lolidude_InnleggNO Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Når jeg prøver å bruke crafting, får jeg bare ''Crafting failed. The crafting server is down.'' Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Får ikke komt meg til inventory'en en gang :rolleyes: Det er sikkert det samme som i går. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 RE: Milestone Soldier - [****-****-****] [dd262949]?Fra: Steam Support ([email protected]) Sendt: 19. desember 2009 21:02:11 Til: Jonas Sleen (*******@hotmail.com) ========= Please enter your reply ABOVE this line ========= Hello, A staff member has replied to your question: Hello Jonas, We expect the item system to smooth itself out in the next couple of days and we thank you for your continued patience. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jaja, bare å vente da... Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har alle tre milepælene nå. Og har enda ikke fått "The Direct Hit"... Men det som irriterer meg er at når jeg spilte med en venn som prøver Free weekend, så får han den... Da ble jeg trist da. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har ikke fått noe enda <_< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Har alle tre milepælene nå. Og har enda ikke fått "The Direct Hit"... Men det som irriterer meg er at når jeg spilte med en venn som prøver Free weekend, så får han den... Da ble jeg trist da. Litt slik jeg følte det når jeg så de som ble med i gratishelga når random drops ble lansert få samtlige nye leketøy til både Spy og Sniper mens mine 600 timer tilsynelatende var et hinder for å få noen ting. Dere får bare vente, Valve fikser det. Hvor mange achievements må man ha per milestone? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 5, 11 og 17 mener jeg det var, altså 5 achievements per milestone. (siden man får milestone achievements) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Føler meg ganske elendig nå. Fått tak i to soldier achievements og 4 demo. Men jeg klarer ikke å få tak i en eneste av de som er igjenn med demo Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Uflaks Håper eg får Equalizer snart Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Føler meg ganske elendig nå. Fått tak i to soldier achievements og 4 demo. Men jeg klarer ikke å få tak i en eneste av de som er igjenn med demo Bare å spille, mange av demo avhievementsa får man ved å spille litt, som den å drepe 500 soldater eller hva det er. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Etter andre milestone, når man får The Eyelander, går det veldig greit. Er en del achievement som omgår bruk av Eyelander. Det er bare det å få Eyelander som er vanskelig. Håper Valve fikser det snart, jeg vil prøve de nye våpnene mine! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Virker som om de har fiksa achivement og item buggen, men jeg har enda ikke fått våpenet mitt Og jeg får jo det aldrig som random drop heller D: Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har ikke fått det jeg mangler. Jeg har riktignok Direct Hit, men den fikk jeg i går når jeg tok soldier milestone 2. Jeg hadde vel flaks.. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg har første milestone til demoman, men ingen våpen. Samme med soldier... Får vel sende mail etter hvert... Edit: Nå har jeg Eyelander i utstyrslista, men ingen targe... Random drop, perhaps? Edit 2: Har to milestone for demoman, men kun Eyelander Endret 21. desember 2009 av peasandpeace Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis folk sender færre mailer til Valve hver gang det er problemer får de bedre tid til å jobbe med selve problemet De er nok klar over at det er noe galt, og det er nok ikke bare 5 i Norge som er alene i hele verden om å ikke få items, bare sånn for å hjelpe dere litt med nervene! Gleder meg til å starte opp om et par måneder, med frisk innsatsvilje og en forholdsvis uproblemtaisk versjon av spillet. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Edit: Nå har jeg Eyelander i utstyrslista, men ingen targe... Random drop, perhaps? Edit 2: Har to milestone for demoman, men kun Eyelander Charging targe er et eget våpen som du får i en av milepælene. Så du får jobbe deg opp til den ^_^ For alt i verden greier jeg virkelig ikke spille demo en plass, så jeg gir opp de achivementene og lar dem komme når de kommer EDIT: Tf2items.com er også 'nede' ,den skal vist oppdateres eller noe. Endret 22. desember 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Da hadde Valve fikset boter på koth maps Veldig gøy faktisk, de var gode også. Sniper boter var vel litt i beste laget men, det kommer seg, gleder meg til de kan fikse det på cp, pl og sånne maps. Er vel en av de best lagde botene jeg har spilte mot/med. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Da hadde Valve fikset boter på koth maps Veldig gøy faktisk, de var gode også. Sniper boter var vel litt i beste laget men, det kommer seg, gleder meg til de kan fikse det på cp, pl og sånne maps. Er vel en av de best lagde botene jeg har spilte mot/med. Ja Men jeg fikk dem ikke til å virke o.O Bare la dem til jeg. Noe jeg gjorde galt? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) "Since this is a beta test, the TFBots are only functional on these King of the Hill maps: koth_viaduct, koth_sawmill, and koth_nucleus." Hvis du er på en av disse mapsa kan du bare skrive tf_bot_add 9 og vips skal det poppe fram 9 boter. Edit: Aiaiai, post nummer 1000! ;D Endret 22. desember 2009 av Xifi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå