Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!

Medaljeutdelingen  

45 stemmer

1. 1. Hva slags medalje fikk du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri spilt noe klanspill med tf2, så jeg lurer på hvordan er det egentlig? Føler at det meste går ut på hvilken class du spiller, noe ala arena i wow, altså class/setup>skill ..

Hvis du er interessert i klanspill burde du lese denne artikkelen. Den tar for seg det mest grunnleggende når det gjelder klanspill i TF2, og kan gi det et innblikk i hvordan det hele fungerer.

I kompetitivt TF2 er det veldig vanlig å bruke 2 soldiers, 2 scouts, 1 demoman og 1 medic, men alle klasser har sine bruksområder. De andre klassene har smalere nisjer enn de nevnte klassene, og ser derfor betydelig mindre spill. I TF2 er ikke alt basert på personlig skills, og lagets evne til å samarbeide og kommunisere er veldig viktig. Hvilke klasser man bruker har også en del å si, og det anbefales ikke å vike for mye fra lagsammensetningen jeg nevnte. Likevel er skills også en stor del av spillet, spesielt siden de aller fleste klaner bruker samme oppsett.

Lenke til kommentar

Sendte deg en invite til gruppa nå ;) Sånn at dere vet det dette er et hobby prosjekt fra min side! Serveren kommer til å gå så lenge jeg har råd til det! Prøver å komme i kontakt med Tst for å høre om det er greit å kalle den for uoffisiell gamer.no server.

Lenke til kommentar
Vel min er vel en god blanding av mange dialekter :p Men serveren er i allefall oppe å går :) nå venter jeg bare på svar om jeg kan bruke gamer.no navnet på den...

Hører litt nordlending, litt trønder og noe jeg ikke klarer å stedfeste hos deg :p

Etter å ha spilt noen ganger kan vi sikkert få opp en video, så lenge noen kan ta opp fra demos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...