LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ventnålitt.. Jeg venter på Pokémon Gold/Silver også jeg! De må de vise frem! Tviler på at de viser det her. Kommer jo ikke til Japan før til høsten. Er nok et år til det kommer i statene. Endret 2. juni 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den GTA-klonen som vises der så litt kul ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Viss nintendo ikkje annonsere nytt Zelda i dag kan dem finne på noe annet og gjøre. Men ser vell dårlig ut :/ Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes det var kult med Kingdom Hearts. Ikke akkurat noen nyhet med FF CC til Wii, men skal følge med på den også. Var det bare meg som fikk følelsen av Reggie trodde han snakket til en dum unge eller? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Women's Murder Club. HAAAAAAHAAAAAHAAAAHAAAAHAAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA JEG LER SÅ HARDT! FRUSTRERTE FRUER I SPILLFORM!! ! ¤RLAMRAMRRMAALAOROFL Hadde du bare visst at over halveparten av DS-eiere er jenter i noen regioner. Endret 2. juni 2009 av TCi Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sparer det beste til slutt Om ikke så er det en konferanse mindre å se neste år. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 COP hadde vært mye tøffere på Wii tror jeg. "GTA" med Resi4 sikting hadde funket for meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Steike, noe for lillesøster! Lenke til kommentar
koga_hiroyuki Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Golden Sun og New Super Mario Bros er bra! Bring on Zelda/Kirby/Star Fox! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tror jeg så noen lekkede bilder av GTA på Wii. Det hadde vært en god avslutning på konferansen, det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Yay flere jentespill!! Tar helt av dette her! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hadde du bare visst at over halveparten av DS-eiere er jenter i noen regioner. føler du deg ikke litt snytt av nintendo når de bryr seg mer om småpiker, husmødre, pensjonister og andre former for casuals enn de ordentlige gamerne som har hjulpet selskapet å bli så store som de er? Endret 2. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, nå var det lamt... Venter bare på at Myamoto kommer frem med Master Sword. Pliiis! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Herregud dette er dårlige saker...folk på IGN chatten skriker å vrir seg i smerte akkurat nå. Har ikke hørt publikum klappe en eneste gang...håper dem kommer med noe bra snart.. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde du bare visst at over halveparten av DS-eiere er jenter i noen regioner. føler du deg ikke litt snytt av nintendo når de bryr seg mer om småpiker, husmødre, pensjonister og andre former for casuals enn de ordentlige gamerne som har hjulpet selksapet å bli så store som de er? Nei, hvorfor det? De har noe til alle. Ikke bare tenåringsgutter. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ble litt satt ut at Nintendo viste en gatlinggun rett mot salen i det moviemakerspillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå