Nøtte Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 For dere som er interesert i å spille i kveld ta og legg meg til så får dere en invite til gruppa. Vi møtes i gruppe chatten alt fra en Halvtime før fram til Matchen begynner. http://steamcommunity.com/id/kolio3 Jeg vil være logget på i hele dag så jeg aksepterer fortløpende. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har sett igjennom alle screenshots jeg hadde, og tok noen få når vi spilte i går. Her er de Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har aldri spilt noe klanspill med tf2, så jeg lurer på hvordan er det egentlig? Føler at det meste går ut på hvilken class du spiller, noe ala arena i wow, altså class/setup>skill .. Hvis du er interessert i klanspill burde du lese denne artikkelen. Den tar for seg det mest grunnleggende når det gjelder klanspill i TF2, og kan gi det et innblikk i hvordan det hele fungerer. I kompetitivt TF2 er det veldig vanlig å bruke 2 soldiers, 2 scouts, 1 demoman og 1 medic, men alle klasser har sine bruksområder. De andre klassene har smalere nisjer enn de nevnte klassene, og ser derfor betydelig mindre spill. I TF2 er ikke alt basert på personlig skills, og lagets evne til å samarbeide og kommunisere er veldig viktig. Hvilke klasser man bruker har også en del å si, og det anbefales ikke å vike for mye fra lagsammensetningen jeg nevnte. Likevel er skills også en stor del av spillet, spesielt siden de aller fleste klaner bruker samme oppsett. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Da er det 20 min ca til vi starer opp med TF2 forum match! Legg til meg om dere ønsker å bli med! http://steamcommunity.com/id/kolio3 Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) For alle som har lyst: Det blir en samling om 20 minutter, klokka sju. Alle kan være med og ha det moro med resten av oss. Vi har foreløpig 7-8 som er med, og vi håper på mange flere. Bare ta kontakt med meg eller Nøtte for å bli med: http://steamcommunity.com/id/krazy6446 Endret 31. mai 2009 av krazy6446 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Da starter jeg nedlastinga på steam, og kan forhåpentlighvis være med litt imorgen Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tror neppe jeg rekker idag. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) gøy gøy! Hey there people im Bobby Brown. Kunne jeg fått en invite til comunity? =) Endret 1. juni 2009 av BobbyLove Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sendte deg en invite til gruppa nå Sånn at dere vet det dette er et hobby prosjekt fra min side! Serveren kommer til å gå så lenge jeg har råd til det! Prøver å komme i kontakt med Tst for å høre om det er greit å kalle den for uoffisiell gamer.no server. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Missing LienK, hvis noen lurte Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Moro å vite hvem du er og Alltid gøy å spille med deg! Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Må bare "lære meg" å bruke mikrofonen så blir det gøy. Så får vi en sørlandsdialekt som sterk kontrast til alle nordlendingene Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vel min er vel en god blanding av mange dialekter Men serveren er i allefall oppe å går nå venter jeg bare på svar om jeg kan bruke gamer.no navnet på den... Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vel min er vel en god blanding av mange dialekter Men serveren er i allefall oppe å går nå venter jeg bare på svar om jeg kan bruke gamer.no navnet på den... Hører litt nordlending, litt trønder og noe jeg ikke klarer å stedfeste hos deg Etter å ha spilt noen ganger kan vi sikkert få opp en video, så lenge noen kan ta opp fra demos. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor ligger screenshotsene? Finner de ikke. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor ligger screenshotsene? Finner de ikke. Fra Fredrikstad du og jo ;D Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ehhmmm den ligger vel unde C:\programfiler\Steam\steamapps\lolidude\team fortress 2\tf\screenshots Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor ligger screenshotsene? Finner de ikke. Fra Fredrikstad du og jo ;D Ja, feil tråd og nevne det i? Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor mange timer med "glede" tror dere at en som er middels interessert i FPS vil få ut av TF2? (Vet det er litt vanskelig å svare på, men prøv sånn ca.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå