Nøtte Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det gir jo achivmentsene mål og mening da. Også kan dem som ikke er så gode i spillet bare vente på nye våpen... Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg syns dette er kjempebra, fordi de som ikke spiller så mye kan få tak i unlocksa ved hjelp av achievements, og de som spiller mye får dem ved hjelp av både randomdrop og achievements. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Edit: Glem det milestonene kom nå Endret 30. mai 2009 av Fenix Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 De har senket lista betraktelig fra de andre klassene denne gangen. Holder med 11 for å få milestone 3. Scout måtte du ha 23 av 30 eller noe slikt, og jeg husker enda med gru på tiden da Medic-pakken kom, og du måtte ha alle 32 for å få det siste våpenet. Fikk samtlige Sniper-milestones ved pålogging i dag, samt den første fra Spy. Så da fikk jeg The Huntsman og The Ambassador! Ganske fornøyd Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Team fortress 2 samling i dag om en halvtime på steam! Legg til meg http://steamcommunity.com/id/kolio3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Haha, satan det var morsomt å spille med så mange fra Gamer. Er helt svett jeg nå Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 TF2 funket ikke på PC'en min det <_< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det var synd da! Men vi blir sikker tå gjøre det flere ganger om du har tilgang på en bedre pc... Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kan vi ikke prøve å få til en samling imorgen kveld også? Hørtes uendlig morsomt ut å spille med mange fra gamer .. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er med på den hvis det er plass. Klarte dessverre ikke å rekke det i dag Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har lagt ut link til Fortress Gamer-gruppen vår i førstepost. Ta kontakt for å bli medlem, så får du ser når events skjer. Det er innamri moro å spille mange, men vi lider av å ikke ha egen server. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Vel da setter jeg opp en match kl 19:00 i morgen! Vi samles først i chatten på gruppa så bestemmer vi hva vi gjør der etter. Allså hvilken server vi skal på og slikt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Gah, hvorfor har jeg så sugen PC? Det er ingenting som er morsommere enn når mange fra forumet samler seg for å spille. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Du kan få låne min bærbare den skal være god nok for TF2 den... Jeg får liksom litt dårlig samvittighet når jeg arangerer noe også er det folk som har så lyst til å være med som ikke kan...! Endret 30. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 "Invite only" står det på gruppa. Kan du invitere meg? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Irriterer meg litt at jeg ikke kan kjøre dette og L4D smooth, det blir til at jeg aldri gidder/klarer å spille visse klasses, som sniper Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Gleder meg virkelig til å spille ikveld! Må pracce mer demoman, men er fortsatt ikke noe spesielt god med han .. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Hei, flott å se at det er interresse for Team Fortress 2. Har selv spilt spillet siden betaen, og spiller det like mye enda Er nok mer inne på klanspill enn vanlig public, men det blir jo en del public også da... Anbefaler dere å ta en tur innom www.tfortress.no - Norges nyhetsportal for TF2. Der postes det nyheter og informasjon om alt som skjer innen tf-miljøet, dekker både klanspill og tf2 generelt. Det arrangeres snart en 6v6 landscup, dvs et lag fra hver landsdel eller fylke (dersom det er nok folk fra et fylke). Det er ingen krav for å bli med, og det hele er bare for gøy Endret 31. mai 2009 av wer Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har aldri spilt noe klanspill med tf2, så jeg lurer på hvordan er det egentlig? Føler at det meste går ut på hvilken class du spiller, noe ala arena i wow, altså class/setup>skill .. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Var igjen klan da jeg spilte tf2 ofte. (eGo) tror jeg den het. Det var gøy, skjedde ikke så mye på starten, da du måtte "spille" deh litt oppover. Klankamper på lukka server var fantastisk. Alle snipere er helt sinnsykt artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå