AltF4 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Usikker på om det er noen andre der, men jeg joiner jeg så sant nettet mitt funker. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ta gjerne opp en demo eller to mens dere spiller. 1. Åpne Steam og høyreklikk på Team Fortress 2 2. Trykk properties og velg launch options... 3. Skriv inn -console og klikk på apply eller ok 4. Åpne Team Fortress 2 og skriv record filnavn i tekstboksen dere får opp, når dere spiller Slik kan vi lage en videosnutt om en stund, når vi har nok materiale. Vennligst skru av net_graph for de som har det, er ikke stilig å ha med den akkurat. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Shctili, hvorfor har ikke noen sagt det før? Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Den serveren høyrast morro ut, men eg får ikkje lagt nøtte til friend, av ein merkeleg grunn. "there was a problem adding [unknown] to your friends list" Steam IDen min er Lord R'lyeh. Nokon som vil joine meg til gamergruppa? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har litt lyst til å spille nå. Atsjonas. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har lyst på TF2 nå, men jeg er for grådig til å bruke penger. Meh. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har litt lyst til å spille nå. Atsjonas. I'm in Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du bare stakk lolidude Kan ikke mer idag tror jeg, eksamen imorgen. Dere kan adde meg, Atsjonas, kallenavnet er Mr.Incredible hvis dere ikke skjønner hvorfor en ukjent har dukket opp på lista. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ta gjerne opp en demo eller to mens dere spiller. 1. Åpne Steam og høyreklikk på Team Fortress 2 2. Trykk properties og velg launch options... 3. Skriv inn -console og klikk på apply eller ok 4. Åpne Team Fortress 2 og skriv record filnavn i tekstboksen dere får opp, når dere spiller Slik kan vi lage en videosnutt om en stund, når vi har nok materiale. Vennligst skru av net_graph for de som har det, er ikke stilig å ha med den akkurat. Det spiller ingen rolle om du har på net_graph når du recorder demoen. Filen vil lagres som .dem, og denne filen vil så kunne spilles av i TF2. Når du så spiller av denne vil du kunne skrive startmovie filnavn avi i console, og du vil da få lagret de delene av demoen du selv ønsker som avi-filer. Det er først når du spiller av demofilene og skal lage en avi-fil at du trenger å tenke på net_graph og slikt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå skal jeg spille en liten stund, om noen blir med. Tror jeg blir å finne på gamer serveren. Kanskje. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ta gjerne opp en demo eller to mens dere spiller. 1. Åpne Steam og høyreklikk på Team Fortress 2 2. Trykk properties og velg launch options... 3. Skriv inn -console og klikk på apply eller ok 4. Åpne Team Fortress 2 og skriv record filnavn i tekstboksen dere får opp, når dere spiller Slik kan vi lage en videosnutt om en stund, når vi har nok materiale. Vennligst skru av net_graph for de som har det, er ikke stilig å ha med den akkurat. Det spiller ingen rolle om du har på net_graph når du recorder demoen. Filen vil lagres som .dem, og denne filen vil så kunne spilles av i TF2. Når du så spiller av denne vil du kunne skrive startmovie filnavn avi i console, og du vil da få lagret de delene av demoen du selv ønsker som avi-filer. Det er først når du spiller av demofilene og skal lage en avi-fil at du trenger å tenke på net_graph og slikt. Tenkte ikke på det. Men selv har jeg ikke tatt opp noen snutter eller videoer enda, så det må nok noen andre gjøre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Kray6446: Personlig syns jeg det er mye bedre å bruke FRAPS. Å ta opp en demo krever mye resurser, og når jeg prøvde det i TF 2 knelte alt etter å ha jobbet i brett oppoverbakke en god stund. Demoen, hvis du kan bruke redigeringsverktøyene ordentlig, kan bli forbanna flott, men jeg for min del nøyer meg heller med FRAPS, som ikke krever noen ting. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen tips til sniperbua? Får den ikke til. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bruk Jarate først, da critter du vel på hvert skudd etter det jeg vet. Selv kan jeg ikke fordra buen, holder meg til den gode gamle rifla <3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jarate, har ikke fått den enda tror jeg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er ikke det den krukka med..ettellerannet? Fikk den ganske tidlig (før bua tror jeg). Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jarate er en krokke med piss. Jeg og AltF4 så forresten en bruker som het ''Jarate Kid'' Lenke til kommentar
Woland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sniperen er for meir lang distanse sniping. Eit eksempel på det er over battlements på 2fort. Buen er meir for short distance/medium. I tette koridorar er den veldig lett å treffa med, og ambusha folk. Dermed kan du snika inn ein headshot på ein demo som sniker seg i ein tunel bak "basen din". Eit anna triks til "sniping" med buen, er å skyte og så gå bak muren. Det er kanskje litt åpenbart, men men. Skyt - bak mur - skyt - bak mur osv. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Spy med sword and cloak er latterlig kjekt. Satt nedenfor battlements på 2fort i helga, og backstabba alle som kom ner. Kan stå evig i stealth så lenge ein står i ro, og ein må bevega seg taktisk. Forbedrer virkelig spy classen. Har forøvrig nesten alle spy achievements nå, inkludert milestone 3++ Endret 4. juni 2009 av Frusci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå