peasandpeace Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hum, ikke vet jeg. Er det noe hjelp å få, fra siden du lastet den ned fra? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Avinstallert TF2 eller bakgrunnen?, hvis nr. 2 kan du eventuelt prøve å installere TF2 på nytt. Rart den ikke gikk vekk når du tok vekk filene, sikker på at du tok vekk alle? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan prøve og avinstalere det igjen, og slette alle filene. Ellers skal eg sende PM til han som lagte den. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fikk tak i demomans fro midt i en match jeg akkurat er ferdig med :] Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gratulerer! Den er temmelig stilig, synes jeg. Kjipt at det krever horder av items for å lage en hatt. Har kun Ghastly Gibus, Bill's Hat og Cheaters Lament, og de kan man ikke crafte for å få en ny hatt <_< Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har faktisk snart nok metal til en hatt :], selv om jeg har en hatt til soldier, pyro og nå demoman. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Klarte å deflekte 3 rockets fra en TDH i dag, fikk en deflekt kill i samme slengen. Relativt vanskelig å reagere på rakettene siden de flyr så fort. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nå har visst medic fått seg en tanut kill også, men Übersaw. Pluss at Dead ringer har blitt fiksa en del på. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå har visst medic fått seg en tanut kill også, men Übersaw. Pluss at Dead ringer har blitt fiksa en del på. Ja, de skulle lagt til en achivement i samme slengen da, taunt kill achivement. :/ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 På den nye pc'en min så har jeg over 500 i ping på alle serverne, noen som aner hvorfor? Nettet går like kjapt som på den andre pc'en ellers. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Prøv og skrive i konsollen rate 8000 cl_cmdrate (30-60) cl_updaterate (Between 30-60) Endret 21. januar 2010 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kanskje du har blokkert noen porter på den nye pcen? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hmm, lurer på hva som kommer med det Contribute greiene. Ganske genial ide å la spillerene lage ting til spillet. Og jeg lurer på hva som vil komme med i Engi updaten, og når den vil komme Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vil ta en liten stund vil jeg tro, er ikke så lenge siden war updaten, men gøy blir det nok :] Bare synd jeg ikke klarer finne på noe som er logisk at engy får i updaten sin. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg håper Engi får en som kan se usynlige spies, det hadde vært ekstremt nyttig. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg håper Engi får en som kan se usynlige spies, det hadde vært ekstremt nyttig. Vet ikke helt. Da blir det jo så å si umulig å være Spy når man skal sabotere. Går kanskje greit om det er slik at det er noen små detaljer som "går av og på" Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kanskje han får en slags "radar" som ser fiender gjennom vegger og sånt. Ikke så lange rekkevidde selvsagt, bytter ut dispenser eller noe. Eller kanskje han får pistolen han har i Classic, den lasergreia Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 oooh. Den hadde jeg helt glemt. Det hadde vært kult, men synes det blir for lett for fiende å se at man sikter på dem. (også når man ser på tags) Virkelig negativ i dag jeg \^^/ Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eller en liten droide ting som flyr rundt engien og hjelper ham å angripe, noe som vil gjøre engien til en litt mer offensiv klasse. Selv om engien skal sitte bak sin trofaste sentry synes jeg det er en litt kul ide. Så kan han bygge dispenseren der det trengs i kampene. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Engineer trenger en mer effektiv måte å håndtere og oppgradere bygningene sine på, mener nå jeg. Kanskje en shotgun som oppgraderer bygninger kun via skudd? Dette våpenet måtte selvfølgelig da ha hatt noen baksider også. Å kunne se usynlige spies er en dårlig idé, men kanskje en wrench som critter mot kun spies men aldri mot andre klasser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå