Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Hvorfor sa du ikke at du mente "MAGASINTOM" fra starten av?

 

Hvis man kommer i en situasjon der du har en medic som healer deg, er det smartere å reloade, for så å angripe. Hvis du derimot ta ned byttet ditt, i steden for å reloade, kommer man jo fortere nært nok, hvis man har Equalizer.

 

Eller, vent. Det er vel bare min "public" tenkemåte som er dum. Beklager :rolleyes:

Ja. Folk er LITT flinkere på kompetitivt nivå, det blir for enkelt å si at man "kommer fortere fram" med equaliseren, ærlig talt. Hvis du plukker fram hakka og blir skutt, så dør du. Ihvertfall på dine premisser, for at det faktisk skal være SANT at du kommer fortere fram og dreper fortere må du være SKADET, gjerne mye. Med andre ord, å bli heala og ha spaden gjør deg til en MYE større trussel, ihvertfall så lenge du spiller mot folk som kan å sikte. Ikke bare overlever du, du kan blokke raketter som kommer mot medicen som du for ALL DEL Skal holde i live, du vil også med mye høyere sannsynlighet overleve selv og ha mulighet til å lade alle våpen for så å kunne gjøre et push.

 

Synes det er litt morsomt at du gidder å prøve å forsvare at equalizeren er et godt alternativ til spaden om skal være en teamspiller. :rolleyes:

Endret av Batabusa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor sa du ikke at du mente "MAGASINTOM" fra starten av?

 

Hvis man kommer i en situasjon der du har en medic som healer deg, er det smartere å reloade, for så å angripe. Hvis du derimot ta ned byttet ditt, i steden for å reloade, kommer man jo fortere nært nok, hvis man har Equalizer.

 

Eller, vent. Det er vel bare min "public" tenkemåte som er dum. Beklager :rolleyes:

Ja. Folk er LITT flinkere på kompetitivt nivå, det blir for enkelt å si at man "kommer fortere fram" med equaliseren, ærlig talt. Hvis du plukker fram hakka og blir skutt, så dør du. Ihvertfall på dine premisser, for at det faktisk skal være SANT at du kommer fortere fram og dreper fortere må du være SKADET, gjerne mye. Med andre ord, å bli heala og ha spaden gjør deg til en MYE større trussel, ihvertfall så lenge du spiller mot folk som kan å sikte. Ikke bare overlever du, du kan blokke raketter som kommer mot medicen som du for ALL DEL Skal holde i live, du vil også med mye høyere sannsynlighet overleve selv og ha mulighet til å lade alle våpen for så å kunne gjøre et push.

 

Synes det er litt morsomt at du gidder å prøve å forsvare at equalizeren er et godt alternativ til spaden om skal være en teamspiller. :rolleyes:

 

Nei, jeg sier at hvis du ikke har en medic til stede, er Equalizer best, altså i one-on-one situasjoner. Hvis man til alle tider har en medic ved sin side, kan jeg se at spaden er et bedre alternativ.

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Syntes demoman har blitt alt for god nå, han er jo drit vanskelig for pyro og soldier å ta nå med det skjoldet sitt.

 

 

Synes demo er lett å ta som pyro jeg, når han charger deg brenner du han. Bruker airblast - brenn - air blast - brenn etc :) Eller om du har den andre nye øksa bare skyter du han med en flare og kutter han ned xD

Lenke til kommentar

Har et problem med TF2, eg lastet ned en animert bakgrunn (Linky) Nå ville eg ikke ha den mer. Så eg fjernet alle filene som var med, eg har avinstalert det. Men den er der fortsatt, grunnen til at ikke vil ha den er at da bruker den 4 min på og starte opp <_< Noen som hvet hvordan man får den vekk?

Endret av (FG)Jonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...