Gå til innhold

Grudge-spill offisielt kunngjort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du har en venn til stede blir det hele ekstra interessant. Da kan nemlig han eller hun plukke opp en ekstra Wii-kontroller og ta kontroll over spøkelsene for å skremme vettet av deg.

What? Det blir umulig å skremme kompisen din hvis han bare kan se hvor du er på din del av skjermen da>.<

Lenke til kommentar
Om du har en venn til stede blir det hele ekstra interessant. Da kan nemlig han eller hun plukke opp en ekstra Wii-kontroller og ta kontroll over spøkelsene for å skremme vettet av deg.

What? Det blir umulig å skremme kompisen din hvis han bare kan se hvor du er på din del av skjermen da>.<

Det er sant. Men er vel kanskje siktet til multiplayer over nett tipper jeg.

Lenke til kommentar

Det er altså et "railway" spill? Ingen frihet, kan ikke gå bort fra en forhåndslagd rute? Ikke noe for meg! Nå liker ikke jeg japanske skrekkfilmer/spill heller da, så hadde neppe spilt det uansett. Tør rett og slett ikke!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Njaa.. Så bare deler av The Grudge filmen, og fikk ikke sove på en god stund, så jeg tør ikke dette.

Lenke til kommentar

får en ganske å huff å nei følelse nå.. For det første var filmen aldri skummel, og railwayspill kan være litt vel forutsigbare, får for meg at det meste vil være skripta her, untatt det med å bare lure med seg kontrollen å starte effekter hos en venn (som kan være litt morsomt hvis vedkommende er lettskremt)

Men igjen, tror ikke det kommer til å blli serlig skummelt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...