Erlend Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har ikke lov til å bli med siden jeg har spilt/spiller i en klan som er for høy oppe i divisjonssystemet. Men jeg kan joine et lag som "great buddy", uten at jeg helt har satt meg inn i hva det innebærer. Uansett synes jeg det er morsomt at det også blir med noen norske lag Edit: "Every team can have one buddy on their roster. A buddy can be a player from any division or skill who can help teams out with playing and arranging matches. He will be allowed to play in the tournament but he will have to stick to the following classes: Pyro, Heavy, Engineer or Spy. Teams will have to assign their buddy’s either the ‘Buddy’ or the ‘Great Buddy’ role on their roster [link]. The ‘Buddy’ role is purely visual, whilst the ‘Great Buddy’ role gives the player the possibility of scheduling matches, uploading results and managing the roster." Mulig jeg kan bli med hvis noen føler det er behov for meg Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har ikke lov til å bli med siden jeg har spilt/spiller i en klan som er for høy oppe i divisjonssystemet. Men jeg kan joine et lag som "great buddy", uten at jeg helt har satt meg inn i hva det innebærer. Uansett synes jeg det er morsomt at det også blir med noen norske lag Edit: "Every team can have one buddy on their roster. A buddy can be a player from any division or skill who can help teams out with playing and arranging matches. He will be allowed to play in the tournament but he will have to stick to the following classes: Pyro, Heavy, Engineer or Spy. Teams will have to assign their buddy’s either the ‘Buddy’ or the ‘Great Buddy’ role on their roster [link]. The ‘Buddy’ role is purely visual, whilst the ‘Great Buddy’ role gives the player the possibility of scheduling matches, uploading results and managing the roster." Mulig jeg kan bli med hvis noen føler det er behov for meg Laget jeg er i er ikke fullstendig norsk da. 3 nordmenn, 3 finsker, 2 amerikanere og 1 russer. Godt sprett lag kan du si Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Etter 3 uker med ferie var det jammen på tide å øke steamratingen min litt med TF2. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Vil opplyse om at det er en 9v9 Highlander showmatch i kveld. Mellom 6 publicspillere, 6 klanspillere og 6 fra Valve! Lagene: Team Kicasso Scout: TLR | ViQun Soldier: [Valve] Robin Walker Pyro: madmattd Demoman: Broder Weqo Heavy: [Valve] Dave Kircher Engineer: mklnbss Medic: TLR | Mvp Sniper: [Valve] Bank Charnchaichujit Spy: The Gentlemanne Team Shakespearicles Scout: Dignitas\Darn Soldier: My NaMe Is YuKaRi Pyro: Simple Demoman: TBA Heavy: [Valve] Dave Riller Engineer: Kershbob Medic: [FB] Arie Sniper: [Valve] Derrick Gennrich Spy: [Valve] Cayle George Live video stream med kommentering fra klokka 21:00. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 spennende, det skal man få med seg. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 http://wiki.teamfortress.com/wiki/Open_Beta Intreasant. Det er da bra de setter opp en beta til tradingen (om det er det) Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ajaj, lurer på om vi får mye nytt teste :] Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har startet å prøve meg på taunt kills, men det var lettere sagt enn gjort. Har ikke fått til en eneste en enda. Spiller mest Dustbowl, mulig det ikke er mange gode spots der. Men uansett, prøver mest å få til heavy sin. Syns det er veldig vanskelig å treffe. Er flere ganger jeg tenker at der satt den, men ingenting skjedde... Noen "erfaringer"? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hvis du skal ta heavy taunt er det lurt å stille seg i trange ganger, sånn som på 1 stage på dustbowl, fks.opp trappa og inn i tunnelen som er like over det første punktet BLU skal ta over.(her har jeg fått mange tauntkills som heavy ) Ellers er det bare å finne en del trange ganger, så funker heavytaunten veldig bra. Endret 25. september 2010 av Xifi Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Heavy-taunten er faktisk en stor usynlig kule. Den hadde overraskende lang range en gang i tiden, usikker på om de har fikset det nå. http://www.youtube.com/watch?v=dbtauZnu5ho Ellers er mitt generelle tips å bare stille seg bak en vegg ved en dør og trykke "g" når man tror det kommer noen, særlig som de klassene hvor man ikke akkurat har for mye helse. Med andre ord alle unntatt Heavy. Som en liten fun fact kan jeg nevne at taunt-kills ble implementert i spillet etter krav fra spillere om at Pyro-taunten med hagla/flaregun burde drepe noen. Endret 25. september 2010 av AltF4 Fikset dobbeltposting og la til videoklipp Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Takker for svar! Skal teste dette straks jeg har anledning Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vet ikke om dere har sitt denne, men Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Haha, kul greie. Morsom vri, og mye bra bevegelser. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Da var polycound, tradeing og altslags nye ting komt. Kan bli spennende. www.tf2.com Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Haha, trading kom etter en evighet Blir morsomt å prøve ut dette. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Haha, trading kom etter en evighet Blir morsomt å prøve ut dette. Ja! Apropo traging, Noen som har "Stainless Pot" til soldier som er villig til å trade den med meg for "Sargent's Drill Hat"? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Oppdateringen er jo massiv! Ikke bare kan man trade, man gi nytt navn til items, forandre utseendet på dem, spille minigames og kjøpe items for ekte penger. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Haha, trading kom etter en evighet Blir morsomt å prøve ut dette. Ja! Apropo traging, Noen som har "Stainless Pot" til soldier som er villig til å trade den med meg for "Sargent's Drill Hat"? Har hatten jeg, men den er nok for kul til å byttes ut Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Haha, trading kom etter en evighet Blir morsomt å prøve ut dette. Ja! Apropo traging, Noen som har "Stainless Pot" til soldier som er villig til å trade den med meg for "Sargent's Drill Hat"? Har hatten jeg, men den er nok for kul til å byttes ut Slask xD ____ Jaja, har da fått meg Soldier tingene, 2 av sniper tingene ( macheten og sniperen ), alle scout tinga og alle pyro tinga. Egentlig ikke noe serlig spessielt, du får jo 15+ hp når man treffer noen med "Black Box" bazookan til soldier, ellers er den som den andre. Sniperen tar ikke HS, men likte veldig godt macheten. 100% crit på et target du har foreksempel dusja med Jarate, ganske handy. Har ikke fått prøvd pyro sine ting skikkelig enda, men merka fort at man skifter våpen veldig raskt når man har den nye flammekasteren på seg. Når det gjellder prisene i den "Manconomy" butikk greia.. Det er DYRT. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kan bytte den jeg, spiller nesten aldri TF2 mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå