TCi_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Denne tråden er dedikert til diskusjon rundt Nintendos konferanse på årets E3-messe. Alt av live-sending av konferansen og live-blogger blir linket til. Mer info vil bli lagt til når det nærmer seg. Live Feeds Linkene blir senere oppdatert med direkte linking til live-feeds. Live blogs Eurogamer 1up Joystick Linker til viktige nyheter Gladiator A.D annonsert The Grinder annonsert Dead Space Extraction demofilm av hele første bane No More Heroes 2 E3-trailer The Conduit Nightmare trailer Dead Space Extraction kommer 2. oktober Dead Space Extraction E3-trailer Endret 2. juni 2009 av TCi Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Tråden er nå åpnet for posting. Denne meldingen vil bli slettet litt senere. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Håper på ny Zelda og Mario. Alt annet inntereser meg neppe men er spent. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har utrolig lave forventninger til Nintendo's presentasjon i år. MotionPlus og GTA: Chinatown Wars dukket vel opp under E3-messa i fjor, så jeg håper på minst to positive annonseringer i år også. Ønskelisten min: -Trailer eller screenshots fra Pikmin 3 eller Zelda Wii -Annonsering av enten F-Zero, Starfox, nytt Mario eller Donkey Kong til Wii. -Virtual Handheld til DSi(jeg har aldri spilt Link's Awakening før ) -At Nintendo viser noe fra de mange tredjepartspillene som er på vei. Monster hunter 3, Crystal Bearers, The Conduit, Red Steel 2, Rabbids Go Home, No More Heroes 2 osv osv. De burde vise at de setter pris på at utgiverene har skjerpet seg. -En svart Wii. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gameplay, bilder og trailere for Pokémon Gold og et nytt Zelda for Wii er det jeg ser mest frem til. Håper Nintendo overgår seg selv med GOD margin iforhold til ifjor. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nytt Zelda, flere bilder og info om Pokemon Gold/Silver remakene, nytt ordentlig Mario spill og GB spill på VC er hva jeg håper på Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Håper på Final Fantasy VI DS. Vett det "nettopp" kom på GBA, men det hadde vært fantastisk å fått denne klassikeren på DS også. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Hele demoen av Dead Space Extraction som er spillbar på E3: http://wii.ign.com/dor/objects/14320036/de...el1_052709.html Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Håper som alle andre på noe om det nye Zelda på Wii. Også håper jeg vi får se noe fra det neste Mario & Luigi-spillet på DS. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vet ikke helt om det er slikt vi poster her, men minner om at det har kommet et intervu med Rabbids Go Homes "Creative director". Det har også to trailere. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Vet ikke helt om det er slikt vi poster her, men minner om at det har kommet et intervu med Rabbids Go Homes "Creative director". Det har også to trailere. Haha, så...amerikansk! Dette ser jeg faktisk frem til. Digget det første Raving Rabbids spillet. Endret 28. mai 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har en litt sånn amerikansk Diney Pixar vibe den siste traileren ja. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Konge, dette er på ein eksamensdag, så då har eg i det minste noko å glede meg til! Håpar på eit nytt Zelda som tar i bruk MotionPlus og ellers er nyskapande på fleire andre måtar også. Hadde ikkje skada med eit nytt Zelda i gamle stilen heller, men føler dei har finpolert det nok i den retningen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hmm!!! Er nok ny Zelda jeg ser mest frem til, eller dem viser hvor bra MotionPluss er på for eks Red Steel 2, Grand Slam Tennis osv Bare det ikke blir like tafattigt som ifjor Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Håper på Final Fantasy VI DS. Vett det "nettopp" kom på GBA, men det hadde vært fantastisk å fått denne klassikeren på DS også. Hell yeah! Denne vil jeg også se. Håpe, håpe! Jeg har forøvrig nesten gitt opp Nintendo. De har noen store tittler, men det er lite som frister meg. Jada, det er jeg som er sær. Jeg håper at de annonserer noen skikkelige rollespill eller overrasker meg med noe uventet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hmm!!!Er nok ny Zelda jeg ser mest frem til, eller dem viser hvor bra MotionPluss er på for eks Red Steel 2, Grand Slam Tennis osv Bare det ikke blir like tafattigt som ifjor Kan vel umulig bli like ille som i fjor? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kan vel umulig bli like ille som i fjor? Hvorfor ikke? Nintendo har uttalt at de ser på E3 som en mulighet til å presentere casual-spillene sine. Om man har lyst til å høre mer om spillene for Nintendo-fansen så bør man heller vente til oktober-konferansen deres. Vi skal ikke se bort i fra at årets E3-presentasjon blir like dårlig som den var i fjor. Man kan selvsagt håpe på at den blir bedre i år, men forventningene bør være så lave som mulige. Jeg blir nesten trist når jeg ser at diverse spillsider og "eksperter" spår at Nintendo vil vise frem de neste Mario- eller Zelda-spillene til Wii på E3-messa. Det er nesten som om de prøver å gi folk falske forhåpninger slik at vi skal bli ekstra skuffede etter E3-presentasjonen. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Som majoriteten her er enige om, nytt Zelda hadde vert fantastisk. Ønsker å se en del fra Red Steel 2 og få demonstrert MotionPluss her Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Oppdatert OP med: - No More Heroes 2 trailer - The Conduit trailer - Dead Space Extraction lanseres 2. oktober. - Dead Space Extraction E3-trailer Endret 29. mai 2009 av TCi Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er kun 2 ting fra Nintendo som jeg drømmer om...første er en VR hjelm til Wii. Det andre er en Wii med HD støtte.... En av dem to og jeg hadde vært solgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå