Svinepelz' Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Vel, denne wrenchen er ikke så random som Valve skulle ha det til http://www.sourceop.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3343 Er vel noen som kanskje har sitt den før. Det er altså en som har funnet ut en formel for når en wrench dropper.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg regner ikke med å få noen gyllen skiftnøkkel uansett, så jeg gidder ikke prøve meg. Pumpehagla er veldig spenstig, den høres veldig OP ut siden den critter for så og si alt sentryen din gjør - samtidig vil nok dette fungere som en gulrot for Engineer for å hindre turtling. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 http://www.teamfortress.com/engineerupdate/ Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 http://www.teamfortress.com/engineerupdate/ Den er ganske kald nå xD Men ble ganske fasinert av "The Wrangler" virker som en hending dings. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Tør vi håpe på en ny Meet the... video? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tør vi håpe på en ny Meet the... video? Vel det har jo vært litt over ett år siden Meet the spy kom ut, så de bør ha piska sammen noe til nå. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ajajaj, så at en fikk golden wrench når jeg spilte akkurat, han nummer 73 eller hva det er. Plutselig blir serveren helt stille og announcer sier *Success!* også kommer det noe random om golden wrench opp på skjermen, like etter blir det spamma i chatten om at alle andre ville ha den Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 http://www.teamfortress.com/engineerupdate/Den er ganske kald nå xDMen ble ganske fasinert av "The Wrangler" virker som en hending dings. Aha, håpte på og være først til og poste den Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tør vi håpe på en ny Meet the... video? DEFINITIVT! En rekke gode ideer på Steam forumene. En av favorittene er Medic som blir intervjuet i et vertskapelig hus, foran peisen. Han snakker klart og ordentlig om sitt yrke, spesielt om operasjoner. Hvert femte sekund kommer et flash med blodbad, og medic begynner å snakke mer og mer grotesk om hvordan han liker og nyter kuttedelen av jobben hans. Videoen ender selvfølgelig i blodbadet der Medicen ytrer en fancy setning, og outroen går sin gang. Eller noe helt annet, Valve klarer å lage gode "Meet the-" videoer Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) http://www.teamfortress.com/engineerupdate/Den er ganske kald nå xDMen ble ganske fasinert av "The Wrangler" virker som en hending dings. Aha, håpte på og være først til og poste den 2 dager forsent Bedre lykke nestegang _____ Golden wrench sangen http://www.supload.com/listen?s=R9l2nO Endret 8. juli 2010 av Svinepelz' Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Da har det kommet enda et payload map; Hightower. Regner med at dette er et communitymap? Mangler enda 4 lys på "overskriften", veldig spent på hva annet de kommer med. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Gleder meg til achivementsene, har gledet meg til Engineer Updaten siden jeg spilte det for første gang i Free Weekend Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Skiftenøkkelen har nå blitt forandret til en som ser langt mer badass ut, og fått en gavelapp med teksten "From the Watchmaker", som leder til Steamprofilen Watchmaker. Om jeg gjetter riktig har han kommet med en idè Valve har brukt til denne oppdateringen. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Men vi alle her venter spent på dag 4 av updaten og muligens at den går live? Så kan vi kose oss med disse geniale danse animasjonene :3 (tror jeg har posta noen før?) Pyro Demoman Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hightower og Upward er begge offisielle payload-baner laget av Valve, skal man stole på deres offisielle wiki. Jeg synes det er trist at de plutselig har gått fullstendig tilbake til westernscenarioet. De sa jo at de skulle lage flere Lumberyard-lignende baner, men så langt har det vel bare kommet en community-bane ved navn Watchtower som ligner? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, jeg ser det står på bloggen til TF 2 også. De lagde et arena/king of the hill map også, det med snøen på, Kunne med fordel har laget flere slike map, helt enig! Har funnet to bilder i kveld, fra siden til engineer-opdateringen, (midt i den røde prikken like under The Wrangler). (ligger gjemt under informasjonen om Frontier Justice, til høyre) Kan det bli mulig å bære sentryen med den hansken vi ser i første bildet? I bloggen står det at det kommer flere typer skiftenøkler, og jeg regner med at hansken er en replacement. Uansett mangler det bare èn skiftenøkkel før alle hundre er funnet, så svaret kommer vel rimelig snart. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det som er litt rart er at han bærer den med den hånda som ikke har hanske på... Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det som er litt rart er at han bærer den med den hånda som ikke har hanske på... Lettere å få opp og ned kanskje? Neh, vet ikke. Men tviler på at det har noe med den powerfist dingsen å gjøre. Uansett så kommer updaten snart Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Det som er litt rart er at han bærer den med den hånda som ikke har hanske på... Jepp, det var i grunnen dette jeg la merke til med en gang jeg postet bildet her - han bruker jo ikke hansken til å flytte sentryen. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Da var engi updaten lastet ned og klar til avgang :3 Men er skuffet, ingen meet the team video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå