Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

"Since this is a beta test, the TFBots are only functional on these King of the Hill maps: koth_viaduct, koth_sawmill, and koth_nucleus." Hvis du er på en av disse mapsa kan du bare skrive tf_bot_add 9 og vips skal det poppe fram 9 boter.

Edit: Aiaiai, post nummer 1000! ;D

 

Fant det ut ^^, Lolidude fant det ut for meg. Det var morro da, men sniperene var sykt gode.

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor ofte har du dratt ut spaden for å samarbeide?

 

The equalizer er flott for å komme seg ut av situasjoner, der man ikke har medic til stede. Bedre å være ego der, enn å dø.

Ja, for eksempel når alle våpen er tom for ammo? Du er kanskje aldri skilla nok til å overleve så lenge, men andre gjør det ;)

Lenke til kommentar

Hvor ofte har du dratt ut spaden for å samarbeide?

 

The equalizer er flott for å komme seg ut av situasjoner, der man ikke har medic til stede. Bedre å være ego der, enn å dø.

Ja, for eksempel når alle våpen er tom for ammo? Du er kanskje aldri skilla nok til å overleve så lenge, men andre gjør det ;)

 

Da kan man liksågodt dra ut Equalizer, hjelpe til å fjerne trusselen og deretter komme seg til en dispenser (raskere enn en spade)eller finne ammo på bakken (som BobbyLove sa)

Lenke til kommentar

Hadde faktisk ikke trodd dette, men jeg er mer glad i standar bazookan til soldieren enn The Direct Hit merkelig nok. Er vel det at jeg er vant med å bruke splash damagen til min fordel om jeg vet at de gjemmer seg bak noe eller løper vek.

 

Også så jeg noen på steam forumene ikke likte buff banner siden du ikke kunne gå i supply skapet å få full rage. Det var mange som var enige med han.

Men du kan jo ikke bare gå i et skap å finne fram litt god gammel dags 'rage' xD

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke prød denne trompeten, men det høres merkelig ut om man skulle kunne sette opp leir i spawn, spille denne trudelutten konstant og dermed gi laget en evig bonus.

 

Jarate krever at du befinner deg der fienden er, og faktisk gjør deg selv sårbar for å kunne få brukt den. Buff Banner virker å funke best når man gjemmer seg på sted man ikke tar skade i bakgrunnen før man angriper. Derfor syns jeg det virker veldig logisk at man ikke får ny giv i supplyskapet.

Lenke til kommentar

Vet ikke med dere andre, men jeg synes i alle fall at achivement er en ganske morro del av spillet som er morro å oppnå. Men når jeg er på et lan men noen venner går han ene på pc'n min og inn på en achivement server, og skriver " !givemeall " når jeg stikker på do en tur.

Detter resulerer jo i at jeg ikke har noe achivement igjen å gjøre unstatt de "Get 1 mill of total firedamage, kill 500 demomen/soldiers" etc. Etter det har spillet liksom blitt litt mer kjedelig for jeg har ingenting å oppnå i spillet. <_<

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar

Ja, må være sykt skilla for å ikke finne metall crates, våpen eller dispensere.

 

 

Hvor ofte har du dratt ut spaden for å samarbeide?

 

The equalizer er flott for å komme seg ut av situasjoner, der man ikke har medic til stede. Bedre å være ego der, enn å dø.

Ja, for eksempel når alle våpen er tom for ammo? Du er kanskje aldri skilla nok til å overleve så lenge, men andre gjør det ;)

 

Da kan man liksågodt dra ut Equalizer, hjelpe til å fjerne trusselen og deretter komme seg til en dispenser (raskere enn en spade)eller finne ammo på bakken (som BobbyLove sa)

 

 

Begge tar feil. Ikke sånn tom for ammo, sånn MAGASINTOM, da er man en mye større trussel om man heales med spaden enn om man løper rundt som men tulling med hakka, men nå spiller vel dere bare public hvor ting er litt annerledes, ihvertfall tenkemåten. Taktikk er vel ikke så viktig for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Hvorfor sa du ikke at du mente "MAGASINTOM" fra starten av?

 

Hvis man kommer i en situasjon der du har en medic som healer deg, er det smartere å reloade, for så å angripe. Hvis du derimot ta ned byttet ditt, i steden for å reloade, kommer man jo fortere nært nok, hvis man har Equalizer.

 

Eller, vent. Det er vel bare min "public" tenkemåte som er dum. Beklager :rolleyes:

Lenke til kommentar

Aff.. Sliter med å lage spray til tf2. Er kjipt at det ikke er som i css hvor du bare kan laste opp et bilde. Her må det være en eksakt størrelse og jeg vet ikke hvilken...

 

Noen som kan si men hvilken størrelse og hvordan jeg skaø gjøre det. Har sitt litt på google, spurt noen jeg vet lager sine egene sprys på tf2. Men jeg får det ikke til :( Hjelp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...