Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke noen klipp av publikum heller. På MS' konferanse klappet de og ble vist for kamera veldig mye. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har ikke hørt publikum klappe en eneste gang... Dette har jeg lagt merke til å, hva er dette for noe da? ikke engang under Golden Sun Dette kan godt hende fordi de ikke har mikrofoner ut mot publikum Jeg har hørt applaus på alle pressekonferanser igår utenom denne idag. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har ikke hørt publikum klappe en eneste gang... Dette har jeg lagt merke til å, hva er dette for noe da? ikke engang under Golden Sun Dette kan godt hende fordi de ikke har mikrofoner ut mot publikum Jeg har hørt applaus på alle pressekonferanser igår utenom denne idag. Hva er det egentlig de har sagt som er verdt å klappe for? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "As a matter of pact" Morsom høring nå i det minste Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nintendo skal ha ros for å ha målgruppen i fokus (den jevnlige spilleren, den aktive spilleren, jente, gutt). Ikke så negative, folkens. Holdning, holdning. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, hvorfor det? De har noe til alle. Ikke bare tenåringsgutter.De lager jo nesten ikke noe til "tenåringsguttene", aka. gamere lenger. Det er det som er problemet. Når representerte E3 alt hva Nintendo har å tilby? E3 er en ganske god sjanse for å vise hva de har å tilby. Hvis de hadde hatt et nytt ordentlig Mario eller Zelda på lager så hadde de vist det her. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har ikke hørt publikum klappe en eneste gang... Dette har jeg lagt merke til å, hva er dette for noe da? ikke engang under Golden Sun Dette kan godt hende fordi de ikke har mikrofoner ut mot publikum Jeg har hørt applaus på alle pressekonferanser igår utenom denne idag. Hva er det egentlig de har sagt som er verdt å klappe for? New super mario bros Wii er egentlig det eneste spillet jeg har lyst på. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har ikke hørt publikum klappe en eneste gang... Dette har jeg lagt merke til å, hva er dette for noe da? ikke engang under Golden Sun Dette kan godt hende fordi de ikke har mikrofoner ut mot publikum Jeg har hørt applaus på alle pressekonferanser igår utenom denne idag. Hva er det egentlig de har sagt som er verdt å klappe for? På Nintendo sin = Ingenting...Muligens New Super Mario bros. Nintendo skal ha ros for å ha målgruppen i fokus (den jevnlige spilleren, den aktive spilleren, jente, gutt). Ikke så negative, folkens. Holdning, holdning. De skal ha ros for å konsentrere seg om deres "NYE" målgruppe. Ikke deres originale, som gjorde dem store. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mista snøringa her nå på hva han egentli snakker om. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 E3 er en ganske god sjanse for å vise hva de har å tilby. Hvis de hadde hatt et nytt ordentlig Mario eller Zelda på lager så hadde de vist det her. Du kan tydelig se at Nintendo velger å bruke E3 til å spre budskapet om å utvide spillerbasen, istedet for å fokusere på de som spiller fra før. Og hør på hva Iwata sier, så forstår du det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ohh yes Tall! Det var akkurat dte jeg håpet på at nintendo skulle lansere! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan dere redigere ned sitatene og passe på å ikke sitere et innlegg rett over dere? Det strider imot retningslinjene og er irriterende å se på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette var kjedelige greier. Nå begynner Brann-kampen på tv også, men har et lite håp om å få se Zelda til Wii, så tør ikke slå av enda. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Flott at de fokuserer på yngere spillere, men hvorfor kan de ikke heller lansere nye Mario, Zelda og Pokemon spill? Dette er jo spill de fleste liker, ikke bare barn og gamle! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mannen forteller jo hele livet som gamer! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mista snøringa her nå på hva han egentli snakker om. Hehe, jeg også...bla bla bla. Ser ut som han skal vise noe nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå