LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Galaxy 2, Metroid, Super Mario Brothers og Mario & Luigi ser jo greit ut. Bedre enn fjor hvertfall! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mye snakk og lite action, boooring! Metroid, Mario og Kingdom Hearts var lyspunkter though. Jeg håprt st Sony vil redde dagen senere i kveld. Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og som alltid så er Nintendo helt for jævlig bedritne. Jævla møkka selskap. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tok seg litt opp på slutten her...men dette var igrunn dårlige greier...huff Nintendo kommer til å få gjennomgå rundt på diverse gaming sider nå tror jeg... Jepp, men jeg tror ikke Nintendo kunne brydd seg mindre og ler hele veien til banken. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mario og Metroid var bra (Selvom jeg stoler ikke 100% på Team Ninja, de har aldri imponert meg). Men det trekker litt ned uten no ny Zelda. Hadde de bare vist litt fra en ny Zelda, så hadde konferansen vært en av Nintendos beste på flere år Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Helt sykt bra av Nintendo Jeg fikk helt sjokk når dem viste Golden Sun til DS :D. Og jeg har jo Golden Sun 1\2 her hjemme til min DS og har fullført begge med over 200 timer med gameplay Og Super Mario Galaxy 2 som er oppfølgeren til det omtrent det beste spillet denne generasjonen Det er så jævla deilig å eie alle 3 konsollene Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nintendo oppsummert: Buy one on this wii motion pluss now for only 7,99$ and get 2 for free! No extra charge. We only have easy games for people who maybe wnat to play videogames! But forget the fun and listen to all our impressive numbers instead! We have a lot of numbers and gamers who maybe want to play! Its about 1 player who might wanna play for each 2 persons playing now! But we want new players so we make games even more simple! U dont hvae to go outdors anymore just buy our wii resort and get all the fun u need! Only 7,98$ buy now and get 5 for free! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er så jævla deilig å eie alle 3 konsollene Enig med den Har Xbox og Wii nå, Ps3 blir innkjøpt til Jul. Så er det er gøy å følge med på 3 forskjellige konferanser. Jeg hadde faktisk ikke overlevd med Wii som "primary console" Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nintendo can go and suck monkey balz!! dritt konferanse snaket jo nesten bare om drtit spill og dritt spill, helvete heller scru you nintendo! skal aldri mer se på e3 til nintendo!! ser heller på tv!! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Ganske underholdende å se hvor bitre folk er. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Er det snakk om 2D metroid? Og Golden Sun, remake eller oppfølger? (overraskende at en som kaller seg "csgutt" ikke kan skrive hverken norsk eller engelsk og ikke liker Mario) Endret 2. juni 2009 av Mith Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jaja, var ikke så værst egentlig. De hadde noe for alle. De tre Mario-spillene, The Conduit og nytt Metroid er jeg veldig fornøyd med. Men skulle sett noe fra det nye Another Code-spillet og selvfølgelig Zelda til Wii. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den ble lagd ifjor, men er like aktuell i år. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Zelda til DS, Metroid, alle super mario spillene og Golden Sun ble jeg glad for I`m happy, men ville gjerne se litt Zelda såklart.. jaja, Men alt dette ekstra utstyret som Nintendo spyr ut, kan de spare seg for, at det er mulig <_< Jeg forstår virkelig ikke hvordan/hvorfor folk kan kjøpe dette.. Det er så jævla deilig å eie alle 3 konsollene Enig med den Skål ^_^ Lenke til kommentar
LMH Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde håpt på Zelda i kveld, men satsa på at det framleis kan dukke opp i løpet av messa. Ellers var det ein del kjedeleg pjatt her Godt å ha alle tre ja Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette var en gledelig opptur fra fjorårets konferanse! Det jeg likte: +SMG2, Metroid, Golden Sun 3 og Cop var de beste nyhetene etter min mening. +Wii Sports Resort så faktisk veldig underholdende ut. +Det var også flott å se at de viste frem en rekke lovende tredjepartspill. Det jeg ikke likte: -Jeg ble ikke spesielt imponert av NSMB Wii, men det kan endre seg etter hvert som jeg får se mer av det. Jeg skulle ønske det var et wiiware-spill. -De har kanskje forbedret seg, men det var fortsatt en del PR-prat om hvordan de endrer industrien, selger bøttevis med konsoller osv osv. Totalt sett gir jeg presentasjonen 8/10. Den når ikke helt opp til MS sin, men den er iallefall et utrolig comeback fra den pinlige presentasjonen de hadde i fjor. Golden Sun 3 og SMG2 for pokker! Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) faen, Nintendo bryr seg mest om casual gamere -.- og på sluten viste de noen spill til oss hardcore gamere så plutselig slutter det bare wtf?! Endret 2. juni 2009 av csgutt Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 faen, Nintendo bryr seg mest om casual gamere -.- og på sluten viste de noen spill til oss hardcore gamere så plutselig slutter det bare wtf?! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mye kjipt og kjedelig, og er drittlei Mario så det holder.... Ekstremt skuffet over at det ikkje ble noen Zelda på oss Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ekstremt skuffet over at det ikkje ble noen Zelda på oss LoZ: Spirit tracks sier hallo. Hvorfor skulle Nintendo vise frem Zelda Wii når det bare er noen få måneder til ST kommer ut? Skjønner ikke hvordan det går an å bli skuffet over noe sånt. Det vil nok dukke opp i løpet av 2010 skal du se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå