L1234567890 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skal teste det ut snart, blir gøy når eg har nok items til en hat Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Yeah!, goodbye idlers! Info om det her. Nå har Valve fixa "idleproblemet" (sånn ca) med det forbedrede dropsystemet! Bra greier. Ja Kan endelig få items uten å vente ukesvis... Satser også på at det blir litt færre idle servere i serverlisten nå. Men om jeg ikke tar feil finner vel "Drunken f00l" eller noen andre en eller anna måte å idle på. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Da må de isåfall hacke systemet, siden det gir ut et maksimum antall items på 1 uke. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Yeah!, goodbye idlers! Info om det her. Nå har Valve fixa "idleproblemet" (sånn ca) med det forbedrede dropsystemet! Bra greier. Ja Kan endelig få items uten å vente ukesvis... Satser også på at det blir litt færre idle servere i serverlisten nå. Men om jeg ikke tar feil finner vel "Drunken f00l" eller noen andre en eller anna måte å idle på. Jeg skvetter hver gang jeg ser mitt eget brukernavn brukt av en norsk fyr på et spillforum som har så mye til felles med meg når det gjelder spillsmak :o Uansett. Drunken f00l har jo sagt at han ikke støtter idling mot reglene, og det var jo han som la ned hele idle-programmet sitt da Valve sa de ikke syntes noe om det. Har noen andre skaffet seg kaninhatten? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hadde lyst, men jeg er ikke så fan av den type spill, så jeg tenkte at jeg får spare de pengene til et annet spill ^_^ Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tjo Hei ;D Ser ut som om de har sluppet ut 2 nye ting og en haug med fixes - link - Nytt map: cp_freight Ny ting: Crit-a-Cola (sikkert noe som erstatter energi drikken til scouten) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Om jeg plukker opp TF 2 igjen kommer jeg til å få sjokk. Dette var forøvrig på høy tid, særlig det siste punktet som har irritert meg siden jeg første gangen blåse noen inn i saga! All reflected rockets/grenades/arrows now mini-crit. Airblasting enemies into environmental deaths now awards the death credit to the Pyro. Endret 29. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Veldig mye bra i denne updaten, pluss at den har gjort pyro litt mindre nybegynnervennlig (w+m1) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Men W + m1 har aldri vært noobvennlig, og det er i de fleste tilfeller offerets skyld at de dør. Det er tross alt bare å trykke m1 og WASD selv. Altså, man får noen billige kills med denne taktikken, men gevinsten er utrolig liten i det lange løp. Nå har jeg ikke prøvd den "nye" pyroen, men jeg syns skadebegrensningen høres litt vel sterk ut, særlig når den er kombinert med kortere afterburner. Endret 29. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Med den nye updaten, kom det en forferdelig sentry bug? Eller er dette noe servere greier? http://bildr.no/view/637789 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Akkurat hva er bugen? Er alle de bygd av èn Engineer ser jeg jo problemet, men om de ikke er det så ser jeg egentlig ingen bug. Det finnes servermoder som muliggjør byggingen av flere sentryer for èn person. Endret 29. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jo alle er av samme person, tror updaten kom med en liten engi bug xD Alle av samme person, igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Det slår meg som en bug jeg håper de fikser snart. Greit at en sentry er rimelig underpowered, men det får da være grenser! På den andre siden - det må være moro å være Spy! Endret 29. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Men W + m1 har aldri vært noobvennlig, og det er i de fleste tilfeller offerets skyld at de dør. Det er tross alt bare å trykke m1 og WASD selv. Altså, man får noen billige kills med denne taktikken, men gevinsten er utrolig liten i det lange løp. Nå har jeg ikke prøvd den "nye" pyroen, men jeg syns skadebegrensningen høres litt vel sterk ut, særlig når den er kombinert med kortere afterburner. Prøvde ut litt pyro nå istad, og jeg må si at med min pyrostil har pyro blitt lettere å spille, at den gjør litt mindre afterburn gjør meg ingenting, da jeg ikke pleier å tenne på folk og stikke av like etterpå. Det som er det fine er at man kan airblaste raskere, den trenger bare 20 ammo, og at jeg minicritter med det jeg airblaster. Altså, nå kan jeg faktisk ta en soldat på relativ nært hold uten å dø fordi jeg ikke kan airblaste 2 raketter etter hverandre. Men som du også sier så kan det hende at skadereduksjonen er litt ekstrem, men jeg bruker for det meste "Puff and Sting" metoden, så jeg tar de fleste på 1 angrep uansett, ellers løper jeg rundt og er "credit to team" ved å ta ut flammer på medspillere, eller tenner på folk med flaregun, som kan bli ganske så irriterende for fiendens medic etter hvert. ^_^ Ellers har vel heavy fått en fin buff, har ikke prøvd det ut enda da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Så airblasten ble raskere? Da misforsto jeg tidligere, jeg trodde den hadde blitt tregere. Men det er jo bare fantastisk! Dog, som main Medic er brennende lagmedlemmer himmelen, og med mindre det er iditoer som spammer "E" er en fiendtlig feig Pyro med flaregun tidenes korteste vei til ûbercharge. Men ja, jeg elsker flaregun selv, er utrolig moro å leke seg med. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det jeg mente med det var at medicene kunne bli irritert over at jeg skøyt så mange med flare at han/hun ikke rekker å heale alle (siden andre folk også gjør skade) Man må gjerne slukke brannen til folk så fort som mulig, og man rekker dermed ikke overheale/fylle fult liv på alle. Hvis du skjønte dette da Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Ja da, men en god Medic vet hvor mye liv en på laget har, og hvor mye det er nødvendig å heale. En kort healing på tre til fire sekunder redder de aller fleste klasser fra å dø av brann, dog så lite healing stiller de selvfølgelig mer åpen for dødsfall av annen type skade. Man skal aldri buffe èn spiller så lenge det er flere rundt en, det er bedre å konstant skifte mål. Det gir mer helse til alle, og det bygger über fortere også. Vel, slik var det i hvert fall i november da jeg sist spilte! Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Ellers har vel heavy fått en fin buff, har ikke prøvd det ut enda da. Spilte litt i kveld for første gang på en mnd ca og det slo meg at jeg klarte meg bedre med heavy enn jeg pleier. Hva er det som har skjedd med han egentlig? Var på en Lokalen server på Well CTF, fikk se engiexploiten i aksjon.. herlighet så patetisk. Det var 2 engi på laget mitt som satte opp en lang rekke sentries. At admin kicket dem hjalp ikke, de hoppa bare inn igjen og starta på nytt. Endret 30. april 2010 av Couchfighter Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ellers har vel heavy fått en fin buff, har ikke prøvd det ut enda da. Spilte litt i kveld for første gang på en mnd ca og det slo meg at jeg klarte meg bedre med heavy enn jeg pleier. Hva er det som har skjedd med han egentlig? Var på en Lokalen server på Well CTF, fikk se engiexploiten i aksjon.. herlighet så patetisk. Det var 2 engi på laget mitt som satte opp en lang rekke sentries. At admin kicket dem hjalp ikke, de hoppa bare inn igjen og starta på nytt. Heavyen begynner å spinne våpenet sitt raskere og han går raskere når det spinnes. Heavy changesMinigun spin-up/down time reduced by 25% Minigun firing movement speed increased to just under half-normal (from 80 to 110). Throwing a sandvich to a teammate now earns a full bonus point (was half a point). Det står at dem har fiksa engi buggen, men den er der enda :| + Medaljene som skulle droppe droppes ikke http://www.teamfortress.com/119/ Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ja da, men en god Medic vet hvor mye liv en på laget har, og hvor mye det er nødvendig å heale. En kort healing på tre til fire sekunder redder de aller fleste klasser fra å dø av brann, dog så lite healing stiller de selvfølgelig mer åpen for dødsfall av annen type skade. Man skal aldri buffe èn spiller så lenge det er flere rundt en, det er bedre å konstant skifte mål. Det gir mer helse til alle, og det bygger über fortere også. Vel, slik var det i hvert fall i november da jeg sist spilte! Joda, det er slik. Derfor jeg la til en "alle" bak overheal/fylle fult liv, siden man gjerne vi overheale så mange som mulig, etter at man har fylt opp liv på alle vel å merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå