GameFace Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Denna var konge rå http://www.headroomx.de/images/pict0518.jpg Ser ut som om det er vannkjøling, hadde vært gøy å se noen overklokkings resultater/temp. Den store radiatoren der må jo kjøle ganske bra. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Utrolig gammel. Et år eller mer siden jeg så den sist på forumet her. Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 oki, daså :-? det var rå fordet da...syntes hvertfall jeg :wink: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 oki, daså :-? det var rå fordet da...syntes hvertfall jeg :wink: Joa, men litt stor kanskje? Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Kanskje ikke ideel å ta me på LAN men :wink: Hadde ikke hatt noe imot å hatt den hvertfall Sikkert bra kjøling også, med tanke på den store radiatoren. Kanskje det er en på begge sider? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Sinnsykt raa, men ikke den ideelle lan maskinen da men... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ikke helt "anatomisk korrekt", men rå mod. Ingen tvil om det! Lenke til kommentar
gnus Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Den store radiatoren der må jo kjøle ganske bra. Sikker på at den går rundt da ? Tenk på fingrene når han skal inn i cdrommen, og så trenger den sikkert litt strøm.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå