Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!

Medaljeutdelingen  

45 stemmer

1. 1. Hva slags medalje fikk du?

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer mest på er om vi får den armen man ser blueprint på i filmen, eller om det bare er noe crap, eller eventuelt noe de droppa å fikse.

Samme lurer jeg på, man kan jo også se den Repair node tingen i begynnelsen av filmen også. (bak en sentry eller dispencer)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jeg si jeg er overrasket over tallene! Tror kanskje det kan ha skjedd en aldri så liten glipp fra min side, jeg kan ha oversett å slette de gamle svarene. Var ikke klar over at det var nødvendig.

Jeg nullstiller nå avstemningen og ber dere som har stemt tidligere pent om å gjøre det på nytt!

Lenke til kommentar

Jepp.

Jeg må forøvrig ærlig innrømme at jeg ikke finner denne muligheten.

Slik. Nå er pollen oppe igjen, beklager feilen.

Så, tror dere Engineer får alt nytt av bygninger, eller bare en ny sentry? Selv tror jeg det bare kommer en sentry på bygningsiden, da jeg anser dispenser og teleporter som alt for viktige strategiske elementer for hele laget.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er veien å gå. Man kan ikke gjøre Engineer mer offensiv, siden han da vil ha alt for mange strenger å spille på. Litt som å gi en Medic et ordentlig våpen.

Minner også om bloggposten til Valve angående Engineer-oppdateringen! Veldig spent på hva det er vi får servert.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Haha ja 75 ting er jo easy as pie! ^_^

Tror jeg skal la dropsystemet bestemme for meg gitt (selv om det var en av grunnene til at jeg ragequitta forrige gang), sist jeg så på craftingsystemet gikk jeg bare ut med en gang - orket ikke tanken på å sette meg inn i det.

Fikk forøvrig skjoldet til Demoman her en dag, noen som kan si litt om verdien av det når man ikke har sverdet enda? Noen skjulte triks jeg bør vite om?

Lenke til kommentar

Du kan charge med det og få crits. Men jeg vil påstå at det er mer irriterende enn effektivt. Sticky launcheren er litt for verdifull til å byttes ut.

Ah. Ja, det er vel egentlig den tanken jeg satt igjen med også etter å ha prøvd meg frem litt.

Enda et noob-spørsmål: Hva er egentlig "class tokens"? Craftet tre Dead Ringer til ett Spy-token.

Lenke til kommentar

Er ikke noen crafting-ekspert sjøl, men class tokens har vel ikke noen annen funksjon enn at de er den delen av "oppskriften" som bestemmer hvilken klasse det resulterende våpenet, hatten osv skal passe til. Hvis du f.eks. lager en hatt uten noen class token, blir resultatet helt random, men tar du med en spy token, vet du at du får en spy hatt. Når det gjelder våpen tror jeg class token må være med uansett.

Edit: Sjekka crafting siden på tf2 wikien og du kan visst også lage "reclaimed metal" med tre tokens..

http://tf2wiki.net/wiki/Crafting

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...