Bata Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Highlander er helt vanglig m 9 vs. 9 og har ingenting med våpnene å gjøre, også vanlig spawn. Navnet kommer av "there can only be one", ettersom Highlanderne må drepe hverandre etcetc. samme opphav til navnet som våpnene Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Skjold og sverd til Demo... Sentry bør virkelig ikke bli lidende av eksplosjonsskadebegrensningen. Da kan jo en Demo storme en sentry uten å være redd for å tape. Men så mister man jo sticky, som er den største trusselen for engies. Samme hva slags våpen han bruker så vil det jo være en reel trussel for sentryen. Men - er den så kjapp som det står får man ikke brukt en Übercharge på ham, så litt problemfylt blir det jo. @Riboflavin: Fler av unlocksene er laget slik at de ikke passer klassen i utgangspunktet. Nettopp for å gi klassen en ny måte å spilles på. Backburner, Force A Nature og Dead Ringer gir alle en annerledes måte å spille henholdsvis Pyro, Scout og Spy. Jarate gir Sniper en større mulighet for å hjelpe laget, og gjør ham samtidig mer avhengig av å ikke være alene. Nja, jeg synes avstanden i det å ta demoman fra "area denial" med stickies til en som flyr på folk med et skjold er litt lenger enn de andre eksemplene. Det blir jo interessant å se hva det nye primærvåpenet blir, kanskje det balanserer ting ut på en eller annen måte. Det bør i hvertfall være et eller annet som eksploderer, han er jo tross alt en demoman Skjoldet og sverdet åpner for et vell av andre muligheter, men man mister jo muligheten til å stickyhoppe. Og motstanderlaget slipper skotske campingturister. Men ja, tror vi vil få noe eksplosivt som førstevåpen. Takk for oppklaringen Batabusa, da lærte jeg noe nytt Endret 15. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ettersom hva jeg fikk med meg kan han "storme framover" med skjoldet, da kan han vel også bruke den for å komme seg fortere fram ;D Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå står det jo på Update sidenat Eyelander'n vil bruke melee sloten, så tviler på at vi mister sticky... Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå står det jo på Update sidenat Eyelander'n vil bruke melee sloten, så tviler på at vi mister sticky... Sverdet bruker melee slot'en og skjoldet bruker sticky slot'en. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ettersom hva jeg fikk med meg kan han "storme framover" med skjoldet, da kan han vel også bruke den for å komme seg fortere fram ;D Du veit like godt som meg at det ikke stemmer... Skal han løpe ut av spawn opp trappa, over brua og inn på midt på badlands når han kan forkorte alt sammen med stickyhopp. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er ingen klasse i spillet som har sjanse til å konkurrere med demo når det kommer til å ta seg fort fram. De nye våpnene representerer ikke klassen riktig imo. Demolitionman med sverd og skjold?? Men nå skal jeg ikke si noe før oppdateringen faktisk er ute. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Epic rocket launcher til soldier! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Da tok jeg (heldigvis) feil i at den nye rocketlauncheren også gjør noe med stats osv. Gleder meg til å prøve denne selv, men gruer meg til å møte på soldater som er flinke til å sikte Endret 16. desember 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Epic rocket launcher til soldier! WORD! Nå kommer kanskje Q3 snobben Gaarulf tilbake Endret 16. desember 2009 av Batabusa Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ettersom hva jeg fikk med meg kan han "storme framover" med skjoldet, da kan han vel også bruke den for å komme seg fortere fram ;D Du veit like godt som meg at det ikke stemmer... Skal han løpe ut av spawn opp trappa, over brua og inn på midt på badlands når han kan forkorte alt sammen med stickyhopp. Kanskje han får en liten periode hvor han ikke kan angripe, eller lignende. Tror egentlig bare att han kommer til å gå enda tregere etter han har brukt den, som scout gjør med boink. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Whatever, sverd og skjold er tøft Også synes jeg den nye rakettkasteren er genial, OG at den var nesten akkurat slik jeg trodde vi skulle få/ønsket å få. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Den nye bazookaen er en finfin sidegrade for Soldier! Det vil mest sannsynlig bli recharge for Eyelander. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det jeg lurer på nå, er om scopet funker. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Noen som hvet hvortid sverdet/RPG'en kommer? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ved siden av "WAR update!" på TF2-bloggen, står det 17/12/09, altså i morgen. For oss her i Europa, kommer det vel natt til fredag. Ja, jeg lurer på hvordan de skal få oppdatert alt innen to dager. ( Nye våpen, nye achievements, nye baner (?), ny "Meet the" video (?), slutten på krigen og propagandavinneren) men siden de skal ha en gratishelg, må de rekke det innen den tid. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gratis helg Den ble jeg glad for, endelig slipper jeg å betale for helgene mine :rolleyes: Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Lurer på hvordan acivementene, og "The Direct Hit" blir jeg. Håper nå våpenet blir noen skusess i mine hender da ^_^ + jeg lurer på hva som er unlocken til hagla, noen ideer på hva det kan være? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Den nye stickylauncheren... MAH GAWD. Demomen kommer til å bli bedre defensive assets enn engineer.. Bare tenk på turdbine, stickytrap på begge innganger til intelrommet etcetc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå