mcgroven Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 The Conduit-utviklere med fersk avsløring. Les mer Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 OMG! Det gladiatorspillet skal kjøpes. Jeg tenkte at noe slikt på wii med en fantastisk grafikk og spillbarhet ville vært det ultimate spillet for meg. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blir spennende å se kor godt de får utnyttet hardwaren i Wii, men også om de da samtidig vil kunne lever eit godt kontrolloppsett og eit drivende gameplay i samme slengen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvis spillet får støtte for Motion+ kan det jo bli bra. Nøyaktige kontroller er jo nesten nødvendig om man skal kunne kappe av hodet på en kar. ^^ Men det ser absolutt spennende ut og vil nok gjøre litt for å rette opp inntrykket av Wii som en renspikket familiekonsoll. Bare synd jeg ikke har konsollen selv. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Flott at High Voltage tar Wii så seriøst som de gjør! Gladiator-spillkonsept kan jo funke. Perfekt til spillmodusen deathmatch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå