharted 2 byr på mer av det samme for originalen, sikkert kjøp. Og det meste av andre kjente spill har vi sett nok av fra før av. Ellers så tar jeg en "_LarZen_" og håper på noen nye spill som kan både overraske og imponere Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Dere glemmer GT5! Vi har jo ikke hørt en ting om det siden Prologue. På tide med flere bilder og mer info! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Håper på litt mer snacks fra/om Heavy Rain og Uncharted 2. Det er de to spillene jeg forventer mest av i nær fremtid hvis man ser bort ifra 10-versjonene av sportsspillene =P Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er spent på Uncharted 2 jeg også. En annen tittel jeg håper på å høre mer om er Final Fantasy XIII. Er det noen som vet om SE skal si noe mer om dette? Har ikke hørt noe fra den kanten. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er sjølvsagt spent på kva spel Sony (og andre) vil vise fram for PS3, men håpar også på meir informasjon rundt ein ny firmware, kanskje 3.0? PSP Go! kan også bli interessant og få vite meir om, både specs og ikkje minst pris. Socom Fireteam Bravo 3 ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Så langt stiller Sony sterkest hos meg ihvertfall! Dør etter mere håndfast fra Trico prosjektet, og ikkje minst Kojimas neste prosjekt. Skal selvfølgelig bli herlig å se mere fra God of War 3 og MAG Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 En annen tittel jeg håper på å høre mer om er Final Fantasy XIII. Er det noen som vet om SE skal si noe mer om dette? Har ikke hørt noe fra den kanten. Med tanke på at LA ser sånn ut for tiden, så går jeg ut ifra at Square skal vise frem noe nytt snacks. Mener også å ha lest at de stiller med nye bilder og trailer av FF XIII, men ikke noe som helst fra Versus XIII. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå