Xifi Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) 'Grizzled Veterans' who began playing within the first three months after release will receive the top medal, followed by 'Soldiers of Fortune' who started within three months to a year after release, while 'Weekend Warriors' who began after then will receive bronze medals. Valve has yet to reveal when exactly players will be decorated. EDIT: Det funker nå, fikk Grizzled Veteran. ^_^ Endret 1. mai 2010 av Xifi Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Fikk også min "Grizzled Veteran" men kan ikke si at mine veteran "skills" er på top for tiden xD Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) As often happens, we emerged from thirty minutes of Valve Time, covered with bed sores and sporting full beards, to discover weeks had passed. While we were out, somebody here shipped 19 more updates originally scheduled for release in 2008. Valve. Man kan si mye rart, men de er i hvert fall klar over at de er trege. ^_^ Veldig spent på hvilken medalje jeg får! Tror jeg skal gå inn å sjekke nå gitt, ble litt nysgjerrig. Yay! Gull. Endret 1. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Hehe. går det an å få samme medaljen flere ganger? Jeg fikk en med Scout på, og det hadde vært lang bedre å ha en med for eksempel Medic eller Pyro som er klasser jeg faktisk liker å spille. Og ja, min interesse for dette spillet er omsider i gang med å blusse opp igjen. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Høh ? Min passer på alle. Edit: La merke til det nå, trodde du mente hvilke du kunne equippe den på Endret 2. mai 2010 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Vel, først trodde jeg faktisk at den bare var for Scout slik du trodde nå, men slik var det heldigvis ikke. Problemet er vel at noen gullmedalje for Scout er noe jeg ikke jeg føler hverken trenger eller fortjener, det er en av de klassene jeg mest av at er i veien for laget når jeg bruker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fikk Veteran jeg. Digg! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Vel, først trodde jeg faktisk at den bare var for Scout slik du trodde nå, men slik var det heldigvis ikke. Problemet er vel at noen gullmedalje for Scout er noe jeg ikke jeg føler hverken trenger eller fortjener, det er en av de klassene jeg mest av at er i veien for laget når jeg bruker. Medaljen er jo bare for å vise om du er Veteran eller ikke da, men om jeg forstod deg rett så kunne medaljen ha bytta "class" for hvilken du har den på. Endret 3. mai 2010 av Svinepelz' Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Får du ikke medaljen på den første klassen du dør med? Jeg fikk jaffal scoutmedalje, og spilte som scout. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fikk scout og tror eg, men eg var Pyro. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg fikk også på scout, var demoman. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Scout her også. Begynner så smått å tro at alle fikk scout Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg spilte soldier når jeg døde. Medaljene mine har samme merke som klassen, men bildet til itemet har en scout logo på seg. Det tror jeg det er for alle. Endret 4. mai 2010 av Svinepelz' Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.teamfortress.com/119/comingsoon.html De har forandret på medaljene nå. De som spilte under betaen får en egen medalje Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Den videoen der gidde meg håp Satser på at det kommer noe i løpet av Mai Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.teamfortr...comingsoon.html De har forandret på medaljene nå. De som spilte under betaen får en egen medalje Pokker, jeg som var så stolt over min gullmedalje Herlig video! Skal se den et par tre ganger til nå, for å se om jeg finner noen skjulte "koder" og så gå på forumet og lese meg opp. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Primeval Warrior her Som Svinepelz nevner; dette med scout på alle medaljene er vel bare det at de ikke har giddet å lage egne bilder for alle klassene i menyen. In-game har derimot alle klassene egne ikoner. Uansett, blir interessant å se hva de har kokt opp for engie. Kanskje den update'n drar meg tilbake i spillet, det har blitt veldig lite TF2 de siste månedene.. Endret 9. mai 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det jeg lurer mest på er om vi får den armen man ser blueprint på i filmen, eller om det bare er noe crap, eller eventuelt noe de droppa å fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå