Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm. Har ALDRI hatt problemer med å søke etter ting hos CDON.no I artikkelen står det:

"Selv forsøkte vi å finne "Money" av Samsaya, noe som viste seg å være svært vanskelig. Å søke på Money ga alt for mange treff, og det gikk rett og slett ikke an å finne frem til låten under artisten Samsaya. TIl slutt fant vi den ved å gå gjennom butikkens topplister. Det blir rett og slett en altfor omstendelig prosess."

Prøvde selv å søke etter samsaya og money. Money ga riktignok 140 treff. Men samsaya gav 1 treff på artist. Gikk jeg videre derifra var det 2 treff, 1 av disse var money-singelen. Tok meg ca 5 sekunder å finne denne singelen. Så hvordan det nesten var umulig for teknofil.no å finne denne sangen skjønner jeg ikke!?! Enten har dere hatt datatrøbbel eller så, tja.....

Lenke til kommentar
Hmmm. Har ALDRI hatt problemer med å søke etter ting hos CDON.no I artikkelen står det:

"Selv forsøkte vi å finne "Money" av Samsaya, noe som viste seg å være svært vanskelig. Å søke på Money ga alt for mange treff, og det gikk rett og slett ikke an å finne frem til låten under artisten Samsaya. TIl slutt fant vi den ved å gå gjennom butikkens topplister. Det blir rett og slett en altfor omstendelig prosess."

Prøvde selv å søke etter samsaya og money. Money ga riktignok 140 treff. Men samsaya gav 1 treff på artist. Gikk jeg videre derifra var det 2 treff, 1 av disse var money-singelen. Tok meg ca 5 sekunder å finne denne singelen. Så hvordan det nesten var umulig for teknofil.no å finne denne sangen skjønner jeg ikke!?! Enten har dere hatt datatrøbbel eller så, tja.....

Hei, takk for innspill. Det er tydelig at du har en annen opplevelse enn meg. Når jeg søker på Samsaya får jeg riktignok opp en enkelt artist, men når jeg klikker videre på denne lenken får jeg opp et utvalg av Samsayas sanger, alle fra albumet Shedding Skin fra 2004 og Change fra 2008. Money kommer ikke opp på listen, og jeg får ikke mulighet til å bla meg videre til andre sanger. Her er lenke til resultatet (edit: om du ikke har vært inne hos CDon.com før må du velge språk første gangen og så klikke lenke igjen). Her er lenke til skjermblide. Jeg har forsøkt dette med flere maskiner og både Internet Explorer og Firefox. Ser en på topplisten på skjermbildet er det likevel tydelig at Money ligger inne i arkivet.

Min erfaring tilsier dermed at det er svært vanskelig å finne denne sangen. Jeg hadde foretrukket en søketjeneste hvor en skrev "samsaya money" og så kom rett til sanger og artister som inneholder disse ordene. Men jeg vil gjerne høre hvilken nettleser du har benyttet da det kan være dette som skaper problemer.

Endret av Ole Morten Knudsen
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...