Riboflavin' Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Da ser det ut som vi ikke får noen unlock til primærvåpenet til demoman.. Ser ut som det blir tre våpen å velge mellom til sekundærslot'en i stedet. (som maskinpistol/jarate/razorback hvis jeg ikke husker feil) Først tenkte jeg at det kanskje faktisk kunne være et primærvåpen, siden sticky'ene jo brukes minst like mye som vanlige pipebombs uansett, men det ville jo åpnet for muligheten til å ha to stickylaunchere på en gang, og det blir jo litt merkelig.. Blir litt skeptisk til The Equalizer når det ikke står noe om "penalties" ved å bruke den, men får vel bare gå ut i fra at det blir det samme som Eyelander. (Mindre health til å begynne med). Et par andre spørsmål som melder seg: Får man speed boost'en bare når man bruker hakken? Og mister man speed og melee damage når man healer seg igjen? Hvis ikke blir det jo lett for medic-soldier komboer å lage raske super-melee-soldiers.. Svaret gir forhåpentligvis seg selv. Lurer også på om vi får noen nye maps denne gangen.. Tror ikke jeg har sett noe om det, men det kan jo kanskje dukke opp en overraskelse siste dagen, sammen med det siste våpenet, eller hva det er for noe.. Endret 17. desember 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvis du ser på bakgrunnen bak Soldieren og Demoen kan det se ut som 2 nye maps Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Hvis du ser på bakgrunnen bak Soldieren og Demoen kan det se ut som 2 nye maps Det har du rett i. Har ikke vært like god til å følge med denne gangen Blir jo interessant å i så fall se om det er community maps eller ikke. Community maps har de sluppet ved mer eller mindre hver eneste update, tror jeg. Endret 17. desember 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
looring_InnleggNO Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvordan kan dere mene at det er demoman som burde få et fjerde våpen? Soldier trenger jo mer variasjon enn demoman, og litt mer unike våpen. Er det siste våpenet et primary våpen, har det forsåvidt ikke noe å si. Det ender nok opp med at begge får et våpen, med mindre det bare en skin, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det fjerde våpenet er garantert noe jall som kan konsumeres, tviler på at det er et skikkelig våpen. Uansett så er det først og fremst Soldier som har mest brukt for det, demo har tross alt 4 pines, 8 pipes (16 med den nye) som alle gjør mer damage enn en rocket, raskere fart og mindre self damage. Soldier har 4 rockets,6 hagleskudd og mye self damage. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Bitte litt skuffa for hva som er unlock til hagla, men får vel finne ut av den. Kanskje den ikke er så ille som den høres ut som, får vente å se. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Når kommer denne updaten da? Gleder meg til å spille tf2 igjen. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fredag eller noe tror jeg. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 I kveld tenker jeg, eller i morgen for oss. SPill har en tendens til å ha updates og selve spillet sluppet på torsdager, men det er ikke Torsdags kveld i USA før i morgen eller i natt her. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Chesus, en trompet? Team Fortress 2 begynner å miste interessen min mer og mer - samtidig er det jo litt spennende med slike buffs. Oppdateringen kommer enten 00 i kveld eller i morgen, jeg husker aldri det der fra gang til gang. Forøvrig en herlig bruk av krigsfilmtitler på achievementsene! "Frags of our Fathers" og "S*M*A*S*H" er jo gode - "Guns of the Navar0wned" er kanskje den beste ^_^ La først nå merke til "Spray of Defeat" - Use a grenade to gib a player. Granat altså? Snakker vi tauntkill her (hurra, ny taunt!)? Endret 17. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Chesus, en trompet? Team Fortress 2 begynner å miste interessen min mer og mer - samtidig er det jo litt spennende med slike buffs. Liker best ordentlige våpen jeg også, men denne synes jeg virker grei foreløpig. Blir litt det "motsatte" av jarate. I motsetning til at du kan være hvor som helst og skyte på de uheldige som har fått jarate på seg, må du nå være et spesielt sted (ved siden av soldaten), men kan til gjengjeld skyte på hvem som helst. Blir interessant å se hvor mye damage man må gjøre før man kan blåse i trompeten.. Endret 17. desember 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg er så DRITT lei at alle valve spill klikker når jeg går inn på nye servere. (sånn rød tekst øverst til høyre)Har faen meg hatt det i alle år å ingen klarer faen meg å fikse det. Er så kult å bruke 15 min på å finne meg en server hver gang jeg skal spille....! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Rød tekst øverst til høyre? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 La først nå merke til "Spray of Defeat" - Use a grenade to gib a player. Granat altså? Snakker vi tauntkill her (hurra, ny taunt!)? La også merke til det, men siden man bare trenger en kill, så er det nok taunt. Men jeg skjønner ingen ting. Kommer updaten i dag klokka 00, eller i morgen klokka 00? Og når starter gratis helgen? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kan ikke vente lengre nå. Poengene er så gjevne og updaten er snart der. Hvordan kan dette ende o.O La det bli soldier pliiisss Lenke til kommentar
Materie Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det starter vel i løpet av kvelden valve-tid, så vidt jeg forsto. Med tanke på tidssonen de ligger i kan det hende updaten kommer i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Veldig sannsynlig vil den komme i morgen en eller annen gang ja. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Slike updates bruker gjerne å komme om natten når det er minst aktivitet Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg gidder aldri å sitte oppe og vente på oppdateringer fra Valve, siden de holder til i Seattle og opererer med Vestkyststid. Derimot er oppdateringene alltid ute når jeg står opp om morran dagen etter Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja, litt kjipt da men sånn er det nå. Håper også crafting blir en skuksess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå