barkebrød Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Skjønner ikke hvordan jeg har klart å få så mange hatter på så kort tid... (sjekk fjerde side) Ryggsekken min på fredag: http://www.tf2items.com/id/svinepels?time=1286564043 Ryggsekken min nå: http://www.tf2items.com/id/svinepels Dette har blitt gjort for det meste gjennom byttehandel med andre spillere. Fokuset mitt har hele tiden vært å få litt mer enn det jeg gir, og det har altså ført til at noen få hatter har blitt til mange. /skryting. Endret 10. oktober 2010 av svinepels Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Skjønner ikke hvordan jeg har klart å få så mange hatter på så kort tid... (sjekk fjerde side) Ryggsekken min på fredag: http://www.tf2items.com/id/svinepels?time=1286564043 Ryggsekken min nå: http://www.tf2items.com/id/svinepels Dette har blitt gjort for det meste gjennom byttehandel med andre spillere. Fokuset mitt har hele tiden vært å få litt mer enn det jeg gir, og det har altså ført til at noen få hatter har blitt til mange. /skryting. Slask xD _______ Forresten, er det noen som har Vintage Tyrolean som er villig til å trade den for Shooters Sola Topi eller Masters Yellow Belt? Endret 13. oktober 2010 av Svinepelz' Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har en "Vintage Vintage Tyrolean", men den er nok for episk til å byttes, dessuten har jeg fiskehatten til sniper, men jeg mangler engi og spy og heavyhatt, om noen har, har noen hatter til overs. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har en "Vintage Vintage Tyrolean", men den er nok for episk til å byttes, dessuten har jeg fiskehatten til sniper, men jeg mangler engi og spy og heavyhatt, om noen har, har noen hatter til overs. Har en vintage Texas Slim Dome Shine, Om du heller vil bytte hatten mot den x3 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hahaha tror jeg dropper det Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som trenger L'étranger, Batallion's Backup eller Sydney Sleeper? Bytter hver av dem for en reclaimed. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bare jeg som opplever at jeg aldri får ting? -.- Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bare jeg som opplever at jeg aldri får ting? -.- Kan være du har fått det anntall ting du kan få på ei uke eller no. Så det dropper nok noe til deg senere i uka, mener på at det resetter seg på torsdager eller noe sånn. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bare jeg som opplever at jeg aldri får ting? -.- Vet det er en bug som gjør at du ikke ser at du får items, de bare legges i inventorien. Så du kan jo skjekke om du har fått noen uten att du har lagt merke til det. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Var ikke klar over at de som får godkjent sine kreasjoner faktisk tjener penger på dem.. (Dvs. jeg har ihvertfall ikke tenkt over det.) $47.000 på to uker? Det er jo vilt. http://pc.ign.com/articles/112/1129589p1.html Endret 22. oktober 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Exia Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ser om jeg får ting, men får kanskje 1 item hvis jeg spiller 4-5 timer. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ser om jeg får ting, men får kanskje 1 item hvis jeg spiller 4-5 timer. Er vel egentlig bare uflaks det kalles <_< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Dropraten er også avhengig av hvor mye du spiller. Er du veldig aktiv vil du over tid få færre items. De dropper i uganngspunktet hver halvtime, men det er mulig å få ingenting i en drop. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er du veldig aktiv får du færre items per spilletime i forhold til noen som spiller mindre, men ikke færre items totalt. Det er en maksimumsgrense på hvor mange items du kan få på sju dager. De som spille mye vil da få alle itemsa veldig raskt, mens de som spiller mindre får dem fordelt utover uka. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Dropraten er også avhengig av hvor mye du spiller. Er du veldig aktiv vil du over tid få færre items. De dropper i uganngspunktet hver halvtime, men det er mulig å få ingenting i en drop. Jeg er ganske sikker på at dette er feil. I det gamle drop-systemet var det 1/5 sjanse for å få en gjenstand hvert 20. minutt, mens nå determinerer systemet hvor lenge det er til ditt neste drop hver gang du får et drop i seg selv. Altså finnes det ikke det drop hvor man får ingenting. Man har imidlertid fått en drop-cap, som ligger på rundt 7 gjenstander i uka (som allerede nevnt). Jeg spiller en del TF2, og jeg får alltid en del gjenstander etter torsdager og utover i helgen, men når jeg har fått rundt 7 gjenstander, får jeg ikke fler før neste torsdag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det var egentlig langt på vei det jeg prøvde å si hehe. Mulig du har rett angående tiden, jeg kan ha husket feil. Fant igjen blogginnlegget jeg tenkte jeg skulle refere til men aldri kom så langt som å få gjort før nå: Thanks for standing still, wanker. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Spiller jo sjeldent i tillegg Merkelig. Har nok bare utrolig uflaks. Lenke til kommentar
the0bald Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Har ikke verdens beste flaks selv, dropper bare gamle våpen for meg for tia, ganske irriterende. Og liker ikke disse supply cratesene som man må kjøpe nøkler for å åpne. Greit at de har butikken for de som ikke vil vente på drops, men teit at man skal måtte betale for å få åpna noe som kom som en random drop. Endret 27. oktober 2010 av Theo Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg spiller ganske mye TF2, og jeg har bare funnet noen av de nye tingene. Finner bare de gamle, også har jeg funnet 7 crates da. Så jeg har ganske uflaks på en måte. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har noen nye våpen på lager, bytter dem gjerne mot crates Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå