Lexiboij Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Engineer trenger en mer effektiv måte å håndtere og oppgradere bygningene sine på, mener nå jeg. Kanskje en shotgun som oppgraderer bygninger kun via skudd? Dette våpenet måtte selvfølgelig da ha hatt noen baksider også. Å kunne se usynlige spies er en dårlig idé, men kanskje en wrench som critter mot kun spies men aldri mot andre klasser? Rett meg om jeg tar feil, men er det ikke slik at også slagvåpen kan fremkalle en crit? Da burde deg iallefall bli slik at man får det hele tiden. Shotgun som reparerer hadde vært en finurlig ting å ha. Selv så skulle jeg ønsket at han fikk en droid av noe slag, (som nevnt tidligere) men bare at den henter ressurser. Ville da ha byttet den mot shotgun. Endret 28. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg tror de vil prøve å gjøre Engineeren mer mobil, altså mindre avhengig av en sentry gun. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hmm...teleport av sentry? Tar bort vanlig teleporter...Må bruke maks metal og det tar lang tid å bygge den da Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Engineer trenger en mer effektiv måte å håndtere og oppgradere bygningene sine på, mener nå jeg. Kanskje en shotgun som oppgraderer bygninger kun via skudd? Dette våpenet måtte selvfølgelig da ha hatt noen baksider også. Å kunne se usynlige spies er en dårlig idé, men kanskje en wrench som critter mot kun spies men aldri mot andre klasser? Rett meg om jeg tar feil, men er det ikke slik at også slagvåpen kan fremkalle en crit? Da burde deg iallefall bli slik at man får det hele tiden. Shotgun som reparerer hadde vært en finurlig ting å ha. Selv så skulle jeg ønsket at han fikk en droid av noe slag, (som nevnt tidligere) men bare at den henter ressurser. Ville da ha byttet den mot shotgun. Slagvåpen har en viss sjanse for å critte, ja. Som jeg sa, ideen var at slagvåpenet til Engineer, wrenchen, alltid fremkaller en crit når man bruker den mot fiendlige spies. Skjønte ikke helt hva du ville fram til. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Slagvåpen har en viss sjanse for å critte, ja. Som jeg sa, ideen var at slagvåpenet til Engineer, wrenchen, alltid fremkaller en crit når man bruker den mot fiendlige spies. Skjønte ikke helt hva du ville fram til. Tenkte ikke at du tenkte på det også. My bad. Endret 29. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dæven så morsom og episk ^^ http://www.youtube.com/watch?v=-GNnftq744I Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor er det så mange servere som har "29/31" f.eks i menyen, men som har ingen på serveren? Så helt sykt irriterende når den tredje serveren du går inn på har 0 spillere.. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvorfor er det så mange servere som har "29/31" f.eks i menyen, men som har ingen på serveren? Så helt sykt irriterende når den tredje serveren du går inn på har 0 spillere.. Det er servere med "Fake player count." Det er veldig irriterende med slike servere ja. Men det du kan gjøre er å blackliste dem med fake player count da. Servere som har dette ødelegger egentlig bare for seg selv og valve --> http://teamfortress.com/post.php?id=2338 Du er ikke den eneste for å si det slik da. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Spille bare på faste servere jeg, da slepper jeg det tullet der. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Spille bare på faste servere jeg, da slepper jeg det tullet der. Samme her. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Hvorfor er det så mange servere som har "29/31" f.eks i menyen, men som har ingen på serveren? Så helt sykt irriterende når den tredje serveren du går inn på har 0 spillere.. Én ting er å spille på faste servere, en annen ting du kan gjøre for å forsikre deg om antall spillere er korrekt er å høyreklikke på serveren og velge View Game Stats (tror jeg det heter...). Da får du opp en liste over samtlige spillere og antall poeng de har - og er lista tom er det med andre ord ingen på serveren. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hvorfor er det så mange servere som har "29/31" f.eks i menyen, men som har ingen på serveren? Så helt sykt irriterende når den tredje serveren du går inn på har 0 spillere.. Én ting er å spille på faste servere, en annen ting du kan gjøre for å forsikre deg om antall spillere er korrekt er å høyreklikke på serveren og velge View Game Stats (tror jeg det heter...). Da får du opp en liste over samtlige spillere og antall poeng de har - og er lista tom er det med andre ord ingen på serveren. Ja det går jo ann, har funnet meg en knipe servere som jeg er ganske fornøyd med, og har sikkert blacklisted noe mellom 5-10 servere. Vi kan ikke få til at "alle" spiller igjen da? Sette et tidspunkt som mange kan være med på, hadde vært utrolig morsomt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Så de har faktisk laget svartelister for servere? Herlig. Var mye snakk om det når jeg var aktiv på spillets forum. Jeg blir med jeg, selv om det nå nok sikkert er 4-5 måneder siden jeg spilte en skikkelig kamp sist. Sikkert ganske rusten, men har nok ikke glemt de beste Medic-triksene mine helt enda! Dessuten har de vel også fått en tauntkill? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Noen som blir med nå og utover? Jeg starter iallefall å spille innen 10 minutter. Steam ID er Atsjonas hvis du vil være med Endret 20. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Dessuten har de vel også fått en tauntkill? Ja, medic har fått seg en taunt kill. Minner litt om noe Matrix aktig opplegg. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Det var litt snakk om fake player count her for litt siden (noen dager.) Når jeg var på tf2 steam forumet kom jeg over denne tråden. For dere som irriterer dere over dette (som meg) ta tiden å lese gjennom det og laste den ned. Blacklist Filters * Fake Player Count* * Achievement * sv_pure [0,1,2] * Instant Respawn & Fast Respawn * Max Players of your choice * Disable "wait" command * No Crit * No Damage Spread * Fixed Bullet Spread * All Talk * Friendly Fire Edit: Om du ikke vil ha achivement_idle serverene på serverlisten så må du nok blacklist mange av dem selv. Men de med fake player count forsvant Endret 25. februar 2010 av SvinepelS Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Dette må jeg teste, takker svinepels. Hadde vært digg å bli kvitt brorparten av de ubrukelige serverne på lista. Spiller ennå litt TF2, klarer som regel bare MW2 i mindre doser. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Føler drop lucken min har snudd litt. Fått 3 våpen på 3 dager, og er når 21 våpen fra å crafte en hatt. Ikke så altfor lenge igjen, og håper jeg får noe "bra". Ikke en "Hatless Scout/Engineer/Sniper" Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja jøss, det er skumle greier. Crafta en hatt for et par uker siden, men landet på en finfin Vintage Tyrolean :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå