Kenichi-san Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 HAHAHA, litt mange som trudde The Condult skulle være Zelda (inkl meg) Men The Condult ser spennende ut det også Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen promper i mikrofonen :/ Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Litt skeptisk til at de resirkulerer Galaxy jeg da, kunne de ikke funnet på noe nytt? Bedre det enn at vi må vente til neste Nintendo konsoll før mer Mario. Som det var mellom N64 og Gamecube. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MARIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D Har ikke ord for hvor mye det gledet meg. Satt og nynnet på melodien under hele videoen, med et gedigent smil om munnen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Her må da Zelda komme. Eller Kid Icarus? Eller.. noe annet vi tror? Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Kommer noe fett nå Team Ninja?! Endret 2. juni 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Æsj her skyndte jeg meg hjem for å se gamespot så er hele siden helt ute å kjører. Noen som får noe fornuftig ut av siden med Opera, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Litt skeptisk til at de resirkulerer Galaxy jeg da, kunne de ikke funnet på noe nytt? Bedre det enn at vi må vente til neste Nintendo konsoll før mer Mario. Som det var mellom N64 og Gamecube. Det er sant! Men de kunne fortsatt funnet på noe nytt Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Vis Zelda nå da. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 SKUFFAAAAAAAAAAAAA... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ninja Gaiden: Metroid? Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Team Ninja med Metroid-spill, w00t Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Metroid !!!!!!!!!! Endelig i "2D" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Metroid.. Samus er jo hot, så er ikke bare dumt. Blir vel ikke noe Zelda da. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Metroid. Interessant. Har dog aldri vært min yndlingsfranchise. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det så faktisk griseharry og kult ut O_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå