Joachim_F Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Japanerne vil skremme vettet av oss igjen. Les mer Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det spillet nekter jeg å spille. Jeg er lett skremt nok som det er. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Om du har en venn til stede blir det hele ekstra interessant. Da kan nemlig han eller hun plukke opp en ekstra Wii-kontroller og ta kontroll over spøkelsene for å skremme vettet av deg. What? Det blir umulig å skremme kompisen din hvis han bare kan se hvor du er på din del av skjermen da>.< Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Om du har en venn til stede blir det hele ekstra interessant. Da kan nemlig han eller hun plukke opp en ekstra Wii-kontroller og ta kontroll over spøkelsene for å skremme vettet av deg. What? Det blir umulig å skremme kompisen din hvis han bare kan se hvor du er på din del av skjermen da>.< Det er sant. Men er vel kanskje siktet til multiplayer over nett tipper jeg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Mnjaa... det står "plukke opp en ekstra Wii-kontroller" så vil tolke det som at det er dualscreen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 I såfall ville jeg bli veldig skuffet. Kan ikke skremme folk på dual screen... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er altså et "railway" spill? Ingen frihet, kan ikke gå bort fra en forhåndslagd rute? Ikke noe for meg! Nå liker ikke jeg japanske skrekkfilmer/spill heller da, så hadde neppe spilt det uansett. Tør rett og slett ikke! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 I såfall ville jeg bli veldig skuffet. Kan ikke skremme folk på dual screen... Jeg forstår det ikke slik at det er to spillere, men at du kan bruke kontrolleren for å aktivere skremmesekvenser mens vennen din spiller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Njaa.. Så bare deler av The Grudge filmen, og fikk ikke sove på en god stund, så jeg tør ikke dette. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Dette høres koselig ut. Liker både de orginale japanske fimene og remakene fra statene, så dette skal vurders når den tid kommer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har ikke fullført noen av skrekkspillene mine enda, men dette skal kjøpes Elsker å pine meg selv med slike spill btw: The Grudge filmen er bare teit, ikke skummel Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 btw: The Grudge filmen er bare teit, ikke skummel Endelig noen som har forstått det. Fatter ikke hvordan bleike japser kan være så jævlig skremmende>_< Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er The Grudge så skremmende? Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 får en ganske å huff å nei følelse nå.. For det første var filmen aldri skummel, og railwayspill kan være litt vel forutsigbare, får for meg at det meste vil være skripta her, untatt det med å bare lure med seg kontrollen å starte effekter hos en venn (som kan være litt morsomt hvis vedkommende er lettskremt) Men igjen, tror ikke det kommer til å blli serlig skummelt Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Filmen sugde balle og var ikke skummel i det hele tatt. Tviler liksom litt på at dette blir no bedre. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Wii-kontrolleren brukes som en lommelykt, og du beveger deg fremover fastsatte ruter ved å trykke en knapp. Fail. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk ikke sove skikkelig før et år etter jeg såg filmen på kino, så jeg står over denne tror jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 The Grudge skremte meg halvt ihjel...så spillet frister...synd jeg ikke har en Wii...enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå