Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!

Medaljeutdelingen  

45 stemmer

1. 1. Hva slags medalje fikk du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en bug (eller bare for mye greier som skjer pga free weekend osv) som gjør at mange ikke får unlocks, meg selv inkludert. Jeg har tatt et par milestones, men ikke fått noe for det, og heller ikke fått den flosshatten jeg skulle ha hatt.. Får bare drøye et par timer og se om det dukker opp noe.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Det er en bug (eller bare for mye greier som skjer pga free weekend osv) som gjør at mange ikke får unlocks, meg selv inkludert. Jeg har tatt et par milestones, men ikke fått noe for det, og heller ikke fått den flosshatten jeg skulle ha hatt.. Får bare drøye et par timer og se om det dukker opp noe.

Samme her, kjipt da. Håper de fikser det raskt så jeg får "The Direct Hit" snart :p

Lenke til kommentar

Her og <_<

Endret av (FG)Jonas
Lenke til kommentar

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=107216

Der har de en full bug list til updaten om noen lurte.

EDIT: Testa forresten noe damage greier de har lagt til også. Genialt, for da kan jeg se sånn ca hvor mye damage jeg tar av fienden. Ganske greit.

"-Added new options to the Multiplayer->Advanced dialog:

-Combat text, which displays damage amounts you do to enemies"

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...