Svinepelz' Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det jeg lurer mest på er om vi får den armen man ser blueprint på i filmen, eller om det bare er noe crap, eller eventuelt noe de droppa å fikse. Samme lurer jeg på, man kan jo også se den Repair node tingen i begynnelsen av filmen også. (bak en sentry eller dispencer) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg tror egentlig ikke vi får nye bygninger, samtidig er det mer eller mindre nødvendig med en ny sentry for å redde engineeren i disse dager. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Grizzled Veteran! Var innpå TF2 i dag, for første gang på leeengge. Var ganske kult. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 På tide å få opp en ny poll snart? Kan jo ta en om hvilken medalje man fikk for eksempel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Godt forslag Xifi! Har nå satt opp ny poll. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Alle har jo nesten Primeval Warrior Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Må jeg si jeg er overrasket over tallene! Tror kanskje det kan ha skjedd en aldri så liten glipp fra min side, jeg kan ha oversett å slette de gamle svarene. Var ikke klar over at det var nødvendig. Jeg nullstiller nå avstemningen og ber dere som har stemt tidligere pent om å gjøre det på nytt! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det kommer nok av at AltF4 trolig glemte å resette pollen, og at det dermed er stemmene fra forrige poll som vises. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jepp. Jeg må forøvrig ærlig innrømme at jeg ikke finner denne muligheten. Slik. Nå er pollen oppe igjen, beklager feilen. Så, tror dere Engineer får alt nytt av bygninger, eller bare en ny sentry? Selv tror jeg det bare kommer en sentry på bygningsiden, da jeg anser dispenser og teleporter som alt for viktige strategiske elementer for hele laget. Endret 11. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Enig med deg der, blir nok 1 sentry, og evntuelt placement for pistolen og shotty. Ny wrench vil jeg tro er litt vanskelig å fikse, godt mulig jeg tar feil selvsagt. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Man skjønner jo ikke helt hvor mye dispenseren eller telen hjelper deg å laget til det er bort ja, så tror nok det blir en ny sentry eller no som vil gjøre engien mer offansiv. Så slepper han å sitte bak sentryen sin hele tiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg tror ikke det er veien å gå. Man kan ikke gjøre Engineer mer offensiv, siden han da vil ha alt for mange strenger å spille på. Litt som å gi en Medic et ordentlig våpen. Minner også om bloggposten til Valve angående Engineer-oppdateringen! Veldig spent på hva det er vi får servert. Endret 11. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Yey! Man kan endelig crafte scrap metal med bare 2 like items Så man trenger bare 52 ting for en random hat og 75 for en spessiel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Haha ja 75 ting er jo easy as pie! ^_^ Tror jeg skal la dropsystemet bestemme for meg gitt (selv om det var en av grunnene til at jeg ragequitta forrige gang), sist jeg så på craftingsystemet gikk jeg bare ut med en gang - orket ikke tanken på å sette meg inn i det. Fikk forøvrig skjoldet til Demoman her en dag, noen som kan si litt om verdien av det når man ikke har sverdet enda? Noen skjulte triks jeg bør vite om? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Du kan charge med det og få crits. Men jeg vil påstå at det er mer irriterende enn effektivt. Sticky launcheren er litt for verdifull til å byttes ut. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Du kan charge med det og få crits. Men jeg vil påstå at det er mer irriterende enn effektivt. Sticky launcheren er litt for verdifull til å byttes ut. Enig i det, men om du finner en brukbar taktikk så funker det jo som oftest. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Bare 1 scrap metal til så kan jeg lage random hatt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Du kan charge med det og få crits. Men jeg vil påstå at det er mer irriterende enn effektivt. Sticky launcheren er litt for verdifull til å byttes ut. Ah. Ja, det er vel egentlig den tanken jeg satt igjen med også etter å ha prøvd meg frem litt. Enda et noob-spørsmål: Hva er egentlig "class tokens"? Craftet tre Dead Ringer til ett Spy-token. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Er ikke noen crafting-ekspert sjøl, men class tokens har vel ikke noen annen funksjon enn at de er den delen av "oppskriften" som bestemmer hvilken klasse det resulterende våpenet, hatten osv skal passe til. Hvis du f.eks. lager en hatt uten noen class token, blir resultatet helt random, men tar du med en spy token, vet du at du får en spy hatt. Når det gjelder våpen tror jeg class token må være med uansett. Edit: Sjekka crafting siden på tf2 wikien og du kan visst også lage "reclaimed metal" med tre tokens.. http://tf2wiki.net/wiki/Crafting Endret 13. mai 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Nytt blogginlegg: http://www.teamfortress.com/post.php?id=3692&p=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå