lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nytt Mario VS Donkey Kong på DS- Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde du bare visst at over halveparten av DS-eiere er jenter i noen regioner. føler du deg ikke litt snytt av nintendo når de bryr seg mer om småpiker, husmødre, pensjonister og andre former for casuals enn de ordentlige gamerne som har hjulpet selksapet å bli så store som de er? Nei, hvorfor det? De har noe til alle. Ikke bare tenåringsgutter. Til nå har dem ikke gitt meg et eneste spill tilbake, jeg som har støttet dem alle generasjoner. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, hvorfor det? De har noe til alle. Ikke bare tenåringsgutter.De lager jo nesten ikke noe til "tenåringsguttene", aka. gamere lenger. Det er det som er problemet. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Folk må få lov å reagere negativt på dette. Det er ikke jenter i 10 års alderen og eldre mennesker på balanse brett som gjorde Nintendo så stort som det var. Det var alle Mario og Zelda fans som elsket spillene. Nintendo sin første fanbase som gjorde dem store er ikke den målgruppen de plutselig har lagt kjærligheten sin til. De skylder hardcore fansen masse, så det er absolutt lov å reagere. Men konferansen er ikke over. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Weey, lemmings remake ... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Warioware: DIY, er on nå. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har ikke hørt publikum klappe en eneste gang... Dette har jeg lagt merke til å, hva er dette for noe da? ikke engang under Golden Sun Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, hvorfor det? De har noe til alle. Ikke bare tenåringsgutter.De lager jo nesten ikke noe til "tenåringsguttene", aka. gamere lenger. Det er det som er problemet. Når representerte E3 alt hva Nintendo har å tilby? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Weey, lemmings remake ... Køddefisk. DSi får Facebook støtte. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Å jadda Lakus. I Wii Sport Resort kan du snu kontrollen slik at Mii-en din snur seg i luften mens han hopper i fallskjem. Og den kan ta tak i andre Mii-er. Utrolig, men sant. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen gladnyheter enda?Super Mario Bros Wii (bedre gfx og 4player)Noe Final Fantasy greier og Kingdom Hearts hvis det er din greie. Uhm... En lang og harry M+ montage og Wii FIT Plus;D Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 OH! Mer info om Zelda: Spirit tracks! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vel.. Zelda på DS er vel og bra, men vi vil ha noe på Wii! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Fikk hjerte i halsen da jeg satt i halvsøvne og de plutselig nevnte Zelda, men så var det bare Spirit Tracks... Endret 2. juni 2009 av Alkjeks Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Golden Sun DS kanskje også? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har ikke hørt publikum klappe en eneste gang... Dette har jeg lagt merke til å, hva er dette for noe da? ikke engang under Golden Sun Dette kan godt hende fordi de ikke har mikrofoner ut mot publikum Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Here we (might) go! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 JAAAAAAAAY! IWATA! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det eneste spennende hittil har vært New Super Mario Bros Wii. Men nå kommer han på scenen, så nå krysser jeg fingrene . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå